voinko tehdä läksyjäni kirjoituspöydälläni ja samalla pitää siinä hiirtä juoksupallossa? juoksupallossani on sellainen teline joka pitää pallon paikallaan. eli siis voiko hiiri vain juosta siinä sen aikaa vai kyllästyykö se siinä...
Vastaukset 4
Ei oo kyllä mitään mieltä pitää hiirtä paikallaan pallossa, sillä on takuulla terrassaankin hauskempaa. Sen sijaan jos vähän jaksat vahtia samalla, pidä toki sitä vapaana kipittelemässä siinä. Se ymmärtää kyllä olla päättömästi hyppäämättä alas, vaikka varmaankin keksii koettaa kiivetä jalkaa lattialle :)
- sukkamehu24
ok kiitti. sulta on kyllä tullu monta kertaa hyviä vastauksia ihan jokaseen pulmaan :)
Ole hyvä :) Itekkin kun olen vuosikaudet pyöritellyt vähän jokaisen hiirilajin hankintaa, niin jotain tietoa on omassakin päässä. Hiiret.fi:stä ja hiirifoorumilta lueskelleena.
- sukkamehu24
tohon ylempään viestiin vielä että mä en tehny tota alotussviestiä sukkamehulla ku se oli musta jotenkin nolo kysymys :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t69910Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59558Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46497
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24487