Sisko seurustelee, mitä teen?

APUA!!!

Moi. Oon 13v ja mulla on 15v sisko. Se näyttää sillee nuorelt aikuiselta mut se on alaikänen!! Ja se seurustelee jonku miehen kaa joka on VÄHINTÄÄN 29v.
. Saattaa olla vanhempi. Ne tykkää toisistaan iha sairaasti mut eiks se oo vähä liian vanha mun siskolle?? Oon yhen kerran nähny ku ne suuteli ja halas. Sisko on ollu niil kyläs ja yötä. Äiti tai isi ei tiiä mitään!!

12

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen241

Kerro ihmeessä sun vanhemmilles... Se mieshän on lapsiin sekaantuja jos kerta noin paljon on ikäeroa.

• nyt kertomaan!

heti!

• mek

Jos mies joka 29v harrataa siskosi kanssa seksiä niin se on lapsiin sekaantumista ja itse miehenä tuossa iässä hain seuraa mieluummin 40v naisista kuin teinitytöistä.

• Kerro vanhemmille

Kyseessä on pedofiili, kerro heti vanhemmillesi!

• Rikosilmoitus

Ei 15 vuotias voi olla yötä "kylässä" 29 vuotiaan luona!

eikä ole kyse "kylässä" olemisesta, vaan ihan justiin siitä yhdestä asiasta!

Kyseessä on rikos! 29.vuotias ei saa panna 15-vuotiasta!

Ilmoita poliisille!

• Apua!!

En ole tehnyt asialle mitään koska mun sisko saattaa suuttuu tosi pahasti eikä mulla oo todisteita.. Ei se mun mielest oo pedofiili ku mun sisko ei oo sanonu mitää. Sisko on ollu niillä yötä aika monta kertaa. Oon oikeesti huolissani. Mä en koskaa seurustelis noin vanhan miehen kaa :( mut mun sisko sano et se rakastaa sitä..

• ankaraäiti

Se on siskos parhaaksi!! Että kerrot äidille. Laita asia lapulle tai lähetä tekstari äidille plus ei saa kertoa siskolle kuka kertoi. Siskosi saattaa saada sukupuolitaudin tai tulla raskaaksi. Höppänä on vaan niin rakastunut ettei ymmärrä. Hän on ehkä itse valehdellut ikänsä miehelle?

• APUA!!!:(

Voi ei... Mut eikai sil oo välii jos ne oikeesti rakastaa toisiaan? Ja kyl kai ne käyttää kondoomii ettei tulis tautei tai raskaaks. Ja jos se olis pedofiili ni se ois jo raiskannu sen. Kyllä ne vaan vielki tapailee toisiaan. Mut mun sisko sano ettei se haluu mitää nuorta poikaa vaan mielummi vähä vanhemman. En oikee voi kertoo äitille ku sisko arvaa sen et oon kertonu ja sit se kertoo et poltin yhe kerran budia. (Huom, poltin vain ekan ja vikan kerran!) en haluu et äiti saa tietää siit ku eiks budi/hitti (ihasama) ni eiks se oo kannabista ja aika paha juttu näin nuorelle? ;(;(

• APUA!!!:(

Ja se mies tietää hyvinkin siskoni iän. Ei ole valehdellut. Siks niillä onkin "salasuhde"

• Vanhaa juttua

Mikset ota yhteyttä nettipoliisiin, voit tehdä anonyymin ilmoituksen.Sillon sisko ei voi sua pahemmin syyttää vaan voit todeta että joku naapuri tai kaveri on huomannut heidän tapailun ja voinut tehdä ilmon. Ihan oikeasti tollanen tapailu varmasti kiinnittää huomiota. Mun kaveri seukkasi aikanaan 15 vuotiaana 19-vuotiaan kanssa vaan joku läheinen oli tehnyt ilmoituksen ja seukkaus päättyi siihen.

• Hanki oma elämä!

Mitäa vittua toisten asiat sinulle kuuluu ??

• huohhh

Nyt teet sillä lailla että pidät huolen niistä omista asioistasi niin siskokin tekee samoin. Sama se on paneeko se ihastuksissaan 29v vai 15v. Jos edes panee. Tuollaisen takia ei oikeasti kannata rikkoa välejä koska niin tulee käymään jos kerrot asiasta. Siitä voi tulla niin suuri riita että se pilaa koko perheen välit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      196
      5912
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2695
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      1852
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1377
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      33
      1258
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe