kokemuksia kenelläkään että voiko hikoilu,kylmät väreet ja pahoinvointi olla oireita alkavasta synnytyksestä?raskausviikkoja on 39
hikoilu ja pahoinvointi
2
664
Vastaukset
- Kaikki normaalia
Pahoinvointi saattaa olla oire, mutta loppuraskauteen kuuluu kyllä nuo kaikki ihanuudet.
- luulotautinen
Mulla on lähinnä ollut hiki viimeset pari kuukautta. Eilen ekaa kertaa pitkästä aikaa vilutti :) Ja tänään on ollut ellottava olo. Mahakin vähän sekaisin ja selkä kipuillut. Raskausviikkoja 40, joten en panisi pahakseni, jos nämä tässä synnytyksen läheisyyttä ennakoisivat. (Näillä viikoilla kaikkea tulee varmaan pitämään merkkinä lähestyvästä synnytyksestä.)
Noo, yritän olla kuvittelematta synnytysoireita. Eiköhän ne nyt-on-tosi-kyseessä-supistukset ennakoi synnytystä kaikista parhaiten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161