Hei!
Avasin Facebookini ja olin todella tyrmistynyt, sillä ilmeisesti ihan järjestelmätasolta tuli eteen uhkausviestejä!
Olen muka pyytänyt liian monta ihmistä kaveriksi!
Enkä kuulemma edes tunne heitä!?
En ymmärrä mistä on kyse ja tahtoisin Facebookin ylläpidon vastaavan, mitä tuollainen uuden käyttäjän uhkailu on!
Uhkaisivat sulkea tilini, jollen peru kaverikutsuja!
Koko systeemi on omituinen ja ahdistava!
Näytölle tulleet viestit olivat todella tylyjä ja ikäviä.
Kohtelivat minua, kuin olisin joku rikollinen ja tylyttivät:
"Oletko ymmärtänyt?"
Eikä ollut edes vastausmahdollisuutta, jossa olisin voinut sanoa, etten todellakaan ollut ymmärtänyt!
Oli pakko vastata: "Olen ymmärtänyt ja perun kaikki kaverikutsuni!"
Ahdistaa!! Tuli todella hirveä kuva koko Facebookista!
Käsittämätöntä kyttäämistä ja tylytystä!
Miten yhteys Facebookin ylläpitoon?
5
3631
Vastaukset
- PETTYNYTFACE
Facebookiin voi kuka tahansa murtautua. Eli se ei ole luotettava väline, vaan sen sivuille voi kuka tahansa laittaa mitä tahansa. Kaikki tietosi voidaan varastaa ja kuvasi jne. eli sinun mailiosoitteella tai puh. numerolla saa uuden salasanan ja sitten voi kirjautua sivuillesi ja laittaa viestejä jne.
Facebook on leikkikenttä aikuisille ja nuorille eli ei mikään luotettava media, eli sinne singoilee milloin mitäkin.. EI HÄTÄÄ EIKÄ HUOLTA, LAITA SINNE ITSEKIN JOTAIN TYHJÄNPÄIVÄISTÄ JA JOUTAVAA, HYVÄÄ PÄIVÄÄ KIRVESVARTTA. TODELLISTA KUVAA OMISTA ASIOISTA EI KANNATA LAITTAA, YLEISTÄ JA TAVALLISTA VAIN. TODELISET YSTÄVÄT LÖYTYVÄT MUUALTA EI SIELTÄ - Ulkona ja vapaa
Miksi ihmeessä pitää olla facebookissa?
- Anonyymi
EIKÖ TEILLÄ OSATA LUKEA?????OLEN ILMOITTANUT ETTEI MINULLE TARVITSE LAITTAA NOITA TYHMIÄ KUVIA!!KUN EI LÖYDY ELÄIMIÄ NIISTÄ PIDÄN.MUTTA NE KUVAT OVAT MUUTAMAN MINUUTIN JA POISTETAAN????TEILLÄ TÄYTYY OLLE SADISTISTA PORUKKAA SIELLÄ KUN TEKEVÄT NÄIN!!!!!!!
- Anonyymi
Poista koko tili.
Only way is exit. - Anonyymi
Facebookin toiminta mielivaltaista paskaa. Ei taida Mark Zuckerberg:lla olla sanomista kun viranomainen määrää tahdin. USA maailmanpoliisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059