Saan puhelinraivokohtauksia siitä kun kännykkä soi koko ajan väärässä paikassa ja väärään aikaan ja ajatukset ja tehtävät asiat keskeytyvät. Tiuskin ja olen todella epäystävällinen...ei mistään henkilökohtaisista syistä tai muustakaan, vain soitosta sinällään. Erittäin paljon stressaavat henkilöt joiden puheella ei mitään kiirettä ja jotka stressaantuvat hoputtamisesta, myös se jossa kysellään niitä näitä ilman mitään asiaa. Yleensä illalla soittelu kaikkein ärsyttävintä, tulee jo fyysisiä oireita. Tietenkin virran voi kytkeä pois tai lentokonetilaan, mutta silloin omatunto kolkuttaa..jollakin voi olla oikea hätä taikka vitutus kun ei saa kiinni...
mistä apua puhelinraivoon?
5
229
Vastaukset
- vastaamaton
Itselläni samankaltainen ongelma. Ehdottaisin, että teet puhelimeen profiilin, jossa ns. tärkeillä / tärkeitä asioita soittavilla on eri soittoääni ja myöskin kun laitat äänettömälle, heidän soittamisensa kuuluu - muiden ei. Näin kaikki turhia jauhavat, kokoajan soittelevat ihmiset jotka häiritsevät ihanaa arkeasi, saavat punaista luuria.
Minä jätin vastaamatta kaikille, paitsi perheelle, poikaystävälle ja parhaalle kaverille. Vastasin vasta toisella tai kolmannella kerralla tai viestiin, siitä kun tietää että asia on tärkeä. Muihin en viitsinyt. jaksanut. Lakkasi puhelin soimasta turhaan, kun ymmärsivät että en kertakaikkiaan vain vastaa mihinkään, paitsi tärkeisiin puheluihin. Toimii! :) - Tmk.fi
Yhdyn edelliseen vastaajaan. Lisäksi käy osoitteessa telemarkkinointikielto.fi, niin saat jonkin verran vähennettyä tyhjien puheluiden määrää. Minulla se on tehonnut.
- ...
Varmaan ne, joilla on ns. oikeasti asiaa, laittavat tekstarin perään. Että jos ne vain vilkaiset, että onko mitään kiireellistä. Voit myös opastaa näin läheisiä, että tahdot rauhoittaa iltoja ja viikonloppuja puhelimelta, mutta tarkistat tekstarit päivittäin ja soitat takaisin, jos tarpeen.
- laita äänettömälle
kuulostat pimeältä tyypiltä
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Hyvä että olet tiedostanut itse ongelmasi! Sinulla on selvästi stressiä, johon voi auttaa lomailu, hierojalla käynti, liikunta, rentoutuminen jne.
Suosittelen laittamaan puhelimen äänettömälle, tai värinähälytykselle. Soittoääniä voi myös vaihdella, sillä helposti yksi ja sama "tunnari" voi alkaa ärsyttämään ketä tahansa.
Hanki telemarkkinointikielto niin myyjät eivät ainakaan sitten soittele sinulle. Tosin telemarkkinointikielto ei pysy voimassa mikäli osallistut esim. kauppojen arvontoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172