Minne on hävinny kaikki suurimmat passiivitalovalmistajat ja vouhottajat. Ei enää juurikaan puhuta moisesta julkisuudessa.
Vastaukset 4
- sinnemennään
Käsittääkseni edelleen sinne ollaan menossa. Vuoden 2017 alusta kaikista rakennetuista omakotitaloista tulee passiivitaloja.
- hohhohho
Ja sitten 10-20 v päästä palataan takaisin, kun todetaan että pieleenhän se meni.
Ei tule toimimaan meidän elintavoilla ja elinoloissa. Turhaa vouhotusta...- on han noi ta
moniin olen törmännyt ja hyvin suunnitellun kaltaisia asumiskustannuksia ainakin, lisäksi sisäilmanlaatu on mitattu useissa kohteissa loistavaksi.
Homeen todennäköisyys laadukkaissa passiivitaloissa on huomattavasti pienempi kuin normi puutalopaketin rakennuttaneilla. Mutta toki tuo laatu maksaa. - tällasiin repee
on han noi ta kirjoitti:
moniin olen törmännyt ja hyvin suunnitellun kaltaisia asumiskustannuksia ainakin, lisäksi sisäilmanlaatu on mitattu useissa kohteissa loistavaksi.
Homeen todennäköisyys laadukkaissa passiivitaloissa on huomattavasti pienempi kuin normi puutalopaketin rakennuttaneilla. Mutta toki tuo laatu maksaa.Tietämättömän tyhjäpäistä lätinää. Asiat sotkettu keskenään ja väitteille ei mitään teknisiä perusteita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741153
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61644
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34591- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 18494
- 72486
- 40467
- 24449