14v tyttäreni polttaa salaa.

Huolestunu mami

Mun 14v tyttäreni polttaa röökii. Vittu jos en saa sitä lopettamaan. Se harrastaa seksiäkin poikkiksensa kaa epäilen että ois raskaana kun pahoinvointia hänellä niin paljon on.

7

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuspohjalta

Alaikäsen tupakanpoltto loppuu siihen ku ostat askin norttia ja istut sen kans joku aamu takaterassille ja pistät polttamaan koko askin. Olo sen jälkee niin karmea että polttaminen usein loppuu

• Voittajaaa

Mun isä teki tollai mulle ku olin 15. Kävin juttelemassa terveydenhoitajan kanssa ja isä joutu maksamaan mulle korvauksia oikeudessa. Ei muuten loppunu tupakointi ;)

• dghderh

Kiitos kieliasun huonoin trolli ikinä.

• wdasdasd

Minulle isä toi kaksi askia mallua ja pisti polttaan putkee mutta olin jo niin tervakeuhko että kaikki meni eikä tullut huonoa oloa :D

• tr89

kylläkyllä,,, saa olla pirun rautaset keuhkot kun riipaset neljäkymmentä kessua putkeen, pitää varmaan paikkansa... (Y)

• vitunjonnet

No ei kai se missää tunnu ku vetelee poskareita.
        Ps. On vitun noloo leveillä sil et keuhkot on täynnä tervaa.

• itekkinuori

mun mielestä pitäis vaan antaa olla, koska kiellät sä sitä tai et se jatkuu se polttelu salassa. ehkä se on hankala antaa olla mut antaa nuorten olla nuorii! ja hyvä et harrastaa seksii poikakamunsa kans eikä miljoonan eri jätkän kans ja kyllä se likka tulee sulle kertomaan jossain vaihees että on raskaana tai sitte menee vain aborttiin vaikka et tiedäkkään siitä, mut harva nuori aikoo hankkii lasta vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4967
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4346
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27