Mistä noita nollia sikiää?

kasvatuksen tulos.

Nuoret naiset ovat keimailevia narsistisia kermapersenahjuksia, joidenka vapaa-aika koostuu peilin edessä seiskoskelusta. Pitää olla moniväri rakennekynnet, irtoripset ja haikaillaan isommista rinnoista ym. turhuuksista.

Kuka ja mikä kasvatta tuollaisia yhteiskunnan saamattomuuksia? Mitään ei viitsitä kaikki pitää tuoda eteen. Ei osata käyttäytyä, ei ole empatiaa. Kaikenlainen normaali tekeminen koetaan vääryydeksi.

Piipotaan ja paapotaan kakaroita viimeisen päälle ja lopputulos on pelkkä nolla.

5

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Minulla on ollut onni olla tuntematta kuvatunlaisia ihmisiä. Oletko sä "tuksun" lähipiiristä vai mistä hemmetistä sinä oikein puhut?

      • valitettavasti oon

        Toisaalta ihmettelen tuota ajatusmaailmaa, että nykyäidit ovat täysiä nollia, mutta tiedän, että noita arvostelijoita on, koska minua ainakin halveksutaan (kyllä sen huomaa n. 40vuotiaan tekemänä), koska en lähde tuossa lenkkeilyvarusteissa tuonne ihmisten ilmoille, kun vain oikeasti leinkillä ollen. En ole edes kuvailemasi äiti ja silti huoliteltuäiti on vain joillekin niin paha paha juttu. Onko se sitten lapsen etu että on itsestään huoltapitämätön äiti?


    • opi elämänarvoja

      Sellaisia äitejä valitettavasti on paljonkin, jotka iskostavat lastensa päähän kaikkea turhuutta heti pienestä pitäen.
      Olisi parempi opettaa lapselle tervettä itsetuntoa ja sosiaalisuutta. Media vielä tukee kaikella hömpällä vääränlaisia elämämarvoja.
      Nuorten käyttäytymisessä on myös toivomisen varaa. Sanavarastosta puuttuu kiitos, anteeksi ja ole hyvä.

    • porkkanat seipäälle

      Olet aivan oikeassa. lian paljon turhakkeita, joita ilman voi olla. Nuoret eivät ajattele, kuin hauskanpitoa ja paljon rahaa pitäisi olla jokaisella. Vanhemmat piipovat aivan liikaa lapsiaan. Ei aikaisemmin ollut edes sanaa uusavuton, tai syrjäytynyt. Luonnosta vieraantuinen on myös hyvässä vaudissa nuorison keskuudessa.

    • sdatmr ´szlöe5k

      Ootteko miettineet että nuorten syrjäytymiseen voi olla muitakin syitä? On totta että on nuoria jotka ajattelevat vain rahaa ja vaatteita eivätkä ajattele mitään tai ketään muuta. Eivät osaa auttaa toisia tai puolustaa esim. kiusattuja. Jotkut nuoret jotka ovat saaneet kaiken eteensä vain katsovat sivusta kun toisia kiusataan tai syrjitään eivätkä viitsi puuttua asiaan tai sanoa edes opettajalle! Meidät kasvatettiin hyvin meille opetettiin että kaikkea ei saa noin vain, meidät kasvatettiin auttamaan muita ihmisiä ja puolustaa niitä joille oltiin inhottavia tai joita kiusattiin! Itse en ajattele rahaa tai vaatteita mulle kaikista tärkeintä on olla rauhassa kotona perheen kanssa eikä hillua kaupungilla yömyöhään! En halua loukata tällä viestillä ketään mutta tämä on vain minun mielipiteeni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe