Mitä teen siskolle??

ApUA?!!??

Moi. Oon 13v ja mulla on 15v sisko. Se näyttää sillee nuorelt aikuiselta mut se on alaikänen!! Ja se seurustelee jonku miehen kaa joka on VÄHINTÄÄN 29v.
. Saattaa olla vanhempi. Ne tykkää toisistaan iha sairaasti mut eiks se oo vähä liian vanha mun siskolle?? Oon yhen kerran nähny ku ne suuteli ja halas. Sisko on ollu niil kyläs ja yötä. Äiti tai isi ei tiiä mitään!!

9

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipo äitipuoli

      En siskoasi tunne, mutta oma tytärpuoleni ei 15-vuotiaana kolmekymppisen miehen kanssa seurustelisi. Senhän tietää mitä mies niin nuoresta haluaa...
      Eikä kyllä kirjoittelisi 13-vuotiaana seksipalstalle, joka on vain täysi-ikäisille tarkoitettu...

      • lulwut2

        Enkä minä kirjoittaisi tuon ikäisenä nuorten palstalle, joka on alle 21-vuotiaille tarkoitettu...


      • ganjamage
        lulwut2 kirjoitti:

        Enkä minä kirjoittaisi tuon ikäisenä nuorten palstalle, joka on alle 21-vuotiaille tarkoitettu...

        SERVAUS :--DDD


    • teen siskolle??

      Älä tee siskolle mitään.
      Ei 13 v saa tehdä siskolle mitään, ei ainakaan poika.

    • Lähes uskottava

      Aika hyvä trolli

    • moikk1

      C'mon! Eikö täällä tuu järkeviä vastauksia?

      Ikäero on AIVAN liian suuri ja toiseksikin siskosi on alaikäinen. Ehdottomasti pitäisi kertoa jollekin, sillä kuten Nipo Äitipuolikin mainitsi, kyllähän sitä tietää mitä mies tuon ikäiseltä haluaa.

      Tää ei välttämättä oo trolli, nimim. itellä oli 16 vuotiaana juttua 30 vuotiaan kanssa, (pistin poikki kyllä melko aikaisin), joten jos tämmöne mahollisuuskin on nii pitää tätä auttaa hyvät ihmiset.

      Ehkä sun kannattais kertoa vanhemmille, mitä sun siskos puuhaa heidän selkänsä takana. Sun ei itse tarvitse itse ottaa vastuuta siskosi käyttäytymisen muutoksesta, vanhempasi tulevat hoitamaan sen. Äläkä pelkää, että pettäisit isosiskos luottamuksen tms. Sillä sä haluat vaan hyvää, ja kertomalla asiasta teet niinkuin parhaaksi onkin. Kyllä hän itsekin sen tajuaa jossain vaiheessa, kun ukolla alkaa housuissa kuumottamaan liikaa..

    • teinixdomi

      Niin, mutta miten tää vaikuttaa suhun? Pitäiskö sun isosiskon deittailla naiiveja 15 vuotiaita poikia?

    • Laktus94

      Kerro siitä sun mamalles ja isälles

    • VITUN SAIRAS LAPSI

      SIIS MITÄS VITTUA??!!! TÄÄ ON MUN TEKSTI JOTA ON MUOKATTU JA KIRJOITIN TOISELLE PALSTALLE KYSYÄKSENI MUILTA APUA MITEN TOIMIA..
      Hélvetin lapsellinen kakara on kopsannu tän ja laittanu tänne.. Ootko sairas??! Mikä vittu sun päässäs liikkuu? Mee hoitoo. Ps. Ilmoitin jo siskostani nettipoliisille. Tässä on linkki missä on alkuperäinen teksti:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11637705#comment-64278899

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe