Kerran kesässä.... On uimakoulu

Klamydia, the Bigfan

Mitähän tässä sitten tekisi?
- Keittäisi kaalikeiton.
Klamydia: Paras perse
"Kerran oven takana oli seissyt, ovikellon soidessa äidin, ulkonäköpiirre-vammainen serkku. Hän oli sairaanhoitajan lapsi. Sosiaalityöntekijä jatkoi ihmettelemistään. Eihän Tanja sellaista osannut. Hän oli syrjäseudulta. Sosiaalityöntekijä jatkoi syrjäseudun luomistaan, hän kertoi kuinka he rakensivat miljöön maaseudulla. No, Tanja sai lapsensa. Palvomisella tarkoitetaan myös yhtä toista asiaa, itsehillinnättömyyttä, hallitsemattomuutta ja kehitysvammaisuutta sosiaalisen kanssakäymisen yhteydessä osalta, liiallisen sosiaalisen vuorovaikutuksen osilta, oman itsen kanssa.
- "Älä nyt jää palvomaan sinne itseksesi, vaan tule tänne toisten seuraan,. Tule tänne luokse,toisten seuraan, tänne ryhmään." tummahiuksinen mies, 13-14-poika toisti tavalla, jonka 4-vuotiaskin ymmärsi.
- "En mä tiedä, kun on kehitysvammaisiakin. Sopiikohan se, jos sattuu jotakin...." mietin unohtaen asian siihen, koska pilvi leikkasi auringon ylitse luoden kevät-auringosta, mustan puhuvan synkän varjon.
- "Palvomaan...:" 4-vuotias mieleni toisti innoissaan, kiitollisena, uutta sanaa. Miksi en iloitsisi siitä aikuisena?"
Klamydia: Pilke silmäkulmassa, ulkoinen feminismi

Klamydia: Hullujen Kuningas
Jo pikkuvauvoja raiskattiin häkkisänkyyn. Se oli pörssi. Tartuin taaksetullutta äitäni käsistä, viima ja kylmä tullenvire tuntuivat, ja pyysin saavani olla rauhassa, hänen kanssaan kahden ja että tuntemattomattomat pysyisivät poissa.
.- "Eihän Tanja sellaista osannut. Hän oli syrjäseudulta." Äitini taluttaessa oli pahoillani ja pahalla päällä. Berhandilaisen koiran nimi oli Jojo. Mitä vain Tanjan lasten eteen? Ihmistä ei saa eri-arvoistaa. Hänen lapsensa olivat kaksi tervettä, hyvinvoivaa poikaa, täysin reippaina. Silmäni irtosivat ympäristöstä, kun olin 12-vuotias. Osoittelemista, haitataen yleiskunnon osalta, terveyden muodostamista, ohjailemalla silmiin painostavalla tavalla. Kun silmäni rasittyi liiaksi, eräs vaalea mies-henkiö istui kuunteluissa.
- "Tosi monet sanoivat että se johtui hampaiden poisto fokusaatiosta."
ajattelivat jotkut.
Nainen heitettiin ilmaa, rinnan syvyisen veden yllä Hänen mieletön hysteriansa, näkyi revittynä avoimena suuna, ja kiihkomielisenä ilmeenä, etsien kiihtyneenä itseään ja tasapainoa, turvallisesti egoismistään. Avoin vahingoittaminen, ja jatkuva vihamielisyys, yrittäen tavoittaa transvestismistä rakkautta, yhdessäolemista, hakien vain jatkuvasti apua itsellään turvallisesta egoismistä. Hän oli kuin manaaja, ja hänen ympärillänsä seisoi ihmisjoukko, nuoria ja lapsia, melkein aikuisia. Silmät tällä tytöllä, jonka kasvot loistivat pyöreinä soikeina, valosta, oli kuin silmät olisivat ummistetut keskeltä hänen kasvojaan, pään etupuolelta, ja silmät hänellä, olivat sokeina omissa aivoissa. Hänen kehonsa, ja rintakehänsä alue, melkein alastomana, vain vaaleanpunaisen uimapuvun peittäminä korostiva irvokas, railakas avoimuus ja lähes ilmeetön hengästynyt kiihtymys."
- Väkivallan katsomaan pakottaminen herätti suuttumusta, tuottaen kuumasta säästä, ja hektisyydestä psyykkistä kipua, rankaisuhakuisesti.

1

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteinen:Sinde&veli

      Hullujen Kuningas on Heikki-kehari.
      - Tai sitten lääkäriliitto, armeijan yhteistoimintanaan, kun koko väestö tarvitsee Parkinsonin takia electricitet-aneten.
      ' mm. hypnooseineen
      ' ei "kansainvaellusta" lainkaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe