Oikea tapa päättää matsi

C. Norris

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

V1ttu mitä räpeltämistä koko matsi. Andy hugilla on ainakin käsilyönnit todella naurettavia ja tehottomia.
      Alasimen kärki paistaa katsomon takariveille asti, vastassa kun olis nyrkkeilijä niin se vetäis oitis leuan kärkeen yläsivu koukun ja Andy lepäis kanveesilla ja kauan.

• Moi olen trolli

"vastassa kun olis nyrkkeilijä niin se vetäis oitis leuan kärkeen yläsivu koukun ja Andy lepäis kanveesilla ja kauan."

Mistäs johtuu että wannabe nyrkkeilijät tulee joka palstalle julistamaan nyrkkeilyn ylivoimaa? Mistä tulee käsitys että kaikki nyrkkeilijät on brawlereita? Oletko koskaan kuullut kaverista nimeltä Muhammed Ali? Tiedätkö mitään boxer tyylistä? Tuskinpa koska tietämyksesi nyrkkeilystä ei vakuuta ainakaan minua. Andy Hug on legenda jolla on meriittejä joita yhdelläkään suomalaisella nyrkkeilijällä ei ole ollut.

1996–2000 W.K.A. World Muay Thai Super Heavyweight title (4 title defenses)
      1996 World Muay Thai Council (W.M.T.C.) World Super Heavyweight title
      1996 K-1 Grand Prix champion
      1994–1996 Universal Kickboxing Federation (U.K.F.) World Super Heavyweight title (2 title defenses)

Kaveri veti pelkästään potkunyrkkeilyssä 38-9-1 joista 22 voittoa tyrmäysellä. Eiköhän se tiennyt sinua paremmin mitä tekee. Voit toki tulla sitten puhumaan kun sinulla on 5 vuoden mestaruusputki thainyrkkeilyssä ja 3 vuoden mestaruusputki potkunyrkkeilyssä.

Mutta trollihan tämä oli eikö niin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1812
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe