Toisaalta joka kerta, kun mietin ite onko mulla BED vai ei, niiin tuun siihen tulokseen, että ei mulla voi sitä olla, mutta kuitenkin...
Melkeen aina, kun tunnen itteni surulliseks tai ahdistuneeks alan ahmimaan ruokaa ja herkkuja paljon vähän ajan sisällä. No sitten tulee hetkenkatumusvaihe, mutta en pysty oksentamaan ja morkkiksen jälkeen ahminta jatkuu vielä hetken.
Seuraavana päivänä multa jää sitten aamupala, lounas, välipala väliin ja sitten päivällinen ja iltapalakin on aika minimaalisia tai sitten syön ihan älyttömästi. Sitä seuraavana päivänä syömiset taas normalisoituu, kunnes taas ahminta alkaa.
Tosiaan mun mielialat heittelee aika rajusti, itsetunto nollissa, ja mulla on ihan liian monta epäonnistunutta laihtumisyritystä takana. Kuitenkin haluaisin kuulla teiän mielipiteitä, mutta pitäkää kommentit asiallisina :)
Pelkkää suruun syömistä, vai bedikö?
2
183
Vastaukset
- klh3
Kuulostaa ihan bediltä. Itelläni on jatkuvasti ajatuksia, että onko mulla oikeasti syömishäiriö vai olenko "aivopessyt" itselleni sellaisen ja sen takia saan olla laiska paska ja mättää ruokaa ahdistukseen asti joka päivä.. mutta lopulta tuun siihen tulokseen, että kyllä sen on oltava syömishäiriö, sillä en vain pysty lopettamaan. Luulisin, että samanlaisten asioiden kanssa alkoholistit kamppailee. Ei vain pysty vaikka kuinka haluaisi.
- toinen epätoivoinen
Tuttua tekstiä. :(
Tunnesyömistä tuo ainakin on.
Se, kuinka paljon on lihonut ja kuinka usein ahmii, kertoo mun mielestä onko kyseessä BED vai ednos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696137Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682682En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1321552- 481463
- 341318