UFOI EI OO OLEMAS

kaikki täl palstal on joko hullui tai trollei ja arvatkaa mitä Jumala loi meidät kuvakseen eikä oo luonut mitään ufoja :D urpot:D

21

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ufojen aikaa taikaa

      Ufot loi Jumalan.

      Urpot :D

      • näin uskon

        Eihän ufot mitään luoneet höhlä! Ne olivat tuntemattomia lentäviä esineitä joista humanoidit purkautuivat v.tun puutteessaan,ja alkoivat tehdä naisia apinoista itselleen.Siitä tämä homma tälläiseksi repesi(karkas lapasesta saatana) Oli helppo panna syyt jumalan syyksi joka haihtui avaruuteen,eikä varmaan enää uskalla pistää nokkaansa takaisin tänne,vaikka kuinka rukoilisitte.


      • näin uskon kirjoitti:

        Eihän ufot mitään luoneet höhlä! Ne olivat tuntemattomia lentäviä esineitä joista humanoidit purkautuivat v.tun puutteessaan,ja alkoivat tehdä naisia apinoista itselleen.Siitä tämä homma tälläiseksi repesi(karkas lapasesta saatana) Oli helppo panna syyt jumalan syyksi joka haihtui avaruuteen,eikä varmaan enää uskalla pistää nokkaansa takaisin tänne,vaikka kuinka rukoilisitte.

        :D:D vitun pelle:D:D etkö tajuu että Taivaan Isä loi sutkin ja Jeesus Kristus kuoli myös sun syntien takia


    • Luciferuksen oppilas

      Onhan se totta ettei Jumala luonut ufoja, koska ufot ovat luoneet meille Venuksen tähtitarhoista elikkäs kristallikaupungeista ihan Lucifeeruksen, jonka toinen nimi on Sanat K.

      K = Kumara, mutta kuitenkin suoraselkäinen.

      • mitä wittua:D


      • joopati

        Lucifer on Turbaanipään kans tän planeetan ykkösjumalia.


      • mä tapan luciferin ja muslimien jumalan!


      • joopati

        Vanhaa energiaa, vain rakkaudella voi voittaa. Vihalla häviää varmasti.


      • ei rakkaudella vaan kostolla


      • SuxeetaJee

        Ota vastaan Jee-Suxen armo ja rakkaus.


      • PyhMikäProfiili

        Mitäs meet samaistumaan tohon Mengelen kuvaan. Soon psykopaattisadisti. Tuut samanlaiseksi jos samaistut profiiliis.


    • ÖLKhra

      Huonosti onnistunut ufohörhön yritys mustamaalata skeptikkoja.

    • eikö??

      Sinä siis tunnistat kaikki lentävät esineet? UFO = tuntematon lentävä esine.

      • niin:D:D PELLE


    • ällitälli

      Mistä sä tuollaista olet kuullut?Jumalathan ovat olleet vaikka ufoissa tuleita humanoideja.Eliakin nousi tulisilla vaunuilla taivaalle,raamattu sen KANS kertoo.
      Humanoidit olivat ehkä tuhat vuotta meitä edellä kehityksestä,joten he omasivat jo taidon matkata avaruudessa,johan ihmisetkin jo maapallolla ovat avaruudessa kulkijoita.Menee 100 v niin ollan jo aika eteviä,.mennään jollekin pallolle jossa apinat mölyää,leikitään vähän geeneillä,ja kas kohta aatami ja eeva kirmaavat kedolla syntiä etsien.Siinä sulle purtavaa,homosapiens.

      • öö??? siis miten planktonista voi kehittyä näinkin mahtava asia oletko typerä evoluutio on bul shittiii tiedemiehet todistaa vaan sen mitä haluu ja sit saa miljoonat eroamaa kirkosta ja elämään synnissä


      • iso.ufo

        Mitä on synti?


      • MegaTieto

        Synti on sitä millä alistetaan uskottomia.

        Synnintunto = Manipulointikeino


      • oikäännytämme

        Hyvä. Käännytämme skeptikot uskoon ja autuuteen.


      • hahahahahaha

        Me nauretaan sulle vain


      • qr4ty

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe