http://www.youtube.com/watch?v=Vu8WEdHAqmM
Näin ne matsit pitää ratkaista. Ei mitään nössölajien tuomariääniä.
Oikea tapa päättää matsi
2
160
Vastaukset
- ...........
V1ttu mitä räpeltämistä koko matsi. Andy hugilla on ainakin käsilyönnit todella naurettavia ja tehottomia.
Alasimen kärki paistaa katsomon takariveille asti, vastassa kun olis nyrkkeilijä niin se vetäis oitis leuan kärkeen yläsivu koukun ja Andy lepäis kanveesilla ja kauan. - Moi olen trolli
"vastassa kun olis nyrkkeilijä niin se vetäis oitis leuan kärkeen yläsivu koukun ja Andy lepäis kanveesilla ja kauan."
Mistäs johtuu että wannabe nyrkkeilijät tulee joka palstalle julistamaan nyrkkeilyn ylivoimaa? Mistä tulee käsitys että kaikki nyrkkeilijät on brawlereita? Oletko koskaan kuullut kaverista nimeltä Muhammed Ali? Tiedätkö mitään boxer tyylistä? Tuskinpa koska tietämyksesi nyrkkeilystä ei vakuuta ainakaan minua. Andy Hug on legenda jolla on meriittejä joita yhdelläkään suomalaisella nyrkkeilijällä ei ole ollut.
1996–2000 W.K.A. World Muay Thai Super Heavyweight title (4 title defenses)
1996 World Muay Thai Council (W.M.T.C.) World Super Heavyweight title
1996 K-1 Grand Prix champion
1994–1996 Universal Kickboxing Federation (U.K.F.) World Super Heavyweight title (2 title defenses)
Kaveri veti pelkästään potkunyrkkeilyssä 38-9-1 joista 22 voittoa tyrmäysellä. Eiköhän se tiennyt sinua paremmin mitä tekee. Voit toki tulla sitten puhumaan kun sinulla on 5 vuoden mestaruusputki thainyrkkeilyssä ja 3 vuoden mestaruusputki potkunyrkkeilyssä.
Mutta trollihan tämä oli eikö niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663432Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463262Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423137- 522688
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481656
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881559Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401515- 391360