Nuoret naiset ovat keimailevia narsistisia kermapersenahjuksia, joidenka vapaa-aika koostuu peilin edessä seiskoskelusta. Pitää olla moniväri rakennekynnet, irtoripset ja haikaillaan isommista rinnoista ym. turhuuksista.
Kuka ja mikä kasvatta tuollaisia yhteiskunnan saamattomuuksia? Mitään ei viitsitä kaikki pitää tuoda eteen. Ei osata käyttäytyä, ei ole empatiaa. Kaikenlainen normaali tekeminen koetaan vääryydeksi.
Piipotaan ja paapotaan kakaroita viimeisen päälle ja lopputulos on pelkkä nolla.
Mistä noita nollia sikiää?
5
142
Vastaukset
- ...
Minulla on ollut onni olla tuntematta kuvatunlaisia ihmisiä. Oletko sä "tuksun" lähipiiristä vai mistä hemmetistä sinä oikein puhut?
- valitettavasti oon
Toisaalta ihmettelen tuota ajatusmaailmaa, että nykyäidit ovat täysiä nollia, mutta tiedän, että noita arvostelijoita on, koska minua ainakin halveksutaan (kyllä sen huomaa n. 40vuotiaan tekemänä), koska en lähde tuossa lenkkeilyvarusteissa tuonne ihmisten ilmoille, kun vain oikeasti leinkillä ollen. En ole edes kuvailemasi äiti ja silti huoliteltuäiti on vain joillekin niin paha paha juttu. Onko se sitten lapsen etu että on itsestään huoltapitämätön äiti?
- opi elämänarvoja
Sellaisia äitejä valitettavasti on paljonkin, jotka iskostavat lastensa päähän kaikkea turhuutta heti pienestä pitäen.
Olisi parempi opettaa lapselle tervettä itsetuntoa ja sosiaalisuutta. Media vielä tukee kaikella hömpällä vääränlaisia elämämarvoja.
Nuorten käyttäytymisessä on myös toivomisen varaa. Sanavarastosta puuttuu kiitos, anteeksi ja ole hyvä. - porkkanat seipäälle
Olet aivan oikeassa. lian paljon turhakkeita, joita ilman voi olla. Nuoret eivät ajattele, kuin hauskanpitoa ja paljon rahaa pitäisi olla jokaisella. Vanhemmat piipovat aivan liikaa lapsiaan. Ei aikaisemmin ollut edes sanaa uusavuton, tai syrjäytynyt. Luonnosta vieraantuinen on myös hyvässä vaudissa nuorison keskuudessa.
- sdatmr ´szlöe5k
Ootteko miettineet että nuorten syrjäytymiseen voi olla muitakin syitä? On totta että on nuoria jotka ajattelevat vain rahaa ja vaatteita eivätkä ajattele mitään tai ketään muuta. Eivät osaa auttaa toisia tai puolustaa esim. kiusattuja. Jotkut nuoret jotka ovat saaneet kaiken eteensä vain katsovat sivusta kun toisia kiusataan tai syrjitään eivätkä viitsi puuttua asiaan tai sanoa edes opettajalle! Meidät kasvatettiin hyvin meille opetettiin että kaikkea ei saa noin vain, meidät kasvatettiin auttamaan muita ihmisiä ja puolustaa niitä joille oltiin inhottavia tai joita kiusattiin! Itse en ajattele rahaa tai vaatteita mulle kaikista tärkeintä on olla rauhassa kotona perheen kanssa eikä hillua kaupungilla yömyöhään! En halua loukata tällä viestillä ketään mutta tämä on vain minun mielipiteeni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192