Milloin te

Rakkaudella, Marissa

isät olette saaneet naiseltanne kunnon suihinoton, peppupanon ja kaikkea ihanaa kosteaa pikku tuhmaa? olen nuori vaimo ja pienen lapsen äiti myös kiimainen erittäin seksikäs nainen.Vietän mieheni kanssa myös yhteistä aikaa vaikka meillä on lapsi ja oleme miettineet myös toista lasta ja miten se mahdollisesti muuttaisi suhdetta.Meillä panostetaan erityisesti seksiin.Me molemmat haluamme sitä ja suhteemme on aivan ihana.Olemme niin onnellisia.En voisi kuvitella eläväni suhteessa vain kämppiksenä.Pidän itsestäni huolta ja meillä on molemmilla omat harrastukset se on tärkeää.Tsempatkaa, jos ei suhteenne ei voi hyvin!

5

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isisiisii

Miten tämä liittyy isien palstaan? Eikö toi suhde palsta missä ne liitot ym on, niin olisi oikea paikka? Tai sitten ihan seksi palsta..:P

• Olet pelle-akka

Teidän suhde perustuu selvästi teatteriin. Näyttelette ja suoritatte tunteettomasti. Kova tarve todistaa muille "kyllä meilläkin osataan".

• turpamieskäräjillä

joo,aika epäuskottavaa....ei kukaan nuori nainen tuollatavalla tänne kirjoittaisi.

Mä oon taitava laittaa jauhot suuhun ja katsomaan onko tuo aloittaja realistinen.

Mikäs aloittajatytön bruttotuot ovat vuodessa ? Mitäs töitä hän on ylipäätänsä tehnyt ja mitä on koulutukseltaan ?

Olen ihan varma että ei vastaa mitään. Haluaa antaa satuLinna kuvan...

hmm...uskoisin että kirjoittaja on mies,ehkä eronnut iskä ja hänellä on piilevää taipumusta h omoseksuaalisuuteen.

Uskoisin että kirjoittaja kiihottuu tai saa jotain mielihyvää kun tuntematon lukija, tuntematon mies hetken herää tämän "nuoren tytön" kirjoituksen lukiessa...

Taitaa aloittaja IHAN OIKEASTI haluta ottaa suihin miehiltä, ja ihan oikeasti saada a nukseen miehen elintä...... mutta uskoisin että aloittaja ei ole tyttö eikä edes nainen....

Osuimpas oikeaan ? Katsokaa miten nero olen....

Ehkä aloittaja nyt lisää m asturbointiaan, toivottavasti ei ainakaan masennu kun paljastetaan...

• 17+17

Et ilmeisesti ole penaalin terävimpiä kyniä?

• lopeta provoilu!

Provo! Ei kukaan usko tollasta liirumlaarumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2473
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1041
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      260
      892
    7. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      891
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe