Lastenhoitajaa tarvitaan Tampereella

Hyhky

Olemme Tampereella asusteleva nelihenkinen perhe. Etsimme 1,5 -vuotiaalle pojalle ja 4- vuotiaalle tytölle satunnaista lastenhoitoapua iltaisin ja viikonloppuisin yleensä muutaman tunnin ajaksi. Työ sopii esim. alalle opiskelevalle nuorelle.

4

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauraem1

Olen parikymppinen, lähihoitajaksi keväällä valmistuva nuori nainen. Kokemusta lastenhoitamisesta löytyy usean vuoden ajalta, ja olen käynyt myös MLL:n lastenhoitokurssin muutama vuosi sitten.

Kerron mielelläni lisää itsestäni, minuun voi ottaa yhteyttä mailitse:

[email protected]

• lasti

Hei, minun nimeni on Christin. Olen 25-vuotias nainen ja olen asunut jo vuoden Tampereella. Tällä hetkellä asun Järvensivussa (josta on hyvät bussi yhteydet) ja työskentelen au pairinia perheessä kahden tytön (6 ja 10 vuotta) kanssa. Aikaisemmin asuin perheessä kolmen lapsen kanssa (6, 8 ja 13 vuotiaden ja 8-vuotiaalla pojalla oli Down-syndroomi). Minulla on ajokortti ja puhun saksaa, englantia ja vähän suomea. Saksassa työskentelin 8 vuotta hoitajana. Sen jälkeen suoritin lukion saksassa ja nyt olen täällä suomessa :). Jos olet kiinnostunut niin otathan yhteyttä minuun englanniksi. Minulla on paljon vapaa-aikaa joten olen erittäin kiinnostunut lastenhoidosta.
      puh: 0468439021
      Kiitos :) Ystävällisin terveisin Christin :)

• Bikke

Olen eläkkeellä oleva 52 vuotias nainen. Olen paljon hoitanut lapsia sukulaisten ja ystävien. Itselläni ei ole lapsia mutta olen hyvin lapsirakas. Olin 15 vuotias kun jo hoidin naapureiden lapsia, He suosittelivat minulle lastenhoitoalaa mutta oman äitini ja veljen lihassairaus ja heidän auttamisensa vei niin paljon voimia että katsoin hoitotyön silloin liian rankaksi, Olen aina nauttinut lasten kanssa olemisesta ja tekemisestä Olen hoitanut kaikenikäisiä lapsia.. Juuri muutama tunti silloin tällöin toisi elämääni sisältöä ja vähän lisätienestiä eläkkeeni lisäksi.

• aila.iloksi ja avuksi

Moikka. Oletko saanut hyvää, luotettavaa ja lapsirakasta hoitajaa? Olen 25vuotias nuori nainen kotoisin pohjoisesta,isosta perheestä. Minulla on kokemusta sekä taustani takia, että työni puolesta lastenhoidosta. Ota yhteyttä :). [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      76
      5405
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      2925
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2313
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1955
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1869
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1800
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      294
      1396
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      65
      1331
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1274
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      85
      1150
    Aihe