yamaha dt:n käynnistys ongelma ?

DT ei käynnisty

juu, mun detsi ei lähe käyntiin, epäilen että vika on siinä että bensahana on rikki kun otan sen polttoaine letkun irti ja polkaisen mopoa niin bensaa ei tihku sieltä hanasta silleen se on ennen tehnyt mutta nyt ei.
Mutta miten sitten kun poljen mopoa käyntiin se ei inahdakkaan mutta kun otan tulpan irti niin se on aivan märkä bensasta ??
mopo oli viritetty, laitoin siihen e-nox putken ja 105 suuttimen, nappirajoitin.
olen nuo ostat joutunut vaihtamaan vakioksi kun kilvet lähti, laitoin vakio putken kiinni ja 98 suuttimen koska pienempää ei ollu, tai onkohan akku tyhjä mutta kaikki cdi boxin piuhat on laitettu takaisin yhteen en usko että joku johto olisi irti.
kun otan tulpan hatun irti ja polkaisen niin en näe kipinää mutta kyllä se napsahtaa hyvin sormille. kiitos etu käteen niille jotka mua auttaa :DDD

6

2828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh2

Ei sieltä hanasta tule bensaa, jos sen letkut ottaa kaasarista irti. Hana toimii alipaineella, joten se "aukeaa" sitten ku sitä polkee ja on käynnissä. Saattaa olla liian iso suutin kyllä.. Kokeile työntämällä käyntiin.

• jooh2

Niin ja unohtui sanoa, että kokeiles vaihtaa tulppaa.

• terpijonari
        jooh2 kirjoitti:

Niin ja unohtui sanoa, että kokeiles vaihtaa tulppaa.

98 on vähä liia iso... Kaverin kurito putki ja 95. Ps: tt husse on parasd!

• kjgbfxdbdgvc

jos antaa kipinää nii vika bensansyötössä. voipi olla vaikka neulan pidike tippunu(kokemusta tästä...) kannattaa se kaasari kattoo. älä anna yhtää kaasu ku polet käyntii, ryyppy vaa jos ei meinaa lähtee. jos ei nii työnnät käyntii.

• ökfröktgoe

miksi muuten ei saa laittaa kaasua kun käynnistää? kun jotkut taas väittävät että pitäisi laittaa?

• fvndkbwhdi

Mun MH kyllä ainaki käynnistyy paljo paremmin jos antaa pikkusen kaasua samaan aikaan ku polkasee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe