Moi. Oon 13v ja mulla on 15v sisko. Se näyttää sillee nuorelt aikuiselta mut se on alaikänen!! Ja se seurustelee jonku miehen kaa joka on VÄHINTÄÄN 29v.
. Saattaa olla vanhempi. Ne tykkää toisistaan iha sairaasti mut eiks se oo vähä liian vanha mun siskolle?? Oon yhen kerran nähny ku ne suuteli ja halas. Sisko on ollu niil kyläs ja yötä. Äiti tai isi ei tiiä mitään!!
Sisko seurustelee, mitä teen?
12
801
Vastaukset
- nainen241
Kerro ihmeessä sun vanhemmilles... Se mieshän on lapsiin sekaantuja jos kerta noin paljon on ikäeroa.
- nyt kertomaan!
heti!
- mek
Jos mies joka 29v harrataa siskosi kanssa seksiä niin se on lapsiin sekaantumista ja itse miehenä tuossa iässä hain seuraa mieluummin 40v naisista kuin teinitytöistä.
- Kerro vanhemmille
Kyseessä on pedofiili, kerro heti vanhemmillesi!
- Rikosilmoitus
Ei 15 vuotias voi olla yötä "kylässä" 29 vuotiaan luona!
eikä ole kyse "kylässä" olemisesta, vaan ihan justiin siitä yhdestä asiasta!
Kyseessä on rikos! 29.vuotias ei saa panna 15-vuotiasta!
Ilmoita poliisille! - Apua!!
En ole tehnyt asialle mitään koska mun sisko saattaa suuttuu tosi pahasti eikä mulla oo todisteita.. Ei se mun mielest oo pedofiili ku mun sisko ei oo sanonu mitää. Sisko on ollu niillä yötä aika monta kertaa. Oon oikeesti huolissani. Mä en koskaa seurustelis noin vanhan miehen kaa :( mut mun sisko sano et se rakastaa sitä..
- ankaraäiti
Se on siskos parhaaksi!! Että kerrot äidille. Laita asia lapulle tai lähetä tekstari äidille plus ei saa kertoa siskolle kuka kertoi. Siskosi saattaa saada sukupuolitaudin tai tulla raskaaksi. Höppänä on vaan niin rakastunut ettei ymmärrä. Hän on ehkä itse valehdellut ikänsä miehelle?
- APUA!!!:(
Voi ei... Mut eikai sil oo välii jos ne oikeesti rakastaa toisiaan? Ja kyl kai ne käyttää kondoomii ettei tulis tautei tai raskaaks. Ja jos se olis pedofiili ni se ois jo raiskannu sen. Kyllä ne vaan vielki tapailee toisiaan. Mut mun sisko sano ettei se haluu mitää nuorta poikaa vaan mielummi vähä vanhemman. En oikee voi kertoo äitille ku sisko arvaa sen et oon kertonu ja sit se kertoo et poltin yhe kerran budia. (Huom, poltin vain ekan ja vikan kerran!) en haluu et äiti saa tietää siit ku eiks budi/hitti (ihasama) ni eiks se oo kannabista ja aika paha juttu näin nuorelle? ;(;(
- APUA!!!:(
Ja se mies tietää hyvinkin siskoni iän. Ei ole valehdellut. Siks niillä onkin "salasuhde"
- Vanhaa juttua
Mikset ota yhteyttä nettipoliisiin, voit tehdä anonyymin ilmoituksen.Sillon sisko ei voi sua pahemmin syyttää vaan voit todeta että joku naapuri tai kaveri on huomannut heidän tapailun ja voinut tehdä ilmon. Ihan oikeasti tollanen tapailu varmasti kiinnittää huomiota. Mun kaveri seukkasi aikanaan 15 vuotiaana 19-vuotiaan kanssa vaan joku läheinen oli tehnyt ilmoituksen ja seukkaus päättyi siihen.
- Hanki oma elämä!
Mitäa vittua toisten asiat sinulle kuuluu ??
- huohhh
Nyt teet sillä lailla että pidät huolen niistä omista asioistasi niin siskokin tekee samoin. Sama se on paneeko se ihastuksissaan 29v vai 15v. Jos edes panee. Tuollaisen takia ei oikeasti kannata rikkoa välejä koska niin tulee käymään jos kerrot asiasta. Siitä voi tulla niin suuri riita että se pilaa koko perheen välit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263398
- 771660
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811171Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1531114- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52937Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785