Voiko mies olla mustasukkainen?

Tuli mieleen

-Muuta kuin lyömällä ja alistamalla? Miehiltäkin vastauksia odottaen.

5

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla

Voi.
      Eräs entinen säätöni oli todella mustasukkainen muttei koskaan vähääkään aggressiivinen. Mustasukkaisuus näkyi mm:
      - jatkuvalla soittelulla. Hän soitti usein keskellä yötä ihan vain kysyäkseen missä olen ja mitä teen.
      - Yllätysvisiiteillä. Tätäkin saattoi tapahtua keskellä yötä, hän soitti ja sanoi olevansa alaovellani ja haluavansa sisään, joskus hän oli todellisuudessa jossain ihan muualla mutta halusi nähdä miten reagoin.
      - "Tietona" siitä että panen jatkuvasti satojen muiden miesten kanssa. Emme seurustelleet joten minulla ei ollut mitään velvoitetta häntä kohtaan, mutta hän mm. aina kun tapasin jotain ystävää kysyi jälkikäteen että oliko hyvä pano mm. Myös jos en yöllisiin soittoihin vastannut niin aamulla tuli viestiä joissa hän pahoitteli sitä että häiritse seksisessiotani jonkun toisen miehen kanssa. Tai jos hänen jälleen soittaessaan arkipäivänä aamukolmelta että on alaovellani, kieltäydyin päästämästä häntä sisään niin hän kysyi että kuka minulla oli sängyssäni.

En tiedä millaiseksi homma olisi mennyt jos olisimme päätyneet seurustelemaan, mutta parin kuukauden säätäminen riitti siihen että olin korviani myöten täynnä sitä että joka ikinen yö hänen oli pakko herättää minut vaikka aamulla olisi ollut kuinka aikaisin töihin.

• Tuli mieleen

Kiitos vastauksestasi. Toivottavasti elämäsi menee nyt paremmin, olen aina ajatellut, että pieni mustasukkaisuus kuuluu elämään mutta kaiken pahan nähneenä (lyöminen jne) ei kuulu siihen.

• En alistu

Repesin...anteeksi mutta, tuo oli melkein kuin omasta elämästäni muutama vuosi sitten. Silloin ei naurattanut vaikka nyt jo osaan sille nauraa. Kyseessä oli niin mustasukkainen ja narsistinen mies etten koskaan osannut kuvitellakaan. Muistan kuinka joka kerta ihmettelin mistä se tempaisi kaikki ihmeelliset syytökset ja epäilyt?

Niin, eihän siihen edes auttanut vaikka suunnilleen selostin minuutin tarkasti tekemisiäni. Onneksi huomasin ettei tuo vaikuttanut oikein terveeltä käytökseltä ja laitoin koko homman poikki. Kiusasin vähän aikaa miestä sen omalla käytöksellä ja tyyppi tais ymmärtää yskän, tai sitten ei. Ainakin jätti minut rauhaan kun huomasi etten alistu.

• Tuli mieleen

Nimimerkille "En Alistu", kiitos asiallisesta vastauksesta :-)

• Tuli mieleen

Lippu korkealle! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9402
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3396
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      44
      2784
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      28
      2292
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      53
      2255
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      14
      1965
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1725
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18