sitä on vaikea huomata, he ovat niin ovelia. Meidän koulussa taas alkaa tarkkailu opettajien toimista. Olemme monena vuonna jo kitkeneet opettajien kiusaamis aikeet lapsia kohtaan, kun ajoissa puuttuu, se on kaikille hyvä asia.
He eivät helpolla myönnä, vaan syyttelevät lapsia.
Kun opettaja kiusaa
6
112
Vastaukset
- Höhölä
Mitenkäpä aiot tarkkailla?
- Nauruope
Tässäpä taas yksi avaus, jolle nauramme makeasti kahvitellessamme opettajainhuoneessa. Lisää tällaisia!
- ei ole vaikee uskoo
Juu tuo ei ollutkaan mikään ylläri, semmoisihan ne opettajat nykyisin ovat, juoruavat toisten asioita, vaikka opettajilla on vaitiolovelvollisuus oppilaidenperheiden asioista, niin nauravat ja puhuvat valheita päivät pitkät.
Mulla monta opettaja tuttua, ja kertovat välillä aika hurjia asioita mitä opettajan huoneessa tapahtuu, haukkuvat oppilaiden vanhempia ja nauravat räkäisesti... aika omituista käytöstä.
Kyllä täällä kotipuolessakin naapuien kanssa nauramme opettajille ja heidän lapsilleen, että ei sen puoleen, mutta eipä meillä olekkaan mitään vaitiolovelvollisuutta, se on vain opettajilla.
Ei ole enää kunnon opettajia olemassa, pelkkiä puskasta nousseita harakoita.. kovasti yrittävät oppilaiden isiä iskeä... ja kun ei onnistu, aletaan puhumaan pahaa... - Hyvien lasten äiti
ei ole vaikee uskoo kirjoitti:
Juu tuo ei ollutkaan mikään ylläri, semmoisihan ne opettajat nykyisin ovat, juoruavat toisten asioita, vaikka opettajilla on vaitiolovelvollisuus oppilaidenperheiden asioista, niin nauravat ja puhuvat valheita päivät pitkät.
Mulla monta opettaja tuttua, ja kertovat välillä aika hurjia asioita mitä opettajan huoneessa tapahtuu, haukkuvat oppilaiden vanhempia ja nauravat räkäisesti... aika omituista käytöstä.
Kyllä täällä kotipuolessakin naapuien kanssa nauramme opettajille ja heidän lapsilleen, että ei sen puoleen, mutta eipä meillä olekkaan mitään vaitiolovelvollisuutta, se on vain opettajilla.
Ei ole enää kunnon opettajia olemassa, pelkkiä puskasta nousseita harakoita.. kovasti yrittävät oppilaiden isiä iskeä... ja kun ei onnistu, aletaan puhumaan pahaa...Eivät ne opettajat ihan aiheetta naura. Avauksiasi (erehdyksessä) lukiessa siitä viimeistään vakuuttuu.
Tiedän todellakin yhden miespuolisen opettajan, joka seurustelee oppilaansa isän kanssa. En tosin tiedä, kumpi siinä on kumman iskenyt...
- voitto122
Rehtori kiusasi lastani, ja riidan lopuksi yritti siirtää lapseni toiseen kouluun, tein aviin valituksen ja rehtorin päätös kumottiin. Siis palkkaa asianaja ja vie asia aviin.
- Mummu-'
Kahdeksan lasta olen kasvattanut koulukuntoiseksi. Ei ole tarvinnut opettajien kanssa soitella puolin, eikä toisin.
Lapset eivät ole valittaneet opettajista, eikä opettajat lapsista.
Yhteen hiileen täytyy puhaltaa, lapsen parhaaksi, sekä vanhempien, että opettajien.
Lapsille täytyy kotona opettaa käytöstavat ja toisen kunnioittaminen.
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619