Toisaalta joka kerta, kun mietin ite onko mulla BED vai ei, niiin tuun siihen tulokseen, että ei mulla voi sitä olla, mutta kuitenkin...
Melkeen aina, kun tunnen itteni surulliseks tai ahdistuneeks alan ahmimaan ruokaa ja herkkuja paljon vähän ajan sisällä. No sitten tulee hetkenkatumusvaihe, mutta en pysty oksentamaan ja morkkiksen jälkeen ahminta jatkuu vielä hetken.
Seuraavana päivänä multa jää sitten aamupala, lounas, välipala väliin ja sitten päivällinen ja iltapalakin on aika minimaalisia tai sitten syön ihan älyttömästi. Sitä seuraavana päivänä syömiset taas normalisoituu, kunnes taas ahminta alkaa.
Tosiaan mun mielialat heittelee aika rajusti, itsetunto nollissa, ja mulla on ihan liian monta epäonnistunutta laihtumisyritystä takana. Kuitenkin haluaisin kuulla teiän mielipiteitä, mutta pitäkää kommentit asiallisina :)
Pelkkää suruun syömistä, vai bedikö?
2
147
Vastaukset
- klh3
Kuulostaa ihan bediltä. Itelläni on jatkuvasti ajatuksia, että onko mulla oikeasti syömishäiriö vai olenko "aivopessyt" itselleni sellaisen ja sen takia saan olla laiska paska ja mättää ruokaa ahdistukseen asti joka päivä.. mutta lopulta tuun siihen tulokseen, että kyllä sen on oltava syömishäiriö, sillä en vain pysty lopettamaan. Luulisin, että samanlaisten asioiden kanssa alkoholistit kamppailee. Ei vain pysty vaikka kuinka haluaisi.
- toinen epätoivoinen
Tuttua tekstiä. :(
Tunnesyömistä tuo ainakin on.
Se, kuinka paljon on lihonut ja kuinka usein ahmii, kertoo mun mielestä onko kyseessä BED vai ednos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268