Toisaalta joka kerta, kun mietin ite onko mulla BED vai ei, niiin tuun siihen tulokseen, että ei mulla voi sitä olla, mutta kuitenkin...
Melkeen aina, kun tunnen itteni surulliseks tai ahdistuneeks alan ahmimaan ruokaa ja herkkuja paljon vähän ajan sisällä. No sitten tulee hetkenkatumusvaihe, mutta en pysty oksentamaan ja morkkiksen jälkeen ahminta jatkuu vielä hetken.
Seuraavana päivänä multa jää sitten aamupala, lounas, välipala väliin ja sitten päivällinen ja iltapalakin on aika minimaalisia tai sitten syön ihan älyttömästi. Sitä seuraavana päivänä syömiset taas normalisoituu, kunnes taas ahminta alkaa.
Tosiaan mun mielialat heittelee aika rajusti, itsetunto nollissa, ja mulla on ihan liian monta epäonnistunutta laihtumisyritystä takana. Kuitenkin haluaisin kuulla teiän mielipiteitä, mutta pitäkää kommentit asiallisina :)
Pelkkää suruun syömistä, vai bedikö?
2
176
Vastaukset
- klh3
Kuulostaa ihan bediltä. Itelläni on jatkuvasti ajatuksia, että onko mulla oikeasti syömishäiriö vai olenko "aivopessyt" itselleni sellaisen ja sen takia saan olla laiska paska ja mättää ruokaa ahdistukseen asti joka päivä.. mutta lopulta tuun siihen tulokseen, että kyllä sen on oltava syömishäiriö, sillä en vain pysty lopettamaan. Luulisin, että samanlaisten asioiden kanssa alkoholistit kamppailee. Ei vain pysty vaikka kuinka haluaisi.
- toinen epätoivoinen
Tuttua tekstiä. :(
Tunnesyömistä tuo ainakin on.
Se, kuinka paljon on lihonut ja kuinka usein ahmii, kertoo mun mielestä onko kyseessä BED vai ednos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432231Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141416Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22994Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685