Miten yhteys Facebookin ylläpitoon?

järkyttynyt

Hei!

Avasin Facebookini ja olin todella tyrmistynyt, sillä ilmeisesti ihan järjestelmätasolta tuli eteen uhkausviestejä!

Olen muka pyytänyt liian monta ihmistä kaveriksi!
Enkä kuulemma edes tunne heitä!?

En ymmärrä mistä on kyse ja tahtoisin Facebookin ylläpidon vastaavan, mitä tuollainen uuden käyttäjän uhkailu on!

Uhkaisivat sulkea tilini, jollen peru kaverikutsuja!

Koko systeemi on omituinen ja ahdistava!
Näytölle tulleet viestit olivat todella tylyjä ja ikäviä.
Kohtelivat minua, kuin olisin joku rikollinen ja tylyttivät:
"Oletko ymmärtänyt?"
Eikä ollut edes vastausmahdollisuutta, jossa olisin voinut sanoa, etten todellakaan ollut ymmärtänyt!

Oli pakko vastata: "Olen ymmärtänyt ja perun kaikki kaverikutsuni!"

Ahdistaa!! Tuli todella hirveä kuva koko Facebookista!
Käsittämätöntä kyttäämistä ja tylytystä!

6

4067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PETTYNYTFACE

Facebookiin voi kuka tahansa murtautua. Eli se ei ole luotettava väline, vaan sen sivuille voi kuka tahansa laittaa mitä tahansa. Kaikki tietosi voidaan varastaa ja kuvasi jne. eli sinun mailiosoitteella tai puh. numerolla saa uuden salasanan ja sitten voi kirjautua sivuillesi ja laittaa viestejä jne.
      Facebook on leikkikenttä aikuisille ja nuorille eli ei mikään luotettava media, eli sinne singoilee milloin mitäkin.. EI HÄTÄÄ EIKÄ HUOLTA, LAITA SINNE ITSEKIN JOTAIN TYHJÄNPÄIVÄISTÄ JA JOUTAVAA, HYVÄÄ PÄIVÄÄ KIRVESVARTTA. TODELLISTA KUVAA OMISTA ASIOISTA EI KANNATA LAITTAA, YLEISTÄ JA TAVALLISTA VAIN. TODELISET YSTÄVÄT LÖYTYVÄT MUUALTA EI SIELTÄ

• Ulkona ja vapaa

Miksi ihmeessä pitää olla facebookissa?

• Anonyymi

EIKÖ TEILLÄ OSATA LUKEA?????OLEN ILMOITTANUT ETTEI MINULLE TARVITSE LAITTAA NOITA TYHMIÄ KUVIA!!KUN EI LÖYDY ELÄIMIÄ NIISTÄ PIDÄN.MUTTA NE KUVAT OVAT MUUTAMAN MINUUTIN JA POISTETAAN????TEILLÄ TÄYTYY OLLE SADISTISTA PORUKKAA SIELLÄ KUN TEKEVÄT NÄIN!!!!!!!

• Anonyymi

Poista koko tili.
      Only way is exit.

• Anonyymi

Facebookin toiminta mielivaltaista paskaa. Ei taida Mark Zuckerberg:lla olla sanomista kun viranomainen määrää tahdin. USA maailmanpoliisi.

• Anonyymi

Faceboookissa on törkeitä eläinten kiusaamisvideoita eikä kukaan tee siellä mitään vaikka ilmiannoin niitä urakalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6252
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4724
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3304
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3121
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1743
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1548
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1401
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1318
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      81
      1204
    Aihe