kaikki täl palstal on joko hullui tai trollei ja arvatkaa mitä Jumala loi meidät kuvakseen eikä oo luonut mitään ufoja :D urpot:D
UFOI EI OO OLEMAS
21
337
Vastaukset
- Ufojen aikaa taikaa
Ufot loi Jumalan.
Urpot :D- näin uskon
Eihän ufot mitään luoneet höhlä! Ne olivat tuntemattomia lentäviä esineitä joista humanoidit purkautuivat v.tun puutteessaan,ja alkoivat tehdä naisia apinoista itselleen.Siitä tämä homma tälläiseksi repesi(karkas lapasesta saatana) Oli helppo panna syyt jumalan syyksi joka haihtui avaruuteen,eikä varmaan enää uskalla pistää nokkaansa takaisin tänne,vaikka kuinka rukoilisitte.
näin uskon kirjoitti:
Eihän ufot mitään luoneet höhlä! Ne olivat tuntemattomia lentäviä esineitä joista humanoidit purkautuivat v.tun puutteessaan,ja alkoivat tehdä naisia apinoista itselleen.Siitä tämä homma tälläiseksi repesi(karkas lapasesta saatana) Oli helppo panna syyt jumalan syyksi joka haihtui avaruuteen,eikä varmaan enää uskalla pistää nokkaansa takaisin tänne,vaikka kuinka rukoilisitte.
:D:D vitun pelle:D:D etkö tajuu että Taivaan Isä loi sutkin ja Jeesus Kristus kuoli myös sun syntien takia
- Luciferuksen oppilas
Onhan se totta ettei Jumala luonut ufoja, koska ufot ovat luoneet meille Venuksen tähtitarhoista elikkäs kristallikaupungeista ihan Lucifeeruksen, jonka toinen nimi on Sanat K.
K = Kumara, mutta kuitenkin suoraselkäinen.- joopati
Lucifer on Turbaanipään kans tän planeetan ykkösjumalia.
- joopati
Vanhaa energiaa, vain rakkaudella voi voittaa. Vihalla häviää varmasti.
- SuxeetaJee
Ota vastaan Jee-Suxen armo ja rakkaus.
- PyhMikäProfiili
Mitäs meet samaistumaan tohon Mengelen kuvaan. Soon psykopaattisadisti. Tuut samanlaiseksi jos samaistut profiiliis.
- ÖLKhra
Huonosti onnistunut ufohörhön yritys mustamaalata skeptikkoja.
- eikö??
Sinä siis tunnistat kaikki lentävät esineet? UFO = tuntematon lentävä esine.
- ällitälli
Mistä sä tuollaista olet kuullut?Jumalathan ovat olleet vaikka ufoissa tuleita humanoideja.Eliakin nousi tulisilla vaunuilla taivaalle,raamattu sen KANS kertoo.
Humanoidit olivat ehkä tuhat vuotta meitä edellä kehityksestä,joten he omasivat jo taidon matkata avaruudessa,johan ihmisetkin jo maapallolla ovat avaruudessa kulkijoita.Menee 100 v niin ollan jo aika eteviä,.mennään jollekin pallolle jossa apinat mölyää,leikitään vähän geeneillä,ja kas kohta aatami ja eeva kirmaavat kedolla syntiä etsien.Siinä sulle purtavaa,homosapiens.öö??? siis miten planktonista voi kehittyä näinkin mahtava asia oletko typerä evoluutio on bul shittiii tiedemiehet todistaa vaan sen mitä haluu ja sit saa miljoonat eroamaa kirkosta ja elämään synnissä
- iso.ufo
Mitä on synti?
- MegaTieto
Synti on sitä millä alistetaan uskottomia.
Synnintunto = Manipulointikeino - oikäännytämme
Hyvä. Käännytämme skeptikot uskoon ja autuuteen.
- hahahahahaha
Me nauretaan sulle vain
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
