No voihan härkele

Ei mun pitänyt koko viestiketjua poistaa, vaan se viimeinen, missä oli auton rekkari näkyvissä. Kaik meni ja mitään en voi...

Ne otti uudelleen muhun yhteyttä ja tässä vastaus:

Ottihan ne yhteyttä uudelleen:

Tervetuloa kirje

html, body {
padding:0;
margin:0;
left:0;
top:0;
font-size:13px;
font-family:Helvetica;
line-height:26px;

.logo {
background:url(/tpls/dino/pdf/fi/logo_lille.png) right no-repeat;
height:193px;

.wrap {
padding:0 50px;
width:800px;
margin:0 auto;

.address {
padding-top:14px;
font-size:15px;
line-height:30px;
height:220px;
font-weight:bold;

.blue {
color:#009;
font-weight:bold;

.u {
text-decoration:underline;

@media all {
.page-break {
border-top:1px dashed transparent;

@media print {
.page-break {
display:block;
page-break-before:always;

raili.suominen.... miuku maukuphnet.fi
Finland

Tervetuloa www.autonarvio.com!
Hei raili.suominen miukus maukusphnet.fi olet tilannut arvioinnin autollesi xxxxxxxxx.

Käytettyjen autojen markkinat ovat todellinen viidakko, erityisesti jos et
ymmärrä paljon käytettyistä autoista!

Tarjoamme sinulle hintoja, vinkkejä ja neuvoja sekä opastusta käytettyn
auton ostoon tai myyntiin.

Taloudelliselta kannalta aina kannattaa ostaa käytettyn auton
yksityishenkilöltä yksittäisille. Silloin säästät usein vähintään 1000
euroja käytetyn yksityisauton tapauksessa, jos auton hintaluokka on 10 000-25
000 euroja

Huonona puolena tässä tapauksessa on, että et saa “uudelle” autollesi
vähintään 3 kuukauden takuun. Joten on tärkeää, että tiedät mitä
etsiä, kun tulet katsomaan auton ja ajaa sen.
Tässä ovat ilmeisimpiä asia katsoa ostaessaan halpan käytettyn auton:
- ruoste kantavilla osilla

- renkaiden kuvio (vähintään 1,6 mm, normaali 3 mm ja enemmän)

- viimeaikainen jakohihnan vaihto

- iskunvaimentimen ja jousituksen kuluminen
On myös joitakin asioita, mitä sinun pitäisi katsoa käytettyn auton
myynissä:
- tarkista, että auto ei ole pantattu tai muita velkoja maksamatta

- hanki uusin tarkastustodistus, jos sinulla ei ole tätä

- rekisteröintitodistus ja huoltokirjat.
Jos olet epävarma koko käytettyjen autojen kauppaakäynistä, olisi hyvä
idea ottaa mukaan henkilö, joka on perehtynyt (usein on joku ystävä tai
sukulainen, joka tietää jotain tästä). On helppo ollaa"sokainen" käytettyn
auton tärkeistä asioita, jos sä pidät tästä ja se näyttää olevan
kunnossa – sitten usein unohda testata auton tai kysyä muita tärkeitä
asioita.
Käytettyjen autojen myyntia mainostetaan eniten Internetissä kuvien ja
kuvauksien kanssa, mikä tarkoittaa, että pitäisi ollaa melko helppo ja
yksinkertäinen löytää haluamasi auton.

Ole skeptinen, kun etsit käytettyn auton - on aina joitakin ihmisia, jotka
yrittävät huijata sinua. Monta selvää asiaa, mistä sinun pitää olla aina
varovainen:

- kun näet auton mainostetaan mittarilukeman, jos se on erittäin alhainen
verrattuna muihin saman merkin ja mallin autojen. Tämä voi osoittaa, että se
ei ole alkuperäinen moottori

- se voi tietysti myös olla uusi tai hieman käytetty moottori, mutta onko
myyjällä paperia tähän

- voi olla, että matkamittari on "kääntynyt". Tämä on hyvin vaikea
selvittää. Kysy myyjältä, miksi autolla on ajettu vain monta kilometriä.

- onko autolla uusi tarkastus. Jos hänellä ei ole tätä, se saattaa olla
pieni virhe tarkastuksessa tai auto pitäisi tarkastetaan pian. Jos näin on,
sitten kannattaa olla erityisen varovainen, ettei maksa autosta liikaa, kun
matka ja katsastus voi maksaa tuhansia euroja.
Onnea omasi “uuden” käytettyn auton ostolla tai myynnillä!
Kansio autosi arvioinnin todistuksen, käytettyyn auton osto-myynniin
oppaan, myyntisopimuksen ja laskun kanssa lähettetään postitse 3-4
työpäivän kuluessa.

Lähetämme kaikki asiakirjat myös PDF-muodossa.
Ystävällisin terveisin,
www.autonarvio.com"""""

Mihinkähän osoitteeseen ne lähettää sen laskun? Ai miksikö Pösöllä ikäänsä nähden on niin vähän ajokilometrejä? No ko se on koiran kanssa sunnuntaiajelluille vaan. Nätti, kuin mikä ja kulkee ihan kivasti. En edes kehtaa sanoa, jotta mitä mittari näytti Lusin suoralla. Ainoo vika siinä on, että leveiden pyörien (oikeesti vanteiden) vuoksi jarrut vinkuu tiukissa käännöksisssä (ei vingu enää ensiviikolla, kun laitetaan uudet levyt). Pakkohan tuolla Pösöllä on ajaa, kun Citikalla en voi (jäykkä kytkin).

Ja mitaan ette voi...

3

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se lasku tulee.
      KAIKKI HARRASTUS MAKSAA tällä ajatuksella minä aina lohdutan itseäni.

      • No harrastus se on tämäkin ja ei maksa mitään. Noita on ihan kivä ärsyttää. Kyselin taas kerran sitä koti-/etämyyntiasiakirjaa ja vastaus oli tämä:

        """""Raili Suominen

        Emme ole aloitettu uutta tapausta! Olet ylittänyt sallitun aukiolevien asioiden
        enimmäismäärän.

        Tämä on väliaikainen. Voit aloittaa uuden asian, kun jotkut aukiolevista
        asiosta ovat käsitelty loppuun.

        Vilpittömästi,

        %dept , asiakaspalvelu"""""

        Ja mitaan ette voi...


    • Johan tuossa tuli 69 euron edestä palvelua. Olettaisin, että kohta kopsahtaa myös lasku ja sitten alkavat uhkailut luottotietojen menettämisestä.

      "On helppo ollaa"sokainen" käytettyn auton tärkeistä asioita.."

      Asiallisia neuvoja sinänsä. ;)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe