Hei! Olen kohta lähihoitaja koulun aloittava 16-vuotias nuori tyttö.
Olen mukava, sosiaalinen, lapsirakas ja luotettava!
Itselläni on 6-vuotias pikkuveli, jota on tullut hoidettua paljon.
Olen hoitanut kaiken ikäisiä lapsia paljon. Eniten 2-6 vuotiaita.
Haluaisin vanhempana olla lastenhoitaja:)
TET-harjoittelussa olin päiväkodissa ja sain siitä kiitettävän todistuksen! Olen hoitanut myös paljon sukulaisten ja naapureiden lapsia päivällä/illalla ja yön yli.
Olen myös tehnyt näitä hommia paljon,että menen hoitamaan tuntemattomille lapsia ja mielestäni se on mukavaa. Tutustumiskäynti on aina hyvä olla.
Mielelläni hoitaisin lastanne viikonloppuisin tai arkipäivinä iltapäivällä.
Voin myös tehdä kotitöitä mm. tehdä ruokaa, pestä pyykkejä.
Palkasta voidaan sopia :)!
Jos kiinnostuit, mielellään viestiä sähköpostiin: ([email protected])
Tarvitsetko luotettavaa lastenhoitajaa Helsinki/Vantaa/Espoo
tagee
8
269
Vastaukset
- tagee
nostan ! teen vielä ainakin keikkoja:)
- tagee
! vielä teeen
- tagee
:)
- www1
Käy se koulus ensin loppuun ja suuntaudu lapsiin niin ehkä on mahdollisuuksia työllistyä päiväkodeissa.
- tagee
no niin mä aattelin tehdäkkin? miten se nyt liittyy tähän, jos haluan tehä koulun ohella töitä... herätys
- äitix4.....
Aika ikävästi vastattu asialliseen kommentointiin. Asenteessa parantamisen varaa, vai?
- tagee
Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut :o hui kamala
- hehhhhh
Ihmiset huumoria peliin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742445Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001324- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777