Mun perhe (ja mä) muutetiin Kaliforniaan n. vuos sitten, mut mun vanhemmat inhoo näit Amerikkalaisii koului, joten ne haluu et mä muutan takasin Hesaan ja meen SYK-kiin. Yksin. Ainoo ongelma on se et perheell ei oo rahaa just nyt, eikä näköjään tuu olemaan pariin vuoteen. Joten mä vaa tässä ajattelin et miten paljon mun pitäis maksaa jos siihen lasketaan asumistuki ja lapsilisä. Ja ehk viel opintolaina. Apu olis arvostettu :)
Omaan kämppään 16-vuotiaana?
xhellox
1
203
Vastaukset
- Ei lapsi yksin
Käy kuule vaan ne pari vuotta sitä kalifornian koulua. On siitä joku hyöty kun palaat joskus takaisin. Jossei muuta niin kielitaito ja smooltookin taito. Miten rahattomat vanhemmat suunnittelee lähettävänsä lapsen atlantin taa. Ne vanhammat pitäisi sinne kouluun laittaa.
16-vuotiaana yksin ja rahattoman elämä on vähemmän herkkua kuin kaliforniassa perheen kanssa (vaikkei vanhemmilla kaikki kotona olekaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201