Milloin te

Rakkaudella, Marissa

isät olette saaneet naiseltanne kunnon suihinoton, peppupanon ja kaikkea ihanaa kosteaa pikku tuhmaa? olen nuori vaimo ja pienen lapsen äiti myös kiimainen erittäin seksikäs nainen.Vietän mieheni kanssa myös yhteistä aikaa vaikka meillä on lapsi ja oleme miettineet myös toista lasta ja miten se mahdollisesti muuttaisi suhdetta.Meillä panostetaan erityisesti seksiin.Me molemmat haluamme sitä ja suhteemme on aivan ihana.Olemme niin onnellisia.En voisi kuvitella eläväni suhteessa vain kämppiksenä.Pidän itsestäni huolta ja meillä on molemmilla omat harrastukset se on tärkeää.Tsempatkaa, jos ei suhteenne ei voi hyvin!

5

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isisiisii

      Miten tämä liittyy isien palstaan? Eikö toi suhde palsta missä ne liitot ym on, niin olisi oikea paikka? Tai sitten ihan seksi palsta..:P

    • Olet pelle-akka

      Teidän suhde perustuu selvästi teatteriin. Näyttelette ja suoritatte tunteettomasti. Kova tarve todistaa muille "kyllä meilläkin osataan".

    • turpamieskäräjillä

      joo,aika epäuskottavaa....ei kukaan nuori nainen tuollatavalla tänne kirjoittaisi.

      Mä oon taitava laittaa jauhot suuhun ja katsomaan onko tuo aloittaja realistinen.

      Mikäs aloittajatytön bruttotuot ovat vuodessa ? Mitäs töitä hän on ylipäätänsä tehnyt ja mitä on koulutukseltaan ?

      Olen ihan varma että ei vastaa mitään. Haluaa antaa satuLinna kuvan...

      hmm...uskoisin että kirjoittaja on mies,ehkä eronnut iskä ja hänellä on piilevää taipumusta h omoseksuaalisuuteen.

      Uskoisin että kirjoittaja kiihottuu tai saa jotain mielihyvää kun tuntematon lukija, tuntematon mies hetken herää tämän "nuoren tytön" kirjoituksen lukiessa...

      Taitaa aloittaja IHAN OIKEASTI haluta ottaa suihin miehiltä, ja ihan oikeasti saada a nukseen miehen elintä...... mutta uskoisin että aloittaja ei ole tyttö eikä edes nainen....

      Osuimpas oikeaan ? Katsokaa miten nero olen....

      Ehkä aloittaja nyt lisää m asturbointiaan, toivottavasti ei ainakaan masennu kun paljastetaan...

      • 17+17

        Et ilmeisesti ole penaalin terävimpiä kyniä?


    • lopeta provoilu!

      Provo! Ei kukaan usko tollasta liirumlaarumia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe