Oletko
Lapsirakas
Vastuullinen
Iloinen ja positiivinen
Vähintään 16 vuotias
Sinulla on lastenhoidosta kokemusta, alan koulutus tai opiskelet juuri alalla
Pystyt työskentelemään muutaman tunnin silloin kuin se sinun aikatauluusi sopii
Jos tunnistit itsesi täytä hakemus verkkosivuillamme www.lastenhoitajabambino.fi
www.facebook.com/lastenhoitajabambino
Tai lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostiin [email protected]
Vastaamme kaikille päteville hakijoille!
Lastenhoitajavälitys -palvelu aukeaa perheille elo- syysuun aikana. Jolloin myös
työt alkavat, tietenkin sinun oman aikataulusi mukaan.
Tästä johtuen työ sopii hyvin opiskelijoille, työssäkäyville kuin elekäläisille,
moneen elämäntilanteeseen. Vaikka päätyönä.
Lastenhoitajat ovat työsuhteessa perheeseen, jolloin perhe maksaa
hoitajalle palkan käteisellä heti hoitokerran jälkeen 8,30€ per tunti
-Lastenhoitajavälitys Bambino-
Helsinki:lastenhoitajia hataan keikkaluonteinen työ
lastenhoitajabambino
1
153
Vastaukset
- lastenhoitajabambino
Hyviä lastenhoitajia on jo useita löytynyt, mutta mukaan vielä mahtuu =)
Laita hakemusta sivuitlamme, otamme kaikkiin päteviin yhteyttä.
Työskentelet oman elämäntilanteesi mukaan.
Kannattaa käydä katsomassa myös FB sivuillamme, jossa on huikea arvonta käynnissä. Huomenna arvotaan Helsinki-Tukholma risteily A-luokan hytissä. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384