Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viina tappaa.

juoppot vähenee

On laskettu, että Paimiossakin 27 miespuolista ihmistä on kuollut aineisiin viime vuosina.

10

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hesu.

      No nyt on sitten todistettu että kannattaa vetää "aineita", nimittäin niitä jotka ei käyttänyt mitään "aineita" kuoli viime vuosina paimiossa monin kertainen määrä.

    • matemaanikko

      Väki elää liian vanhaksi nykyään- eläkkeisiin ei riitä varat millään. Päihdekuolemat laskevat keski-ikää mukavasti. Pitäisikin säätää laki jonka mukaan jokaisen täysi-ikäisen tulee juoda viikottain vähintään kaksi pulloa koskenkorvaa. Alkosta ostettuna tietysti. Viisikymppisenä kuoleva on yhteiskunnan kannalta lottovoitto!

    • K. Arkki

      Tupakka on kans paha. Luin jostain, et vaiks lopettaiskin polttamisen, niin se on myöhäst... kuolemaan johtaa siitä huolimatta.

    • taneli

      Kuolee niitä raittiitakin.

      • että sillälailla

        kaverin tuttu kuoli ja oli täysraitis


    • Kysyn vaan!

      Moniko meistä on jäänyt metusalemiksi?

    • pisuli100

      Mä juon joka perjantai ja lauantai eikä koskaan tulee sairauksia.

    • janoinen veikko

      Eikös se oluen juonti ollut jonkun tutkimuksen mukaan terveellistä sydämmelle?

    • korkki kiinni

      Taas on siis yksi spurgu vähemmän. Eikö mitään opita?

    • Märkäpieru

      Mä muistan kans ainaki yhden tapauksen, et raitis ihminen kuoli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe