Mors! Puuhastelin pimentyvien iltojen iloksi rungon pienelle kasvihuoneelle / kaapille, joka pitäisi ennen pakkasten tuloa jollakin sitten vuorata. Ongelma on nyt se, että rouva ei kelpuuta ihan mitä tahansa materiaalia joka sulkee ensimmäisen vaihtoehtoni - kirkas parimillinen muovi rullasta - pois.
Asiaa googlailtuani tulin siihen tulokseen että ainakaan kehä kolmosen ulkopuolelta ei meinaa löytyä millään sileää vaihtoehtoa valokatteelle. Kysymys siis kuuluu - mikä neuvoksi? Onko sileätä valokatetta olemassakaan?
Kennolevy näytti olevan hiukan edullisempaa kuin lasi, mutta vain nimellisesti. Akryylilevyn (3mm) neliöhinta oli @ 30 eurolla niin naurettava että haen mieluummin aitoa lasia sitten sillä rahalla. Muita ajatuksia?
Vaihtoehto lasille pieneen kasvihuoneeseen
etsivälöytääkö
2
174
Vastaukset
- Eedenistä itään
Vanhoja ikkunoita saa monesti ilmaiseksi. Kannattaa katsoa missä esimerkiksi remontoidaan kerrostaloja.
- Kennolevy
Tuota polykarbonaatti-kennolevyä käytetään valmiskasvihuoneissa. Saa sitä toki muualtakin kuin Etrasta.
http://tuotteet.etra.fi/fi/g2226792/pc-kennolevyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013