Rajalle päin hurjastelijat.

harri l

Eilen olin rajalla käymässä ajoin jo itsekkin ylinopeutta vaab silti osa puski ohi. Onneksi poliisi oli tutkaamassa nopeuksia mäen alla.

16

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komandiittiyhtiö 234

Itse olen aina miettinyt samaa mikä järki on tehdä hurjia ohituksia henkensä ja korttinsa uhalla. Että säästää pari minuuttia aikaa jos on kiire miksi pitää sitten venäjälle lähteä.

• kalle toivonen jns

Sama vika eilen itsekkin ajoim letkassa 80 alueella ylisatasta. Vaan vaalean vihreellä sedan passatilla oli kiirre ja ajoi koko letkasta ohi arviolta 140-160 kmh.

• Huom!

Kyllä vain, ja ohittelu alkaa heti kun Onkamosta käännytään rajalle sillä heti tien alussa on sopiva suora missä ensimmäisten on ehdottomasti näytettävä muille tienkäyttäjille olevansa idiootteja. Mitään hyötyä ohittelusta ei kuitenkaan ole koska kaikella todennäköisyydellä jossain kohti matkaa on erilaista hitaampaa liikennettä, ja viimeistään Venäjän tullissa takaa tulevat ottaa kiinni ja menee usein ohikin.

• venäjällätankkaava

Sinulle Huom et kai sinä tosissaan kai tarkoita että kaikkien takaa tulevien on seurattava sinua ja noudatettava sinun ajavaa nopeutta sehän on sitten hyvä ohitus paikka jos on hyvä suora en kyllä pitkään minäkään jaksa ajaa jonkun kuppaajan perässä kyllä minä oman nopeuden määrään itse eikä se edellä ajava turha sinne on lähteä jos asumaan meinaa jäädä.Ei minua haittaa vaikka venäjän tullissa se ohitettu pääsis ailkaisemmin en sitä katsle mutta tiellä en aio jonon jatkoksi ryhtyä .

• Huom!
        venäjällätankkaava kirjoitti:

Sinulle Huom et kai sinä tosissaan kai tarkoita että kaikkien takaa tulevien on seurattava sinua ja noudatettava sinun ajavaa nopeutta sehän on sitten hyvä ohitus paikka jos on hyvä suora en kyllä pitkään minäkään jaksa ajaa jonkun kuppaajan perässä kyllä minä oman nopeuden määrään itse eikä se edellä ajava turha sinne on lähteä jos asumaan meinaa jäädä.Ei minua haittaa vaikka venäjän tullissa se ohitettu pääsis ailkaisemmin en sitä katsle mutta tiellä en aio jonon jatkoksi ryhtyä .

Nimimerkki "venäjällätankkaava" tai kenenkään muun ei tarvitse olla vähimmässäkään määrin huolissaan että joutuisi seuraamaan minua tai nostamaan verenpaineitaan alinopeuteni takia.

• Mitä voitit?

Miksi ajoit ylinopeutta?

• mikäs...

itkijänaisten ketju tää oikein on? :D

• 1 klonk

Mitä siellä wjeenäjällä oikein on, mitä ei Suomesta saisi?

• Mitäkö?

No hinnastahan on kyse.
        Olkoon varaa tai ei, niin ostakoon tarvitsemansa mistä hyvänsä maasta ihan niin kalliiseen hintaan kuin haluavat ne jotka välttämättä haluaa, mutta järkevimmät ihmiset etsii tarvitsemansa sieltä mistä sen edullisimminn löytää.

Mihinkä mahtaa olla hävinneet horot tienlaidoilta välillä Värtsilä-Sortavala, kun ei ole näkynyt moneen vuoteen? Samoin on rahanvaihtajatkin kadonneet salaperäisesti, ja eipä paljon muita ole kuin se iänikuinen iisakki melkein heti Vennään tullipuomin jälkeen ja sitten hirsitalon ukko.

• 1 kla taktiikka

hopeinen 240 volvo pyyhälti vanhoina hyvinä aikoina aina ohitseni rajalle ~300km/h mutta nyt on varmaan tupla turpo levinnyt kun ei ole näkynyt, siinä oli aika reikäpäinen kuljettaja!!

• jaa,

jospa Tupla-Urpo on levinnyt vielä entisestäänkin.ja hoitajat hakeneet.

• Ryntäät

Se taitaa tuolla venäjän bensalla olla niin, että autossa pitää olla tyhjäkäynnillä 1500 rpm/min ja ajaessa 6000 rpm/min, että pysyy auto käynnissä.

• Ketju siirretty Joensuu palstalta -> Yleistä Pohjois-Karjalasta

• Olen suomalainen tan

Millä sinä mittasit sen nopeuden ethän sinä voi määrätä toisten nopeutta anna niiden mennä ja mene sinä sitä omaa nopeuttasi oletko muuten tarkastuttanut nopeus mittarisi oikean näytön tai navisi.Monet lullii ja sitten ihmetellään kun ohi joku menee jos se ei sinulle vaaraa aiheuta niin anna ajella älä siihen puutu ei ne ylinopeussakot sinulle tule jokainen maksaa tai on maksamatta ne itse.Aina niitä Lullijoita riittää.

• einäin.

ootte kaikki vaan niin vitun kakosia eli köyhiä niin vittu sitä passattia pitää joka päivä tankata ja miljoona reissuu et saa sen kakosen kaljaan hankittuu, liivimiehes yms muut kakosen kaljamahat.

Eilen kun kävin tax freessa niin siinähän puli kolmikko veti kaljaa tax freen roskiksen ympärillä, onpa heillä ollu hieno elämä haistattelin vitut niillle

• marttaliini1

mutta onneks lajunen tietää muiden asioista kaiken :D ja kaikki pitäs olla tarjottimella, ruplan kurssi, bensan hinnat, jonot, tullin toimivuus, jos et jaksa vähän aikaa jonottaa nii lopeta se käyminen siellä venäjällä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8550
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2429
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2241
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1932
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1332
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1143
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe