voinko tehdä läksyjäni kirjoituspöydälläni ja samalla pitää siinä hiirtä juoksupallossa? juoksupallossani on sellainen teline joka pitää pallon paikallaan. eli siis voiko hiiri vain juosta siinä sen aikaa vai kyllästyykö se siinä...
KYSYMYS HIIRISTÄ!
4
122
Vastaukset
Ei oo kyllä mitään mieltä pitää hiirtä paikallaan pallossa, sillä on takuulla terrassaankin hauskempaa. Sen sijaan jos vähän jaksat vahtia samalla, pidä toki sitä vapaana kipittelemässä siinä. Se ymmärtää kyllä olla päättömästi hyppäämättä alas, vaikka varmaankin keksii koettaa kiivetä jalkaa lattialle :)
- sukkamehu24
ok kiitti. sulta on kyllä tullu monta kertaa hyviä vastauksia ihan jokaseen pulmaan :)
Ole hyvä :) Itekkin kun olen vuosikaudet pyöritellyt vähän jokaisen hiirilajin hankintaa, niin jotain tietoa on omassakin päässä. Hiiret.fi:stä ja hiirifoorumilta lueskelleena.
- sukkamehu24
tohon ylempään viestiin vielä että mä en tehny tota alotussviestiä sukkamehulla ku se oli musta jotenkin nolo kysymys :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954