Olen pakastellut jääpalamuotteihin, mutta alkaa jäädä turhan pieniksi, kun poika syö jo desin sosetta kerralla. Toisaalta helppo yhdistellä makuja jääpalakuutioina. Jostain taisin lukea muffinssimuoteista, ilmeisesti metallisista? Minigrip-pussitkin kai kävisivät, mutta muita vinkkejä jääpalamuotin lisäksi? Teen kaikki soseet itse.
Mihin pakastat omatekoiset kososeet?
4
92
Vastaukset
- Tuossa vaiheessa..
kun ruokaa menee jo noin isoja määriä, olen tehnyt kerralla ison satsin ruokaa ja yhdistänyt eri aineet jo valmiiksi. Sitten pakastanut valmiita annoksia pieniin pakastusrasioihin.
- Juliannamami
Vielä yksi kysymys: lisäättekö soseisiin öljyä? Valmiissa soseissahan on vähän rapsi- tai rypsiöljyä. Rasvaliukoiset vitamiinit, esim. D, varmaan imeytyisi paremmin, tosin onhan äidinmaidossa rasvaa...
- Tuossa vaiheessa..
Esikoiselle lisättiin öljyä ruokaan, kuopukselle taisi tulla laitettua vain voisilmä puuroon. Molemmat meillä ollut tosi hoikkia, joten rasvalisä on ollut ihan tervetullut.
- Kulinaristikokki
Pilttipurkkeihin, pieniin pakastusrasioihin (myydään esim. Tiimarissa), ehkä paperiset muffinssimuotitkin käyvät, mutta ne tarvitsevat jonkun "pohjalevyn" ja sitten muovipussiin. Pohjalevyksi voisi käydä tukeva pahvi, pieni leikkuulauta, laakea astia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776