Nikotiinimyrkytys nuuskasta?

olen tyhmä

Omaa tyhmyyttäni menin entisen poikaystäväni houkuttelemana ostamaan nuuskaa, vaikka en ole koskaan ennen nikotiinituotteita käyttänytkään. Kyseessä siis General classic white pussi, ja nikotiinin määrä pussissa on keskiverto. Tälläisiä pusseja olen n.25 tunnin sisään käyttänyt 4 pussia, joita pidin 1-2h ja yhden pussin, jota pidin vaivaiset n.20min. Luin Wikipediasta, että nikotiinituotteita koskaan käyttämättömälle n.60mg nikotiinia voi olla hengenvaarallinen. Oireet joita minulla nyt on ovat noussut kuume, kylmyyden tunne vaikka iho onkin erittäin lämmin, oksetus ja lievä huimaus. Nyt mietinkin, että mitä voisin tehdä sekä että kuinka nopeasti tämä menee ohi. Lääkäriinen yhteyttä haluaisi vielä ottaa, mutta kotivinkit olisivat tervettulleita. Olen siis 16-vuotias nuorityttö ja toivoisin asiallisia vastauksia hätääni, jonka olen itse aiheuttanut. :)

8

7466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Toivon, että katsoisitte tämän ja neuvoisitte tyhmää hädässä.. Huoli on sen verran suuri, jos kuume viälä nousee ja oireet pahenevat :(

• 55-+44

Muuten oireet lievä huimaus ja oksettava olo sopisi nikotiiniöveriin mutta kuumetta siitä ei tule.
      Sulle on varmaan joku flussa tulossa, ei aihetta paniikkiin.

Noissa general classic wihtessä nikotiinia on 0.8mg/g eli yhdessä pussissa noin 0.7-0.8mg nikotiinia, sun pitäisi laittaa liki sata pussia yhtäaikaa huuleen että voisit edes teoriassa saada lähellekään 60mg nikotiinia.

• ap.

Voi kiitos, tieto tästä helpotti erittäin paljon! :) Entinen poikaystäväni on minua kyseisen tuotteen nikotiinin määrästä hyvin huonosti informoinut, mutta itsepähän oisin voinut asiasta enemmän selvää ottaa! Kaippa täytyy kaivaa strepsilsit yms. laatikosta ja todeta, että oli onneksi turha huoli! :)

• kysss

niis on 8mg/g eikä 0.8mg saatanan tyhmä

• 55-+44
      • ap.

Juu ei se mitään, mihinkään en ole tästä kuallut. :) Ja vissiin se nikotiinin määrä, joka mulla on ollu nii onkin sitten ollut korkeempi. Mutta eipä se mitään. Kuume on laskenut 38.6 asteesta nyt jo pois. Ainoot oireet, jota viälä on niin ovat hengitysoireet. Mutta kiitos viälä avusta!

• jgjgkglnfbjkflf
        ap. kirjoitti:

Juu ei se mitään, mihinkään en ole tästä kuallut. :) Ja vissiin se nikotiinin määrä, joka mulla on ollu nii onkin sitten ollut korkeempi. Mutta eipä se mitään. Kuume on laskenut 38.6 asteesta nyt jo pois. Ainoot oireet, jota viälä on niin ovat hengitysoireet. Mutta kiitos viälä avusta!

Se kaikki nikotiini ei kyllä imeydy siitä millään. Eli jos pussissa on 8mg, niin saat siitäelimistöösi aika pienen osan. Ei nuuskalla hengestään pääse, mutta miettiä sopii, kannattaako aloittaa ollenkaan. Riippuvuus tulee nimittäin niin kovaksi, että tuota on itse joutunut tekemään kun ei ole tuontitavaraa saanut. Siinä sätkänpuruja monitoimikoneella silppuamalla ja sitten tuotosta uunittamalla tuli parikin kertaa ajateltua että oliko aloittaminen nyt tämän arvoista..

• juu ei

No ei nuuskalla kyllä henkeä saa pois, ellet sitten syö paria laatikollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe