Miten yhteys Facebookin ylläpitoon?

järkyttynyt

Hei!

Avasin Facebookini ja olin todella tyrmistynyt, sillä ilmeisesti ihan järjestelmätasolta tuli eteen uhkausviestejä!

Olen muka pyytänyt liian monta ihmistä kaveriksi!
Enkä kuulemma edes tunne heitä!?

En ymmärrä mistä on kyse ja tahtoisin Facebookin ylläpidon vastaavan, mitä tuollainen uuden käyttäjän uhkailu on!

Uhkaisivat sulkea tilini, jollen peru kaverikutsuja!

Koko systeemi on omituinen ja ahdistava!
Näytölle tulleet viestit olivat todella tylyjä ja ikäviä.
Kohtelivat minua, kuin olisin joku rikollinen ja tylyttivät:
"Oletko ymmärtänyt?"
Eikä ollut edes vastausmahdollisuutta, jossa olisin voinut sanoa, etten todellakaan ollut ymmärtänyt!

Oli pakko vastata: "Olen ymmärtänyt ja perun kaikki kaverikutsuni!"

Ahdistaa!! Tuli todella hirveä kuva koko Facebookista!
Käsittämätöntä kyttäämistä ja tylytystä!

6

4542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PETTYNYTFACE

Facebookiin voi kuka tahansa murtautua. Eli se ei ole luotettava väline, vaan sen sivuille voi kuka tahansa laittaa mitä tahansa. Kaikki tietosi voidaan varastaa ja kuvasi jne. eli sinun mailiosoitteella tai puh. numerolla saa uuden salasanan ja sitten voi kirjautua sivuillesi ja laittaa viestejä jne.
      Facebook on leikkikenttä aikuisille ja nuorille eli ei mikään luotettava media, eli sinne singoilee milloin mitäkin.. EI HÄTÄÄ EIKÄ HUOLTA, LAITA SINNE ITSEKIN JOTAIN TYHJÄNPÄIVÄISTÄ JA JOUTAVAA, HYVÄÄ PÄIVÄÄ KIRVESVARTTA. TODELLISTA KUVAA OMISTA ASIOISTA EI KANNATA LAITTAA, YLEISTÄ JA TAVALLISTA VAIN. TODELISET YSTÄVÄT LÖYTYVÄT MUUALTA EI SIELTÄ

• Ulkona ja vapaa

Miksi ihmeessä pitää olla facebookissa?

• Anonyymi

EIKÖ TEILLÄ OSATA LUKEA?????OLEN ILMOITTANUT ETTEI MINULLE TARVITSE LAITTAA NOITA TYHMIÄ KUVIA!!KUN EI LÖYDY ELÄIMIÄ NIISTÄ PIDÄN.MUTTA NE KUVAT OVAT MUUTAMAN MINUUTIN JA POISTETAAN????TEILLÄ TÄYTYY OLLE SADISTISTA PORUKKAA SIELLÄ KUN TEKEVÄT NÄIN!!!!!!!

• Anonyymi

Poista koko tili.
      Only way is exit.

• Anonyymi

Facebookin toiminta mielivaltaista paskaa. Ei taida Mark Zuckerberg:lla olla sanomista kun viranomainen määrää tahdin. USA maailmanpoliisi.

• Anonyymi

Faceboookissa on törkeitä eläinten kiusaamisvideoita eikä kukaan tee siellä mitään vaikka ilmiannoin niitä urakalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe