Mikä kortti/lippu olisi kaikkein edullisin ja järkevin kun olemme lontoossa vain kaksi päivää? Tarkoituksena on kierrellä ihan keskustan nähtävyydet ja myös Camdeniin on aikomus mennä. Meitä on kolme aikuista ja yksi 14 vuotias, saako Hän matkustaa esim aikuisen mukana ilmaiseksi jos tällä on Öyster Card?
Suositelkaa jotain hyvää Pizzabuffettia lontoossa, ja mielummin myös edullinen ja maittava :)
Lontoossa kaksi päivää
Matka lontooseen
5
487
Vastaukset
- raaaaaaaaaaaa
Luo vanhoja viestejä. Samaan kysymykseen on jo vastattu lähes joka päivä. Alkaa kyllästyttää.....
- Maasta sinä olet
Luo? minä mikään luoja ole? se joka meidät on kaikki luonut on poistunut keskuudestamme aikaa jo. Jos tarkoitit lue niin asia on sitten eri.
- 18+15
Me otetaan aina päivän bussilippu. Bussien 2.kerroksesta näkee hyvin maisemia. Jotkut kyllä sanoo, ettei sinne kannata mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595