http://www.visitespoo.fi/matkailuopas/nae_ja_koe/merellinen_espoo/ulkoilusaaret?id=iso vasikkasaari-139
Gula Villan laiturin lisäksi ei kai muuta laituria taida olla, puhutaan jostain
uuesta laiturista niin tuossahan on iso kyltti missä lukee että
vain ravintolan asiakkaille. Ei tuonne nyt varmaan hinkua olekkaan
kun vkl näytti olevan porukkaa vesibussin tuomana niin paljon
liikkeellä että sekaan tuskin enää mahtuu.
http://www.visitespoo.fi/matkailuopas/nae_ja_koe/merellinen_espoo/ulkoilusaaret
Mikä noista saarista on hyvä/rauhallisin käydä grillailee hiukan
oman veneen kanssa.
Espoo Iso Vasikkasaari vai joku muu
6
308
Vastaukset
- asdfggg
Sielä Vasikkasaaren länsi/etelä päässä on hieno iso laituri poijuineen, grillikatos yms. Etsivä löytää...
- Qwerty23
Mutta sinne ei kannat purkkarilla mennä. Kiviä joita EI ole kartassa...
- qwerty241
Qwerty23 kirjoitti:
Mutta sinne ei kannat purkkarilla mennä. Kiviä joita EI ole kartassa...
Kyllä varmasti on kiviä joita ei ole kartalle merkitty, mutta jos tulee sisään sieltä lännestä 2,4m väylältä kohti laitureita, niin ei siellä mielestäni merkkaamattomia kiviä ole?
- Qwerty23
qwerty241 kirjoitti:
Kyllä varmasti on kiviä joita ei ole kartalle merkitty, mutta jos tulee sisään sieltä lännestä 2,4m väylältä kohti laitureita, niin ei siellä mielestäni merkkaamattomia kiviä ole?
Mutta sielläpä niitä kiviä juurikin on, n 1,5 -1,8 m syvyydessä. Kaksi EPSIn purkkaria ovat löytäneet kiven nimenomaan lännen ja pohjoisen puolelta lähestyttäessä. Se lännen ja etelänpuoleinen kivikkohan on karttaankin merkitty (ja näkyy myös veden läpi).
Eli varovainen kannattaa olla, kiviä on. Olisipa mukavaa jos alue luodattaisiin ja merkattaisiin turvallinen reitti, kun satama on niin hieno!
- että näin,
Eikös se ravintolan kyltti ole poistettu, vai onko tullut takaisin? Ko.laiturin kohdalle on karttaan ilmestynyt myös käyntisataman merkki.
- en uskaltanut perill
paljon kivi, varovasti ehkä pääsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675