Syrjäseutu

Felix

Olin muuttanut Espanjaan. Eräänä iltana ajattelin mennä kävelylle. Huomasin vastakkaisella kadulla isokokoisen miehen jolla pullotti jotain farkkujensa kätkössä. Samaan aikaan tunsin kun alapääni alkoi turvota. Mies katsoi minua ja alkoi kävellä minua kohti. Huomasin virneen hänen kasvoillaan. Aloin pian hölkkäämään pois päin mutta niin tämäkin alkoi minun perässäni. Sitten mies ylettyi tartumaan käteeni ja tarttui siihen. Hän kuiskasi minulle että "Seuraa tai käy huonosti". Minä lähdin seuraamaan häntä. Hän vei minut syrjäiselle kadulle jossa ei ollut ketään. Hän alkoi hieroa munaani housujen päältä. Kiihotuin ja omani nousi stondikseen. Mies riisui housunsa ja samoin minä. Miehellä oli 21 senttimetrinen puomi kovana. Mies alkoi hieroa nännejäni. Sitten hän alkoi nuolla ylävartaloani ja minä vedin miehelle käteen. Mies perääntyi hieman ja käski minun ottaa suihin häneltä. Minäpä poika otin tuon puomin suuhuni. Mies pani suutani niin etten saanut melkein henkeä. Sitten mies ampui kuin kanuunan suusta mällit suuhuni. Siinä sitten yskittiin hetki. Sitten mies käänsi minut ja alkoi aromatta työntää uudestaan jäykistynyttä kalusan perseeseeni. Aloin kiljua nautinnosta. Mies nopeutti tahtiaan kunnea työnsi kalunsa syvälle sisääni ja ampui toisen satsin sisääni. Sitten mies alkoi imemään kulliani kuin mikäkin imuri. Ei hetkeäkään kuin ammuin lastini moehen kurkkuun. Sitten mies antoi numeronsa ja käski soitella. Minä jäin vetämään käteen ja sormittamaan persettäni vielä kadulle. Sain kunnon mällit mahalleni ja puin ja lähdin kävelemään kotia kohti.

8

4152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Felix

      Kommenttia odotellen:)

      • Hexa

        Sanoisin, että suoraa toimintaa ;)


      • Felix
        Hexa kirjoitti:

        Sanoisin, että suoraa toimintaa ;)

        Kiinnostaisko jatko osa?


      • Hexa
        Felix kirjoitti:

        Kiinnostaisko jatko osa?

        Anna tulla vaan. Kyllä täällä jaksetaan lukea vähän pitempääkin stooria. Kaikkea ei tarvitse tekstiviestimittaan saada mahtuman.


    • Kiva

    • Anonyymi

      Tutkimuksen mukaan pitkä avioliitto tms. suhde lisää miehen elinaikaa.
      Tutkimus ilmeisemmin tehty heterosuhteissa, mutta sama seikka on verrannollinen myös miesten välisissä suhteissa.

      Elämänlaatu paranee ja ihmisten yksinäisyys vähenee monella tavalla.
      Linkissä aiheesta enemmän:
      https://terveysportti.mobi/terveyskirjasto/uutismaailma.duodecimapi.uutisarkisto?p_arkisto=1&p_palsta=10&p_artikkeli=uux15253 __

    • Anonyymi

      Novellisti botti-runkku herra @nonyymi!

      "Anonyymi
      03.08.2022
      Anonyymi kirjoitti:
      Botti-herralle;

      Olipa asiantunteva jos ei "päätösvaltainen jopa uhkaileva" avaus kommenntina!
      En ymmärtänyt ehkä miten asiapitoinen kirjoitus olisi "roskaa" tai muuten haitallinen foorumilla? Oli katsojia tai ei... Ei uskottava niiltä osin!

      Kun samaan aikaan todellisia toistuvaa enemmän härintää kuin asiaa sisältäviä avauksia on mm. rinnakkaissuvulla seksi-palstalla "Heinolan setä" nyt lähinnä!
      Jonka avaukset on kommentoijien mukaan jatkuneet siellä yli 10-vuotta ja sinä neuvoa antavana "kaikkien asioiden asiantuntijana" et ole näitä poistoja kyennyt ohjaamaan kuten nyt tässä tehtyjä haluat mahd. poistettavan tms.?!
      Sun asiantuntijan äly on näin valikoivaa tästä päätellen sua häiritsee asia avaukset mutta. suoranainen sonnan postaaminen on myös mieleesi!?

      Huom.
      Otetaan tämä "mainos" vai onko tiedotteesi joka JA JOTKA JATKAA MUTTA EI POISTETA AINKAAN MISSÄÄN KOHTAA!?
      =>>
      "Et­­­si seks­­­ikump­­pani! Määr­­i­­­tä para­metr­­­it j­­­a kaupunki 👉 http://3433444.com/H/K6zWw 👈"_/????
      Missä näiden raja menee kun ei sun Bottisi" näitä poista?! Oma lehmä ojassa vai?

      Kyllä kaltaisellesi hommaa riittää jos koet että kaikki kirjoittajat ovat asiattomia! Tee se!
      Ihan sama tee runkku ihan mitä haluat mutta käytä järkeäsi myös muissa kohtaa jatkossa! Ja joka foorumilla! Ok?
      #///
      Botti-runkku vastaa:

      "Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

      Palataan asiaan sitten kun A) Osaat kirjoittaa ymmärrettävää suomenkieltä, B) omaat sen verran älyä ja sivistystä että osaat erottaa novellin mielipidekirjoituksesta C) Kun ymmärrät lopettaa häiriköinnin palstoilla!"

      ???
      Jk.
      Voiko nämä botti-novelli runkun viestit olla muuta kuin häirintää ja sääntöjen vastaista esiintymällä suomi24 asialla!?

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­lle, jotk­­a haluav­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://6015555.com/H/k8MGC 👈

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe