Avioliitossa biseksuaalin kanssa.

NuorikkoAviomies

Olen 28 vuotias kolmen lapsen perheenisä ja vaimoni on biseksuaali. Avioliittoa meillä on takana viitisen vuotta. Alussa tämä asia ei kovinkaan häirinnyt "onhan meitä moneen junaan" kuitenkin.

Ongelmia on kuitenkin noussut esiin enemmin nyt vuosien jälkeen, hän kun ei koe enää seksuaalista vetoa minuun, vaikka kuntoilen säännöllisesti, pukeudun siististi, hoidan paljon kotitöitä, annan hänelle tilaa harrastuksilleen ja tekemisilleen, kehun ja huomioin häntä, sekä vietän aikaa lasten kanssa jotta hänkin saa tilaa (on siis kotona nuorimpien lasten kanssa vielä) ja käyn hyvissä töissä. Osaan myös kuitenkin pitää puoleni ja sanoa hänelle mielipiteeni asioista tai, jos joku juttu ei käy ja kertoa omat menoni.

Hän myös monesti kehuu minua komeaksi, mutta ei vain fyysisesti osoita sitä mitenkään. Pelkästään se että hän silittää minua tuntuu harvinaiselta ja erityiseltä. Itse koitin lähestyä häntä aiemmin silloin tällöin välillä hienovaraisemmin, välillä suoremmin, mutta hän ilmaisee asian aina tapauksesta huolimatta sellaisena "ryhtymisenä" ja "pitääkö taas olla silleen?".

Naisasia kuitenkin tuli ilmi yhdessä kohtaa kun hän ei sitä enää halunnut peitellä. Hän haluaisi olla toisen naisen kanssa, kosketukseni ei oikein tunnu miltään ja seksistä nauttii fyysisesti, mutta henkisesti kuulema tuntuu pahalta.

Onko muilla ollut tällaisia tai vastaavia tilanteita? Ja jos niin miten niistä on selvitty? Onko huonolla tavalla itsekästä ajatella että kotona pitäisi petipuolen olla kunnossa ennenkuin voi antaa tilaa toiselle joihinkin bi-juttuihin, mitä hän kaipaisi?

Jotenkin tilanne tuntuu todella pahalta. Meillä on kaikki muuten todella mukavasti: ihanat lapset, paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia ja samanlainen ajatusmaailma. Tällainen pelkästään kaverisuhteelta tuntuva avioliitto alkaa vaan tuntua minusta oudolle näin pidemmänpäälle. Ei kauheasti helpota myöskään kun toiset tytöt ja naiset flirttailee kaduilla useasti...

132

11133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .bluemoon.

      Jos te olette olleet naimisissa vasta viisi vuotta ja lapsia on tullut siinä ajassa kolme, niin vaikka hoidatkin paljon kotitöitä, voi vaimo silti olla niin väsynyt etteivät halut pääse heräämään. Varsinkin, jos vaimo imettää vielä, se kun saattaa vaikuttaa hormoneihin miten sattuu kenelläkin.

      Toisaalta tarinasi kuulostaa mulle tutulta, tuolta minustakin tuntui lasten jälkeen. Mutta mulla kyse ei ollut siitä, että halut olisivat siirtyneet miehestäni naisiin, vaan siitä, että vasta lasten saamisen (ja naiseen rakastumisen) jälkeen tajusin, etten ollut koskaan halunnut miehiä. Siis tuntenut fyysistä halua. Jos teillä kuitenkin on sitä ollut joskus, ehkä se on herätettävissä. Mutta kyllä kuulostaa huonolta idealta päästää vaimo vieraisiin silloin, kun oma seksisuhde ei ole kunnossa. Mä olen siis sitä kokeillut, ja mulle se oli vain eron viivyttämistä. Mikä tietysti oli tavallaan hyvä asia, koska lapset sai kasvaa vähän isommiksi ennen eroa. Hyvä kaverisuhde meilläkin oli miehen kanssa, ja on edelleen eron jälkeen. Parempi nyt kuin ennen eroa, koska mun ei tarvitse enää pakottaa itseäni seksiin.

      • NuorikkoAviomies

        Lapsilla on ikää jo sen verran ettei tarvitse imettää (3,5 ja 9).

        Itselle tuntuu todella vaikealla ajatukselle lähtee hajottamaan perhettä ja tuntuisi kamalalta olla erossa omista lapsista, vielä kun pieniä ovat, mutta kumpikaan meistä ei haluakaan hätiköidä sellaisten juttujen kanssa onneksi. Vaimo tutkiskelee itseään vielä kuitenkin, eikä oikein osaa ilmeisesti sanoa seksuaalisuudestaan. Sanoo kuitenkin että on tuntenut myös vetoa miehiin. Fantasioinneista 99% on kuitenkin naisiin liittyviä, niin se pistää miettimään...

        Kiitos asiallisesta vastauksesta.


      • toimiva käytäntö
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Lapsilla on ikää jo sen verran ettei tarvitse imettää (3,5 ja 9).

        Itselle tuntuu todella vaikealla ajatukselle lähtee hajottamaan perhettä ja tuntuisi kamalalta olla erossa omista lapsista, vielä kun pieniä ovat, mutta kumpikaan meistä ei haluakaan hätiköidä sellaisten juttujen kanssa onneksi. Vaimo tutkiskelee itseään vielä kuitenkin, eikä oikein osaa ilmeisesti sanoa seksuaalisuudestaan. Sanoo kuitenkin että on tuntenut myös vetoa miehiin. Fantasioinneista 99% on kuitenkin naisiin liittyviä, niin se pistää miettimään...

        Kiitos asiallisesta vastauksesta.

        Todella outoa,
        jos olet lesbon kanssa kolme lasta onnistunut saamaan, jos hän ei edes pidä miehistä tai seksistä.
        Meillä oli ongelma vähän toisinpäin; minä tykkään seksistä, mutta mieheni ei enää jaksa.
        Meillä asia hoidettiin niin, että saan käydä vieraissa, mutta en saa tuoda vieraita miehiä kotiin.


      • nbnfd
        toimiva käytäntö kirjoitti:

        Todella outoa,
        jos olet lesbon kanssa kolme lasta onnistunut saamaan, jos hän ei edes pidä miehistä tai seksistä.
        Meillä oli ongelma vähän toisinpäin; minä tykkään seksistä, mutta mieheni ei enää jaksa.
        Meillä asia hoidettiin niin, että saan käydä vieraissa, mutta en saa tuoda vieraita miehiä kotiin.

        Taidat olla pohjosen tankotanssija


    • .bluemoon.

      Mä vielä jatkan sen verran, että musta on kohtuullista ja reilua, että molemmat saa sitten naida muita, ei vain toinen.

      • NuorikkoAviomies

        Niin, kolmenkimppaa on tullut ehdotettua myös, mutta hän on sen verran mustasukkainen ettei se tule kuuloonkaan.

        Perustelee sillä että ei se ole yhtään sama asia ja argumenttini "ovat niin heteromaisia". Näin varmasti onkin, mutta itse en näe väliä sillä onko ieras sängyssä mies tai nainen kumppanini kanssa, kyllä se pahalta tuntuu ja se on vaarallista leikkiä minusta, jos vaikka ihastuu tai jopa rakastuu toiseen.


      • .bluemoon.
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Niin, kolmenkimppaa on tullut ehdotettua myös, mutta hän on sen verran mustasukkainen ettei se tule kuuloonkaan.

        Perustelee sillä että ei se ole yhtään sama asia ja argumenttini "ovat niin heteromaisia". Näin varmasti onkin, mutta itse en näe väliä sillä onko ieras sängyssä mies tai nainen kumppanini kanssa, kyllä se pahalta tuntuu ja se on vaarallista leikkiä minusta, jos vaikka ihastuu tai jopa rakastuu toiseen.

        Mä en kyllä tarkoita kolmen kimppaa vaan sitä, että molemmat saa mennä itsekseen vieraiden mukaan. Jos toinen on mustasukkainen, ei sen silloin parane ehdotella vieraissa käymistä itselleen.

        Ja leikki on vaarallista, ehdottomasti. Varsinkin silloin, jos se alkuperäinen suhde ei ole kaikilta osin kunnossa. Tai molempien halu ylläpitää kulisseja niin vahva, että se voittaa rakastumisetkin.

        Minusta heteromaista on se, että pitää suhdetta omaan ja vastakkaiseen sukupuoleen jotenkin erilaisina. Ettei pidä suhdetta kahden naisen välillä yhtä arvokkaana kuin heterosuhdetta.


      • NuorikkoAviomies
        .bluemoon. kirjoitti:

        Mä en kyllä tarkoita kolmen kimppaa vaan sitä, että molemmat saa mennä itsekseen vieraiden mukaan. Jos toinen on mustasukkainen, ei sen silloin parane ehdotella vieraissa käymistä itselleen.

        Ja leikki on vaarallista, ehdottomasti. Varsinkin silloin, jos se alkuperäinen suhde ei ole kaikilta osin kunnossa. Tai molempien halu ylläpitää kulisseja niin vahva, että se voittaa rakastumisetkin.

        Minusta heteromaista on se, että pitää suhdetta omaan ja vastakkaiseen sukupuoleen jotenkin erilaisina. Ettei pidä suhdetta kahden naisen välillä yhtä arvokkaana kuin heterosuhdetta.

        Hänelle suhde minuun ja naisiin seksuaalisesti ovat kaksi eriasiaa, eikä ole kuulema minulta pois.

        Esimerkkinä vaan kysyin häneltä että mitä jos meillä olisikin avoin suhde (vaikka en itse sellaisesta ole erityisen kiinnostunut, vaan toivoisin että kotona hommat toimisivat hänenkin puolelta), mutta siihen totesi että senkun menen mutta hän ei enää harrastaisi seksiä kanssani. Suuttui todella voimakkaasti kun edes vertasin heterosuhdetta ja lesbo/homo suhdetta keskenään.

        Hänen mukaansa myös hänen ihastuminen/rakastuminen toiseen naiseen ei olisi mikään ongelma "maailmaan mahtuu rakkautta".

        Itseäni ei kiinnosta pitää kulissia. Rakastan häntä ja haluan tehdä kaiken mitä voin, rajojeni puitteissa. Kai nekin tulevat vastaan jossain kohtaa.


      • ahaaaaaaaaaaaaa
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Niin, kolmenkimppaa on tullut ehdotettua myös, mutta hän on sen verran mustasukkainen ettei se tule kuuloonkaan.

        Perustelee sillä että ei se ole yhtään sama asia ja argumenttini "ovat niin heteromaisia". Näin varmasti onkin, mutta itse en näe väliä sillä onko ieras sängyssä mies tai nainen kumppanini kanssa, kyllä se pahalta tuntuu ja se on vaarallista leikkiä minusta, jos vaikka ihastuu tai jopa rakastuu toiseen.

        No yleesä parie kaa telmies nainen määrää tahdin :) Mieheen saan puuttua vain jos nainen haluaa tai sit se on vain meidän naisten juttu ja mies saa katsella ja tulee sit omaan naiseesa...


      • MSM-mies
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Hänelle suhde minuun ja naisiin seksuaalisesti ovat kaksi eriasiaa, eikä ole kuulema minulta pois.

        Esimerkkinä vaan kysyin häneltä että mitä jos meillä olisikin avoin suhde (vaikka en itse sellaisesta ole erityisen kiinnostunut, vaan toivoisin että kotona hommat toimisivat hänenkin puolelta), mutta siihen totesi että senkun menen mutta hän ei enää harrastaisi seksiä kanssani. Suuttui todella voimakkaasti kun edes vertasin heterosuhdetta ja lesbo/homo suhdetta keskenään.

        Hänen mukaansa myös hänen ihastuminen/rakastuminen toiseen naiseen ei olisi mikään ongelma "maailmaan mahtuu rakkautta".

        Itseäni ei kiinnosta pitää kulissia. Rakastan häntä ja haluan tehdä kaiken mitä voin, rajojeni puitteissa. Kai nekin tulevat vastaan jossain kohtaa.

        Bi miehillä on useimmiten niin, että rakkaussuhde on naiseen, mutta seksi maistuu paremmalta miesten kanssa.

        Tämä on yhteiskunna vaietu salaisuus, mutta huomattava osa aviomiehistä käy välillä seksiä harjoittamassa miesten kanssa.monta kertaa yleisempi ilmiö, kuin esimerkiksi maksullisissa naisissa käynti. Onneksi kukkahatut, kuten Biaudet, ei tätä tajua, ja ns. bi-ukkomiehet saavat rauhassa käydä seikkailuillaan.


    • T1y2t3t4ö

      Hei!

      Meillä on ollut vähän samankaltainen tilanne. Olemme olleet yli 10 vuotta naimisissa ja mieheni on aina tiennyt, että olen bi. Pari vuotta sitten päätimme, että olemme avoimessa suhteessa eli että kummallakin saa olla toisia suhteita, kunhan niistä kertoo toiselle. Minulla on sittemmin ollut yksi suhde naiseen ja pari läheltä piti -juttua. Ilman muuta avoin suhde koskee kumpaakin! Bi-seksuaalisuus ei voi olla tekosyy pettämiseen. Ihmisiinhän me kaikki tunnemme vetoa, emmekä sukupuoleen. Lesbosuhde on ihan sama asia kuin heterosuhde. Piste.

      Meillä suhteeni toiseen naiseen helpotti seksiin liittyviä ongelmia parisuhteessamme. Muistin uuden suhteen kautta, miltä tuntuu olla ihastunut ja haluta toisen läheisyyttä. Vipinä toisaalla toi myös vipinää kotiin! ;-)

      Toivottvasti löydätte jonkin ratkaisun. :-)

      • NuorikkoAviomies

        Koitin tuota vapaan suhteen ajatusta myös heittää vaikka se ei pahemmin itseäni kiinnostakaan konkreettisesti, lähinnä että oltaisiin samalla viivalla. Totesi vaan siihen että senkun makaisin toisen/toisten naisten kanssa mutta hänen viereen ei ole mitään asiaa silloin.

        Hänen kohdallaan toisten naisten kanssa makaaminen taas ei ole keneltäkään hänen mukaansa pois.

        Hän ei myöskään koe seksuaalista vetoa minuun, sen takia kun en rakasta häntä sellaisenaan kuin hän on. Ainoa asia missä on ollut ongelmia on juurikin tämä hänen halunsa maata toisten naisten kanssa, jos sopiva tilaisuus tulee elämässä eteen. Jos sallisin sen hänelle vilpittömästi, hänen halunsa minua kohtaan palaisivat jälleen (ei näkynyt kuitenkaan mitenkään konkreettisesti) tai näi hän oli kokenut kun tästä muutama viikko sitten puhuimme ja silloin asia tuntui enempi ok:lta. Asia ei kuitenkaan minulle ollut niin yksinkertainen kuin ajattelin ja jatkoimme keskustelua, milloin hän koki minut jälleen epähaluttavana, enkä kuulema ymmärtänyt häntä yhtään.

        Tämä on vaikeaa ja välillä mietin myös että ehkä itselläni on tässä mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Omat rajat ovat ainakin koetuksella. Kyllä nekin jossain ovat.


      • Just just
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Koitin tuota vapaan suhteen ajatusta myös heittää vaikka se ei pahemmin itseäni kiinnostakaan konkreettisesti, lähinnä että oltaisiin samalla viivalla. Totesi vaan siihen että senkun makaisin toisen/toisten naisten kanssa mutta hänen viereen ei ole mitään asiaa silloin.

        Hänen kohdallaan toisten naisten kanssa makaaminen taas ei ole keneltäkään hänen mukaansa pois.

        Hän ei myöskään koe seksuaalista vetoa minuun, sen takia kun en rakasta häntä sellaisenaan kuin hän on. Ainoa asia missä on ollut ongelmia on juurikin tämä hänen halunsa maata toisten naisten kanssa, jos sopiva tilaisuus tulee elämässä eteen. Jos sallisin sen hänelle vilpittömästi, hänen halunsa minua kohtaan palaisivat jälleen (ei näkynyt kuitenkaan mitenkään konkreettisesti) tai näi hän oli kokenut kun tästä muutama viikko sitten puhuimme ja silloin asia tuntui enempi ok:lta. Asia ei kuitenkaan minulle ollut niin yksinkertainen kuin ajattelin ja jatkoimme keskustelua, milloin hän koki minut jälleen epähaluttavana, enkä kuulema ymmärtänyt häntä yhtään.

        Tämä on vaikeaa ja välillä mietin myös että ehkä itselläni on tässä mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Omat rajat ovat ainakin koetuksella. Kyllä nekin jossain ovat.

        "Hän ei myöskään koe seksuaalista vetoa minuun, sen takia kun en rakasta häntä sellaisenaan kuin hän on."

        Finaalissa on homma, tyypillistä naisen venkoilua kyseisessä tilanteessa.


      • Uskollinen pitää oll
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Koitin tuota vapaan suhteen ajatusta myös heittää vaikka se ei pahemmin itseäni kiinnostakaan konkreettisesti, lähinnä että oltaisiin samalla viivalla. Totesi vaan siihen että senkun makaisin toisen/toisten naisten kanssa mutta hänen viereen ei ole mitään asiaa silloin.

        Hänen kohdallaan toisten naisten kanssa makaaminen taas ei ole keneltäkään hänen mukaansa pois.

        Hän ei myöskään koe seksuaalista vetoa minuun, sen takia kun en rakasta häntä sellaisenaan kuin hän on. Ainoa asia missä on ollut ongelmia on juurikin tämä hänen halunsa maata toisten naisten kanssa, jos sopiva tilaisuus tulee elämässä eteen. Jos sallisin sen hänelle vilpittömästi, hänen halunsa minua kohtaan palaisivat jälleen (ei näkynyt kuitenkaan mitenkään konkreettisesti) tai näi hän oli kokenut kun tästä muutama viikko sitten puhuimme ja silloin asia tuntui enempi ok:lta. Asia ei kuitenkaan minulle ollut niin yksinkertainen kuin ajattelin ja jatkoimme keskustelua, milloin hän koki minut jälleen epähaluttavana, enkä kuulema ymmärtänyt häntä yhtään.

        Tämä on vaikeaa ja välillä mietin myös että ehkä itselläni on tässä mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Omat rajat ovat ainakin koetuksella. Kyllä nekin jossain ovat.

        Itsekkäästi ajattelee naisesi. Molemmille samat oikeudet tai ei kummallekaan riippumatta siitä onko hetero tai lesbosuhde.


      • sssna
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Koitin tuota vapaan suhteen ajatusta myös heittää vaikka se ei pahemmin itseäni kiinnostakaan konkreettisesti, lähinnä että oltaisiin samalla viivalla. Totesi vaan siihen että senkun makaisin toisen/toisten naisten kanssa mutta hänen viereen ei ole mitään asiaa silloin.

        Hänen kohdallaan toisten naisten kanssa makaaminen taas ei ole keneltäkään hänen mukaansa pois.

        Hän ei myöskään koe seksuaalista vetoa minuun, sen takia kun en rakasta häntä sellaisenaan kuin hän on. Ainoa asia missä on ollut ongelmia on juurikin tämä hänen halunsa maata toisten naisten kanssa, jos sopiva tilaisuus tulee elämässä eteen. Jos sallisin sen hänelle vilpittömästi, hänen halunsa minua kohtaan palaisivat jälleen (ei näkynyt kuitenkaan mitenkään konkreettisesti) tai näi hän oli kokenut kun tästä muutama viikko sitten puhuimme ja silloin asia tuntui enempi ok:lta. Asia ei kuitenkaan minulle ollut niin yksinkertainen kuin ajattelin ja jatkoimme keskustelua, milloin hän koki minut jälleen epähaluttavana, enkä kuulema ymmärtänyt häntä yhtään.

        Tämä on vaikeaa ja välillä mietin myös että ehkä itselläni on tässä mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Omat rajat ovat ainakin koetuksella. Kyllä nekin jossain ovat.

        Tuossa tilanteessa sinun kannattaa lähteä omillesi ja jättää vaimosi miettimään omia sairaita halujaan. Mikäli hän ei niistä ole valmis luopumaan, kuten tilanteessanne hänen ehdottomasti pitäisi. Oikeudessa kun ilmoitat hänen riettaasta elämäntyylistään (oltava todisteita) saat helposti lasten huoltajuuden itsellesi. Sitten vain etsit ja löydät itsellesi heteron kumppanin joka omaa kaltaisesi terveet arvot ja normaalin maailmankatsomuksen.


      • exPsykologi
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Koitin tuota vapaan suhteen ajatusta myös heittää vaikka se ei pahemmin itseäni kiinnostakaan konkreettisesti, lähinnä että oltaisiin samalla viivalla. Totesi vaan siihen että senkun makaisin toisen/toisten naisten kanssa mutta hänen viereen ei ole mitään asiaa silloin.

        Hänen kohdallaan toisten naisten kanssa makaaminen taas ei ole keneltäkään hänen mukaansa pois.

        Hän ei myöskään koe seksuaalista vetoa minuun, sen takia kun en rakasta häntä sellaisenaan kuin hän on. Ainoa asia missä on ollut ongelmia on juurikin tämä hänen halunsa maata toisten naisten kanssa, jos sopiva tilaisuus tulee elämässä eteen. Jos sallisin sen hänelle vilpittömästi, hänen halunsa minua kohtaan palaisivat jälleen (ei näkynyt kuitenkaan mitenkään konkreettisesti) tai näi hän oli kokenut kun tästä muutama viikko sitten puhuimme ja silloin asia tuntui enempi ok:lta. Asia ei kuitenkaan minulle ollut niin yksinkertainen kuin ajattelin ja jatkoimme keskustelua, milloin hän koki minut jälleen epähaluttavana, enkä kuulema ymmärtänyt häntä yhtään.

        Tämä on vaikeaa ja välillä mietin myös että ehkä itselläni on tässä mahdollisuus kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Omat rajat ovat ainakin koetuksella. Kyllä nekin jossain ovat.

        Ongelmanne on oikeastaan se, että vaimosi elää perinteisen sukupuolimoraalin maailmassa, joka ei vastaa hänen yksilöllistä seksuaalisuuttaan. Hänen moraalinsa mukaan miehen ja naisen pitää elää ns. normaalissa perisuhteessa, kuten kaikkien muidenkin heteroparien. Muunlainen seksuaalisuus on väärin, kiellettyä. Ennen homoseksuaaleilla oli erittäin vaikeaa elämässään, kun he olivat sisäistäneet seksuaalimoraalin, jonka mukaan homoseksi on väärin. Ainoaa oikeaa seksiä oli heteroseksi avioliitossa. Eihän tällainen seksuaalimoraali antanut mitään mahdollisuuksia homoseksuaalille elää.Nyt vaimollasi on sama ongelma, ja hän elää sen moraalikäsityksen vankina, että perhe elämän pitää noudataa kaavaa, jossa mies ja voimo ovat uskollisia toisilleen, eivätkä harjoita seksiä parisuhteen ulkopuolella. Kyse on moraalinen ja siitä, että vaimosi haluaa pitää kiinni enemmistön oikeaksi kokemasta seksuaalimoraalista.

        Tämä on yleinen naisten ongelma - heidät on kasvatettu siveiksi, eli pitämään tiukasti kiinni vallitsevasta seksuaalimoraalista - vaikka oma elämä sitten jäisi seksittömäksi tämän seurauksena.

        Kyse ei ole psykologiasta vaan moraalista. Moraali on yhteiskunnallinen asia, ei psykologinen. Moraalikäsitykset voivat muuttua paljon helpommin, kuin psykologiset piirteet ihmisessä.


    • .bluemoon.

      Hyväksyisikö vaimosi sitten sen, jos sinä haluaisit seksiä toisen miehen kanssa? En pääse vaimosi pään sisään ja tietysti kuulen tästä vain sinun näkökulmasi, mutta eivät nuo vaimosi mielipiteet nyt ihan reiluilta tai edes loogisilta kuulosta. Toki on välttämätöntä, että hyväksyt hänet ja rakastat häntä sellaisena kuin hän on, mutta ei kaikkia haluja tarvitse siitäkään huolimatta toteuttaa. Vaikka vaimostasi ilmeisesti tuntuu siltä, että ne ovat yksi ja sama asia.

      Minusta avoimet suhteet ovat ihan ok, jos kaikki osapuolet ovat sitä mieltä. Mutta painostettuna sellaiseen joutuminen ei kuulosta mitenkään päin hyvältä.

      • NuorikkoAviomies

        Juurikin niin, eli toisen miehen kanssa asia olisi ok, mutta en koe sellaista vetoa miehiin. En tietysti osaa kuvitella miltä biseksuaalista tuntuu, mutta kaipa se on sama asia onko bi, hetero tai homo: aina on upeita ja ihastuttavia ihmisiä kenen kanssa olisi varmasti mukava harrastaa seksiä. Enempi se omalta päätökseltä tuntuu ainakin omalla kohdalla (tietenkin tunteesta myös) että kenen kanssa makaa.

        Vaimolleni mahdollisuus toteuttaa naisiin kohdistuvaa halua on välttämätön, hän kun sitä on koittanut pistää taka-alalle mutta masentunut vaan.

        Koitin vähän jutella asiaa myös siltä kantilta että meidän pitäisi saada kotona asiat ensin kuntoon, ei tunnu kovin turvalliselta ajatukselta ilman sitä. Siihen hän totesi että se ei onnistu ennenkuin hyväksyn hänelle mahdollisuuden naissuhteisiin, jos sellainen sopiva tilanne tulee eteen.


      • Vanhempi aviomies
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Juurikin niin, eli toisen miehen kanssa asia olisi ok, mutta en koe sellaista vetoa miehiin. En tietysti osaa kuvitella miltä biseksuaalista tuntuu, mutta kaipa se on sama asia onko bi, hetero tai homo: aina on upeita ja ihastuttavia ihmisiä kenen kanssa olisi varmasti mukava harrastaa seksiä. Enempi se omalta päätökseltä tuntuu ainakin omalla kohdalla (tietenkin tunteesta myös) että kenen kanssa makaa.

        Vaimolleni mahdollisuus toteuttaa naisiin kohdistuvaa halua on välttämätön, hän kun sitä on koittanut pistää taka-alalle mutta masentunut vaan.

        Koitin vähän jutella asiaa myös siltä kantilta että meidän pitäisi saada kotona asiat ensin kuntoon, ei tunnu kovin turvalliselta ajatukselta ilman sitä. Siihen hän totesi että se ei onnistu ennenkuin hyväksyn hänelle mahdollisuuden naissuhteisiin, jos sellainen sopiva tilanne tulee eteen.

        Näin heterona ajattelen, että kanssakäyminen samaa sukupuolta olevan kanssa ei ole koskaan seksiä. Ja siten noita suhteita kohtaan ei ole tarpeenkaan kokea mustasukkaisuutta.


      • me&myhairyfriends
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Juurikin niin, eli toisen miehen kanssa asia olisi ok, mutta en koe sellaista vetoa miehiin. En tietysti osaa kuvitella miltä biseksuaalista tuntuu, mutta kaipa se on sama asia onko bi, hetero tai homo: aina on upeita ja ihastuttavia ihmisiä kenen kanssa olisi varmasti mukava harrastaa seksiä. Enempi se omalta päätökseltä tuntuu ainakin omalla kohdalla (tietenkin tunteesta myös) että kenen kanssa makaa.

        Vaimolleni mahdollisuus toteuttaa naisiin kohdistuvaa halua on välttämätön, hän kun sitä on koittanut pistää taka-alalle mutta masentunut vaan.

        Koitin vähän jutella asiaa myös siltä kantilta että meidän pitäisi saada kotona asiat ensin kuntoon, ei tunnu kovin turvalliselta ajatukselta ilman sitä. Siihen hän totesi että se ei onnistu ennenkuin hyväksyn hänelle mahdollisuuden naissuhteisiin, jos sellainen sopiva tilanne tulee eteen.

        en jaksanut lukea koko viestiketjua ennen vastaamista, olet jo hyviä neuvoja saanutkin, mutta heitän tässä nyt minäkin ajatuksiani.

        kuulostaa, että vaimosi on päättänyt ettei voi olla onnellinen, ellei saa sopivan tilanteen tullen olla naisen kanssa. mietin että miten hän voi sitä tietää, ennenkuin on kokeillut? vai onko hänellä ollut ennen sinua lesbosuhteita, että hän tietäisi mitä ikävöi.

        "Koitin vähän jutella asiaa myös siltä kantilta että meidän pitäisi saada kotona asiat ensin kuntoon, ei tunnu kovin turvalliselta ajatukselta ilman sitä. Siihen hän totesi että se ei onnistu ennenkuin hyväksyn hänelle mahdollisuuden naissuhteisiin, jos sellainen sopiva tilanne tulee eteen. "

        tämä kuulostaa lähinnä kiristämiseltä. " jossen saa tehdä sitä mitä minä haluan, niin älä odota multa tän suhteen eteen enää mitään." ja se on ihan eri asia, jos sinä ymmärrät hänen halunsa ja biseksuaalisuutensa, mutta kaikkea ei tarvitse hyväksyä. ja toi kuulostaa hieman erikoiselta, että miten ne halut sua kohtaan sitten palaisi vieraissa käynnin jälkeen. no sen ymmärrän, että jos hän kokee ettet rakasta puolisoasi sellaisena kuin hän on... mutta oothan kuitenkin mennyt hänen kanssaan naimisiin. tietysti jos tämmösistä olis sillon ennen liittoa ollut mahdollista keskustella hypoteettisesti, niin olis voinut tietää mitä tulee, mutta yllätyksiähän tulee aina. luuletko että hän olisi arvannut itsessään tällaista reaktiota, että vahvasti kaipaa naisen kosketusta, kun on ollut heterosuhteessa "niin kauan"? onhan se tärkeää että voi toteuttaa itseään seksuaalisesti mikä itsestä tuntuu parhaalta, mutta jotenkin tämä minulle kuulostaa sitoutumiskysymykseltä.

        suosittelisin, että hakisitte keskusteluapua seksuaali-/ parisuhdeterapeutilta, saada vähän eri näkökulmia keskusteluun, ja ehkä turvallisemman kentän miettiä eri vaihtoehtoja, päästä kenties kompromissiin,että voisitte jatkaa yhdessä tai voitteko jatkaa yhdessä. se on myös hyvä paikka, jos kotona tuntuu siltä, että keskustelu ei etene, vaan juututaan johonkin erityieen seikkaan, josta ei päästä yli. nämä pettämiskehotukset kun eivät mielestäni auta itse ongelmaa, vaan pyyhkäisevät sen vaan maton alle. sen oman rakkaan kanssahan se olis tarkotus sitä seksiä kuitenkin tarkotus harrastaa, seksihän se tekee suhteesta parisuhteen. mielestäni jos on sitoutunut toiseen ihmiseen, rakkautta vielä riittäisi, ja yrittämisen halua, niin on sen velkaa suhteelleen, että jos tulee kriisi, niin on valmis hakemaan siihen apua. sen takia sitä on kuitenkin tarjolla.

        tsemppiä ja jaksamista keskusteluihin, toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen niin että voitte molemmat olla tyytyväisiä!


      • Nainen joka ei petä
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Juurikin niin, eli toisen miehen kanssa asia olisi ok, mutta en koe sellaista vetoa miehiin. En tietysti osaa kuvitella miltä biseksuaalista tuntuu, mutta kaipa se on sama asia onko bi, hetero tai homo: aina on upeita ja ihastuttavia ihmisiä kenen kanssa olisi varmasti mukava harrastaa seksiä. Enempi se omalta päätökseltä tuntuu ainakin omalla kohdalla (tietenkin tunteesta myös) että kenen kanssa makaa.

        Vaimolleni mahdollisuus toteuttaa naisiin kohdistuvaa halua on välttämätön, hän kun sitä on koittanut pistää taka-alalle mutta masentunut vaan.

        Koitin vähän jutella asiaa myös siltä kantilta että meidän pitäisi saada kotona asiat ensin kuntoon, ei tunnu kovin turvalliselta ajatukselta ilman sitä. Siihen hän totesi että se ei onnistu ennenkuin hyväksyn hänelle mahdollisuuden naissuhteisiin, jos sellainen sopiva tilanne tulee eteen.

        Naisesi vain sanoo että sinun kohdallasi homosuhde olisi sama asia kun hän tietää että olet hetero.


      • Erkkiesiimerkki
        Vanhempi aviomies kirjoitti:

        Näin heterona ajattelen, että kanssakäyminen samaa sukupuolta olevan kanssa ei ole koskaan seksiä. Ja siten noita suhteita kohtaan ei ole tarpeenkaan kokea mustasukkaisuutta.

        Mitä mielestäsi sitten on seksuaalinen kanssakäyminen samansukupuolisten kesken?


      • sssna
        Erkkiesiimerkki kirjoitti:

        Mitä mielestäsi sitten on seksuaalinen kanssakäyminen samansukupuolisten kesken?

        Sairasta irstailua!


      • a.j.kwaak
        sssna kirjoitti:

        Sairasta irstailua!

        Homogeeni on löytynyt, mutta mikäköhän bi-seksuaalisuuden sitten mahtaa aiheuttaa. Miksi ei ole tutkittu, kun näitä niin innokkaasti nykyään tutkitaan. Ompa ristiriitaista.


      • sssna
        a.j.kwaak kirjoitti:

        Homogeeni on löytynyt, mutta mikäköhän bi-seksuaalisuuden sitten mahtaa aiheuttaa. Miksi ei ole tutkittu, kun näitä niin innokkaasti nykyään tutkitaan. Ompa ristiriitaista.

        Biiseksuaalisuuden aiheuttaa ja yleistää nykyajan kaikensalliva moraaliton rappiokulttuuri! Joka sarja ja tv-ohjelma on pullollaan homoja ja lesboja. Kaikki hyväksytään nykypäivänä "normaaliksi" joten ei ihme että kaikki kieroutumat yleistyvät. Onhan niitä tietty ollut varmasti kautta ajan, mutta ennen ne pysyivät piilossa, mikä olisi hyvä tänäkin päivänä.


      • Tässä naiselta...
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Juurikin niin, eli toisen miehen kanssa asia olisi ok, mutta en koe sellaista vetoa miehiin. En tietysti osaa kuvitella miltä biseksuaalista tuntuu, mutta kaipa se on sama asia onko bi, hetero tai homo: aina on upeita ja ihastuttavia ihmisiä kenen kanssa olisi varmasti mukava harrastaa seksiä. Enempi se omalta päätökseltä tuntuu ainakin omalla kohdalla (tietenkin tunteesta myös) että kenen kanssa makaa.

        Vaimolleni mahdollisuus toteuttaa naisiin kohdistuvaa halua on välttämätön, hän kun sitä on koittanut pistää taka-alalle mutta masentunut vaan.

        Koitin vähän jutella asiaa myös siltä kantilta että meidän pitäisi saada kotona asiat ensin kuntoon, ei tunnu kovin turvalliselta ajatukselta ilman sitä. Siihen hän totesi että se ei onnistu ennenkuin hyväksyn hänelle mahdollisuuden naissuhteisiin, jos sellainen sopiva tilanne tulee eteen.

        Moi!

        Olet tosi järkevän ja ihanan oloinen mies. Minun mielestäni ei ole muuta vaihtoehtoa kuin keskustella - ei vaimoisi eikä kenenkään asettamin ehdoin vaan faktapohjalta.

        Avainkysymys:

        Mitä vaihtoehtoja teillä on?

        Mitä vaimosi ehdottaa - sitä, että hän saisi rakastella naisen kanssa, jolloin hänen halunsa sinuun palautuisivat. Entä jos haluat palautuisivat? Mitä jatkossa? Entä jos haluat eivät palautuisi, mitä jatkossa?

        Mitä sinä itse ehdotat?

        Kootkaa paperille todelliset ratkaisuehdotukset ja miettikää niiden vaikutusta (myös pitkäaikaista vaikutusta) suhteeseenne ja lapsiinne.

        Vaimosi ei voi sanella "totuuksia" tyyliin "heterosuhteita ei voi edes verrata homosuhteisiin". Monen mielestä ja monelta näkökannalta kyllä voi...Älkää silti juuttuko juu-ei-tason kinasteluihin tällaisista asioista.

        Ja perusjuttuna tietty: ei "sä aina, sä et koskaan" vaan "musta tuntuu, että..." -keskustelua, ettei tunteet kuumene liikaa...

        Mun mielestä vaimon tyytymätön purnaus ja kylmäily ei nyt auta asiaa. Eikä myöskään se, että sä vain katselet tuskastuneena vierestä, että mitäköhän tapahtuu... Kissa pöydälle vaan, että karvat lentää. Jos ei muuten, niin menkää ulkopuolisen kanssa selvittämään asiaa, vaikka parisuhdeterapiaan. Se on varmasti siksikin tarpeen, koska vaimollasi näyttää olevan kriisi seksuaalisen identiteettinsä suhteen, mikä ei luonnollisesti ole sinun vikasi.


      • xgzdfzxf
        NuorikkoAviomies kirjoitti:

        Juurikin niin, eli toisen miehen kanssa asia olisi ok, mutta en koe sellaista vetoa miehiin. En tietysti osaa kuvitella miltä biseksuaalista tuntuu, mutta kaipa se on sama asia onko bi, hetero tai homo: aina on upeita ja ihastuttavia ihmisiä kenen kanssa olisi varmasti mukava harrastaa seksiä. Enempi se omalta päätökseltä tuntuu ainakin omalla kohdalla (tietenkin tunteesta myös) että kenen kanssa makaa.

        Vaimolleni mahdollisuus toteuttaa naisiin kohdistuvaa halua on välttämätön, hän kun sitä on koittanut pistää taka-alalle mutta masentunut vaan.

        Koitin vähän jutella asiaa myös siltä kantilta että meidän pitäisi saada kotona asiat ensin kuntoon, ei tunnu kovin turvalliselta ajatukselta ilman sitä. Siihen hän totesi että se ei onnistu ennenkuin hyväksyn hänelle mahdollisuuden naissuhteisiin, jos sellainen sopiva tilanne tulee eteen.

        Oletko sanonut hänelle että pannaan kattilat jakoon? Mitä siihen tuumaisi? Sittenhän saisi imeä vit.tua rauhassa=)


    • .bluemoon.

      Oletpa hauska, Ozymandias. Lapsen henkiselle kehitykselle on tärkeää, että äidillä ei ole siilitukkaa? Kaikenlaisia mielipiteitä (tai provoja) tähän maailmaan mahtuu. Mulla on myös lapsia, enkä usko, että niille olisi ollut ollenkaan parasta, että olisin pysynyt niiden isän kanssa suhteessa, kun koin seksin lähinnä sellaisena, että raiskasin siinä itseäni. Ja niillä mun lapsilla muuten on edelleen isä (joka sattumalta ei pukeudu mekkoon) ja äiti (jolla on pitkä tukka). Joten ehkä niiden henkinen kehitys on sitten kuitenkin turvattu...

      Ei olis varmaan pitänyt provosoitua, mutta tein sen kuitenkin. Itsekkyyttä ihmisistä kyllä löytyy, olen siitä sun kanssa samaa mieltä, mutta sillä ei ole yhtään mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Eikä feminismi tarkoita sitä, että naiset asettuvat uhrin asemaan, vaan nimen omaan päin vastoin. Feministi ei halua nähdä naista uhrina, vaan tasapainoisena ihmisenä muiden ihmisten joukossa, ihan niin kuin miehenkin.

      terv. lesbo puussa

      • sssna

        Hah Bluemoon! Tuo on taas niitä itsekkäitä perusteluja itselleen kun on särkenyt lasten kodin! "en usko että lapsille olisi ollut ollenkaan parasta että olisin ollut heidän isänsä kanssa, kun koin seksin niin että raiskaisin itseäni" Luuletko että lapsiasi kiinnostaa onnellisuutesi makkarissa, tai onnellisuutesi ylipäätään! Lapsia kiinnostaa de facto vain se että KUMPIKIN vanhempi on heidän arjessaan läsnä. Nuo eropuheet onnellisuus luulotteluineen on juuri näitä paskapuheita että itselle pitää selitellä asioita. Ei lapsia koskaa kiinnosta vanhempien onnellisuus vaan heidän tuoma turva! Järkevät vanhemmat osaavat työntää muut asiat taka-alalle ja hoitaa velvollisuutensa vastuullisina kasvattajina. Vain keskenkasvuiset ja vanhemmiksi täysin soveltumattomat itsekkäät keskitysleiriin vain kelpaavat aikuiset vievät omat sairaat mielihalunsa lastensa etujen edelle, ja vielä perustelevat niitä niinkin typerän itsekkäästi: " On lasten etu jos vanhemmat ovat "onnellisia" " Sekin "onnellisuus" määritellään vielä niin itsekkäästi että kylläpä ottaa pattiin!


      • .bluemoon.
        sssna kirjoitti:

        Hah Bluemoon! Tuo on taas niitä itsekkäitä perusteluja itselleen kun on särkenyt lasten kodin! "en usko että lapsille olisi ollut ollenkaan parasta että olisin ollut heidän isänsä kanssa, kun koin seksin niin että raiskaisin itseäni" Luuletko että lapsiasi kiinnostaa onnellisuutesi makkarissa, tai onnellisuutesi ylipäätään! Lapsia kiinnostaa de facto vain se että KUMPIKIN vanhempi on heidän arjessaan läsnä. Nuo eropuheet onnellisuus luulotteluineen on juuri näitä paskapuheita että itselle pitää selitellä asioita. Ei lapsia koskaa kiinnosta vanhempien onnellisuus vaan heidän tuoma turva! Järkevät vanhemmat osaavat työntää muut asiat taka-alalle ja hoitaa velvollisuutensa vastuullisina kasvattajina. Vain keskenkasvuiset ja vanhemmiksi täysin soveltumattomat itsekkäät keskitysleiriin vain kelpaavat aikuiset vievät omat sairaat mielihalunsa lastensa etujen edelle, ja vielä perustelevat niitä niinkin typerän itsekkäästi: " On lasten etu jos vanhemmat ovat "onnellisia" " Sekin "onnellisuus" määritellään vielä niin itsekkäästi että kylläpä ottaa pattiin!

        Kyllä lapset aistivat kodin ilmapiirin, senkin jota ei sanota ääneen. Mun pienet lapset ovat lohduttaneet mua, kun olen ollut surullinen, ja en haluaisi lapselle sellaista taakkaa antaa kannettavaksi. Joten ainakin mun lapsilleni on tärkeää, että mä olen onnellinen, koska en ole kivestä enkä niin kova, että voisin näytellä iloisena äitiroolini läpi elämän, vaikka sisällä sattuu. Ehkä mä sitten olen keskitysleiriin kelpaavaa kamaa, mutta koska niitä nyt ei ole tarjolla, ja olen (toistaiseksi) lasteni ainut äiti, näillä mennään. Muutokset ovat lapsille vaikeita, ovat ne aikuisillekin. En tietenkään väitä, että ero on lapsille kaikin puolin paras juttu, koska toki lapset ikävöivät isäänsä kun ovat minun kanssani, ja minua, kun ovat isänsä kanssa.

        Ehkä mä teen jatkokysymyksen sssnalle: Kummin sinun mielestäsi kulissisuhde pitäisi järjestää? 1 - niin että seksi loppuu kokonaan (koska se on toiselle hyvin epämiellyttävää) ja se joka haluaisi joutuu olemaan ilman, vai 2 - niin että seksi jatkuu ja se joka koke sen epämiellyttäväksi kestää sen vaan nahoissaan?


      • sssna
        .bluemoon. kirjoitti:

        Kyllä lapset aistivat kodin ilmapiirin, senkin jota ei sanota ääneen. Mun pienet lapset ovat lohduttaneet mua, kun olen ollut surullinen, ja en haluaisi lapselle sellaista taakkaa antaa kannettavaksi. Joten ainakin mun lapsilleni on tärkeää, että mä olen onnellinen, koska en ole kivestä enkä niin kova, että voisin näytellä iloisena äitiroolini läpi elämän, vaikka sisällä sattuu. Ehkä mä sitten olen keskitysleiriin kelpaavaa kamaa, mutta koska niitä nyt ei ole tarjolla, ja olen (toistaiseksi) lasteni ainut äiti, näillä mennään. Muutokset ovat lapsille vaikeita, ovat ne aikuisillekin. En tietenkään väitä, että ero on lapsille kaikin puolin paras juttu, koska toki lapset ikävöivät isäänsä kun ovat minun kanssani, ja minua, kun ovat isänsä kanssa.

        Ehkä mä teen jatkokysymyksen sssnalle: Kummin sinun mielestäsi kulissisuhde pitäisi järjestää? 1 - niin että seksi loppuu kokonaan (koska se on toiselle hyvin epämiellyttävää) ja se joka haluaisi joutuu olemaan ilman, vai 2 - niin että seksi jatkuu ja se joka koke sen epämiellyttäväksi kestää sen vaan nahoissaan?

        No tietenkin vaikka niin että seksi loppuu kokonaan. (itse hoitaisin asian noin) Ei seksihalut voi mennä lapsen kasvatuksen edelle! Tullakseen järkeväksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi lapsi tarvitsee kodin, jossa molemmat vanhemmat ovat LÄSNÄ hoitamassa, lohduttamassa ja ohjaamassa oikeaan.


      • sssna
        sssna kirjoitti:

        No tietenkin vaikka niin että seksi loppuu kokonaan. (itse hoitaisin asian noin) Ei seksihalut voi mennä lapsen kasvatuksen edelle! Tullakseen järkeväksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi lapsi tarvitsee kodin, jossa molemmat vanhemmat ovat LÄSNÄ hoitamassa, lohduttamassa ja ohjaamassa oikeaan.

        Tai tietty nuo seksijutut ovat jokaisen pariskunnan oma juttu. Tietty niistä voi sopia jokainen tavallaan, mutta jos toinen ei sitä halua, ei ketään siihen voi eikä varsinkaan tulisi pakottaa. Erota ei kuitenkaan tuollaisten asioiden takia tule, se jos mikä on itsekästä.


      • me&myhairyfriends
        sssna kirjoitti:

        Hah Bluemoon! Tuo on taas niitä itsekkäitä perusteluja itselleen kun on särkenyt lasten kodin! "en usko että lapsille olisi ollut ollenkaan parasta että olisin ollut heidän isänsä kanssa, kun koin seksin niin että raiskaisin itseäni" Luuletko että lapsiasi kiinnostaa onnellisuutesi makkarissa, tai onnellisuutesi ylipäätään! Lapsia kiinnostaa de facto vain se että KUMPIKIN vanhempi on heidän arjessaan läsnä. Nuo eropuheet onnellisuus luulotteluineen on juuri näitä paskapuheita että itselle pitää selitellä asioita. Ei lapsia koskaa kiinnosta vanhempien onnellisuus vaan heidän tuoma turva! Järkevät vanhemmat osaavat työntää muut asiat taka-alalle ja hoitaa velvollisuutensa vastuullisina kasvattajina. Vain keskenkasvuiset ja vanhemmiksi täysin soveltumattomat itsekkäät keskitysleiriin vain kelpaavat aikuiset vievät omat sairaat mielihalunsa lastensa etujen edelle, ja vielä perustelevat niitä niinkin typerän itsekkäästi: " On lasten etu jos vanhemmat ovat "onnellisia" " Sekin "onnellisuus" määritellään vielä niin itsekkäästi että kylläpä ottaa pattiin!

