Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lastenhoitajaa tarvitaan Tampereella

Hyhky

Olemme Tampereella asusteleva nelihenkinen perhe. Etsimme 1,5 -vuotiaalle pojalle ja 4- vuotiaalle tytölle satunnaista lastenhoitoapua iltaisin ja viikonloppuisin yleensä muutaman tunnin ajaksi. Työ sopii esim. alalle opiskelevalle nuorelle.

4

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauraem1

      Olen parikymppinen, lähihoitajaksi keväällä valmistuva nuori nainen. Kokemusta lastenhoitamisesta löytyy usean vuoden ajalta, ja olen käynyt myös MLL:n lastenhoitokurssin muutama vuosi sitten.

      Kerron mielelläni lisää itsestäni, minuun voi ottaa yhteyttä mailitse:

      [email protected]

    • lasti

      Hei, minun nimeni on Christin. Olen 25-vuotias nainen ja olen asunut jo vuoden Tampereella. Tällä hetkellä asun Järvensivussa (josta on hyvät bussi yhteydet) ja työskentelen au pairinia perheessä kahden tytön (6 ja 10 vuotta) kanssa. Aikaisemmin asuin perheessä kolmen lapsen kanssa (6, 8 ja 13 vuotiaden ja 8-vuotiaalla pojalla oli Down-syndroomi). Minulla on ajokortti ja puhun saksaa, englantia ja vähän suomea. Saksassa työskentelin 8 vuotta hoitajana. Sen jälkeen suoritin lukion saksassa ja nyt olen täällä suomessa :). Jos olet kiinnostunut niin otathan yhteyttä minuun englanniksi. Minulla on paljon vapaa-aikaa joten olen erittäin kiinnostunut lastenhoidosta.
      puh: 0468439021
      Kiitos :) Ystävällisin terveisin Christin :)

    • Bikke

      Olen eläkkeellä oleva 52 vuotias nainen. Olen paljon hoitanut lapsia sukulaisten ja ystävien. Itselläni ei ole lapsia mutta olen hyvin lapsirakas. Olin 15 vuotias kun jo hoidin naapureiden lapsia, He suosittelivat minulle lastenhoitoalaa mutta oman äitini ja veljen lihassairaus ja heidän auttamisensa vei niin paljon voimia että katsoin hoitotyön silloin liian rankaksi, Olen aina nauttinut lasten kanssa olemisesta ja tekemisestä Olen hoitanut kaikenikäisiä lapsia.. Juuri muutama tunti silloin tällöin toisi elämääni sisältöä ja vähän lisätienestiä eläkkeeni lisäksi.

    • aila.iloksi ja avuksi

      Moikka. Oletko saanut hyvää, luotettavaa ja lapsirakasta hoitajaa? Olen 25vuotias nuori nainen kotoisin pohjoisesta,isosta perheestä. Minulla on kokemusta sekä taustani takia, että työni puolesta lastenhoidosta. Ota yhteyttä :). [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe