Mun on pakko laihtua niin paljon kun mahdollista. Kuusi päivää aikaa. Sitten alkaa koulu. En halua että mua taas aletaan kiusaamaan lihavuuteni takia. Mun itsetunto ja itsevarmuus on niin huonoja koska olen läski. Olen 165cm pitkä. Yritän laihtua mahdollisimman paljon konstilla millä hyvänsä. En jaksa enää sitä kiusaamisen tuskaa. Toivottavasti saan tsemppejä teiltä. Päivitän tänne jokaisen päivän jälkeen painolukemat ja mitä oon tehnyt. Koska jos en onnistu niin on hyvin todennäköistä etten mene kouluun. Nimittäin pari viimeistä vuotta en ole ollut lihavuuteni vuoksi koulussa ja nyt haluan!
Pakko laihtua 6 päivässä
4
210
Vastaukset
- Epätoivoinen tyttö
1/6 päivistä ohi. Mun oli tarkotus liikkua paljon mutta en liikkunut yhtään kun meillä oli vieraita. Makasin koko periaatteessa vaan sängyllä. En syöny mitään. Join vaan 10 lasia vettä. Käskin äidin käydä ostamassa apteekista jotain jolla saa suolen tyhjäksi. Haluan vaan tuota painoa pois. Sain metalax peräpuikkoja. Ihan uus juttu mulle.. Tuskin kukaan haluaa että selitän tarkemmin. Kaksi peräpuikkoa käytin.
Paino: 73kg - olet arvokas
Tsempitän sinua kehittämään itsetuntoasi, en laihduttamaan epäterveillä tavoilla. Peräpuikot ja muut ummetuslääkkeet laihduttavat tasan 0 kg. Tiedät varmasti terveen painonpudotuksen perussäännöt: kaloreita kulutetaan enemmän kuin nautitaan. Syö monipuolisesti ja riittävästi sekä riittävän usein ja liiku kohtuullisesti. Nauti tarpeeksi vettä ja kuituja. Pikadieetit eivät laihduta, ei myöskään paastoaminen. Avainsana on pysyvä elämänmuutos. Jos laihdutat kituuttamalla, paino tulee takaisin heti kun et enää jaksa kituuttaa ja rääkätä itseäsi.
Kiusaaminen on väärin ja kurjaa, mutta ei kannata antaa sen pilata omaa elämää. Kiusaajat iskevät usein niihin, joita kiusaaminen satuttaa eniten. Jos kiusaamisella ei ole mitään vaikutusta, eikä ihminen siihen reagoi, kyllästyy kiusaaja nopeasti. Mutta kun he huomaavat satuttavansa sinua ja saavansa sinut reagoimaan, he rohkaistuvat jatkamaan kiusaamista. Kiusaaminen tuntuu pahalta aina, mutta erityisen pahalta se tuntuu silloin, kun ihminen ei pysty luottamaan itseensä. Silloin alkaa helposti uskoa kiusaajan sanoja: että on ruma, läski, tyhmä tms. Kiusaajalla itsellään on myös huono itsetunto ja kiusaamalla hän tuntee olonsa vahvemmaksi, kun hän saa satutettua toista ja kiinnittää muiden huomion kiusattuun itsensä sijasta.
Ylipaino ei määritä sinua ihmisenä: se ei kerro mitään siitä, millainen olet.
Seuraavan kerran kun joku naljailee painostasi, älä kuuntele vaan mene pois tilanteesta. Silloin olet hänen yläpuolellaan. Tai sano vaikka: "No tulikos parempi mieli kun sait mollattua" tai "Luuletkos ettei minulla ole silmiä päässä?" tai "Minkäs teet, on se jäätelö sen verran hyvää". Silloin osoitat omaavasi huumorintajua ja itseironiaa. Ihmistä ei voi kiusata jos hän kykenee nauramaan itselleen. Ymmärrän kyllä, ettet siihen vielä kykene ja julmat sanat todella satuttavat. Mutta itsetunto on paljon hoikkaa ruumiinrakennetta arvokkaampi asia ja siihen kannattaa satsata. - Epätoivoinen tyttö
2/6 päivistä ohi. Tänään oli vieläkin ne vieraat niin en päässyt liikkumaan. Kävin kaupungilla ja ahdisti niin paljon olla näin lihava. Loppu päivinä mun pitää liikkua ihan hirveästi. En syönyt mitään. Join vaan 7 lasia vettä. Toivottavasti ehdin laihtua ennen koulua. Päätin just että mitkään ulostus- tai muut lääkkeet ei oo mun juttu.
Paino: 72kg - Iwanttohelp
Eksyin ihan sattumalta tälle palstalle. Itse olen himotreenaaja ja minulla on vuoroittain massakausia ja sitten pudotetaan ylimääräistä rasvaa. Suosittelisin sinua kokeilemaan Jutta Gustafsbergin GoFatGo-ruokavaliota. Itse pudotan esim. ennen bikinikautta tuolla ylimääräiset rasvat pois. Ei tarvitse nähdä nälkää. Täältä sivulta saat lisätietoa http://www.rasvanpoltto.info/dieetti/jutta-gustafsberg-dieetti/ .
Kaikista tärkeintä syödä!!! Jos juot pelkästään vettä niin sinulla jumittaa vain aineenvaihdunta, ja menetetty paino tulee heti takaisin kun jotain syöt. Syö jotain 2-4 tunnin välein niin aineenvaihdunta pysyy toiminnassa.
Aivan hirveä lukea sinun pahaa oloasi. Toivottavasti tästä olisi sinulle yhtään apua. Itse painan massakaudella 55kiloa ja dieetin jäljiltä 51kg. Kolmessa viikossa minulla on yleensä tippunut tuo neljä kiloa tuolla ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla.
Kannattaa katsoa pitkälle eteenpäin ja miettiä, että jos haluat pudottaa esim. 8kg niin pudota se ajan kanssa ja saa pitkäaikaisia tuloksia äläkä mieti sitä että haluat painosi hetkellisesti alhaisemmaksi.
Ja loppujen lopuksi, vaaka ei kerro mitään. Lihas painaa enemmän kuin läski.
Tsemppiä sinulle,mutta ala hyvä ihminen syömään! Vaurioitat vain elimistöäsi tuolla syömättömyydellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848