        olis myös vanhempien velvollisuus näyttää esimerkkiä "normaalista" ja terveestä parisuhteesta, jossa isi ja äiti halailevat ja osoittavat kiintymystä, kunnioitusta jne. toisiaan kohtaan.

        vähän aikaa juuri sitten uutisissa kerrottiin, kuinka armeija-ikäisille miehille on normaalia, että naista kohdellaan parisuhtteessa kuin esinettä, eli ns. omistetaan. että kyllä se on ihan validia että vanhemmat lapsiperheissä ovat onnellisia. voin kuvitella, että vanhempien ollessa onnettomia, on vaikeampaa taata lasten turvallisuuden tunnetta(tätä ei tarvitse edes kuvitella, eroperheestä, olen myös todistanut samaa läheiseni taholta)vanhempien välinpitämättömyys toisiaan kohtaan, voi aiheuttaa lapsessa turvattomuutta. lapsi on niin herkkä, että aistii ja reagoi perheen ilmapiiriin aina, joko reaaliajassa, odottamattomina kiukunpuuskina, tai myöhemmällä iällä, jos ilmapiiri on jatkuvasti tulehtunut.


      • sssna
        me&myhairyfriends kirjoitti:

        olis myös vanhempien velvollisuus näyttää esimerkkiä "normaalista" ja terveestä parisuhteesta, jossa isi ja äiti halailevat ja osoittavat kiintymystä, kunnioitusta jne. toisiaan kohtaan.

        vähän aikaa juuri sitten uutisissa kerrottiin, kuinka armeija-ikäisille miehille on normaalia, että naista kohdellaan parisuhtteessa kuin esinettä, eli ns. omistetaan. että kyllä se on ihan validia että vanhemmat lapsiperheissä ovat onnellisia. voin kuvitella, että vanhempien ollessa onnettomia, on vaikeampaa taata lasten turvallisuuden tunnetta(tätä ei tarvitse edes kuvitella, eroperheestä, olen myös todistanut samaa läheiseni taholta)vanhempien välinpitämättömyys toisiaan kohtaan, voi aiheuttaa lapsessa turvattomuutta. lapsi on niin herkkä, että aistii ja reagoi perheen ilmapiiriin aina, joko reaaliajassa, odottamattomina kiukunpuuskina, tai myöhemmällä iällä, jos ilmapiiri on jatkuvasti tulehtunut.

        Ei näin ole. Ovat vain nykyajan oletuksia.. Ilmapiirin ei tarvitse olla "tulehtunut" jos osataan asiallisesti sopia asiat. Onhan vanhemmilla kiintymystä toisiinsa luonnostaan kun ovat lapsenkin saaneet aikaan, toki sitä voi näyttää ja pitääkin. Riidat voidaan keskustella. Mikäli ei peruuttamattomia asioita ole sattunut.


    • ...

      No minä olen bi ja pari vuotta sitten asia tuli vahvemmin esille. Kerroin halustani kolmen kimppaan miehelleni. Itse haluan, että molemmat ovat mukana siinä jutussa ja että mies nauttii myös. Keskustelun myötä olen fantasioinut naisista ikään kuin luvan kanssa. Tämä kaikki on tuonut vällyjen väliin kahden kesken sellaista vipinää, että oksat pois. Ei meinata saada toisistamme tarpeeksi.
      En oikein osaa auttaa tuossa, että vaimosi olisi yksin menossa ja ei sallisi sinulle samaa... Toisaalta jos hän saa sen kokemuksen naisen kanssa niin uskoisin, että teidän liittonne saa siitä uutta potkua.
      Niin ja olen mustasukkainen, mutta kun molemmat ovat mukana siinä jutussa, siitä tulee yhteinen salaisuus, jota on mukava jälkikäteen muistella:)

      • bi:n avo edelleen

        Uteliasuudesta kysyn, että toteutitteko kolmen kimpan vai riittikö pelkkä keskustelu saamaan vipinää?

        Lisäksi tässä oma tarinani:

        Minä olin aina kuvitellut, että bi-seksuaalisuus tarkoittaa sitä, että voi rakastua/ihastua/harrastaa seksiä jne. molempien sukupuolten kanssa, kuvittelin myös, että bi-seksuaali voi ja halutessaan pystyy ollemaan uskollinen.

        Nyt olen avoliitossa miehen kanssa, itse olen hetero, naiset eivät seksuaalisesti kiinnosta minua. Jo suhteemme alussa tiesin tai paremminkin aavistin, että mieheni on bi-seksuaali. Hän ei tästä halunnut varsinaisesti puhua ja ajattelin, että on henkilökohtainen asia ja kertoo minulle suoraan kun tuntee, että voi tarpeeksi luottaa minuun. Noin 1½-vuoden seurustelun jälkeen hän jäi "kiinni" siitä, että tekstitteli miehen kanssa jonka kanssa oli ollut aikaisemmin seksisuhde, tätä viestittelyä oli luultavasti ollut koko suhteemme ajan, ainakin koko sen ajan jonka olimme asuneet yhdessä saman katon alla. Lisäksi hän oli chatissa ollut yhteydessä miehiin, treffejä ei kai ollut vielä sovittu, mutta asuinpakat oli kyllä selvitetty jne.

        Kumpikin meistä tästä järkyttyi, hän siitä, että joutui myöntämään kasvotusten kiinnostuksen miehiin ja minä siitä, että luottamukseni oli pahasti petetty. Mieheni mielestä seksi toisen miehen kanssa ei olisi pettämistä koska minä naisena en pysty tarjoaman hänelle samaa kuin miehet ja miesten kanssa hänellä on ollut vain seksiä, miehen kanssa hän kuulema ei pystyisi seurustelemaan.

        Hän ei myöskään kieltäisi minulta seksisuhdetta naiseen, mieheen kylläkin... mutta eikö ole yhtä loukkaavaa harrastaa seksiä toisen kanssa sukupuolesta riippumatta.... orgasmin jälkeinen hyvän olon tunne tulee jonkun muun kuin oman puolison kanssa.

        Meillä ei siis varsinaista konkreettista pettämistä kai tapahtunut, ei tullut eroakaan. Keskustelimme paljon seksuaalisuudesta, parisuhteesta yleensä ja varmasti nämä keskustelut toisaalta vahvistivat suhdettamme ja sain anteeksipyynnön ja lupauksen, että tätä ei tapahdu enää,,, mutta,,, tämän jälkeen kaikista keskusteluista ja lupauksista huolimatta minun on vaikeaa luottaa mieheeni. Tapahtuneesta on ½ vuotta ja valitettavasti edelleen epäilen voiko suhteestamme tulla sittenkään vuosia tai jopa loppuelämän kestävää kumppanuutta jollaista luulin/toivoin sen olevan. En haluaisi olla ihminen jota voidaan muille esitellä vaimona, mutta todellisuudessa halutaan seksiä muualta. Mielestäni parisuhteessa kummallakin on oikeus olla toisen halun kohde.

        Mikään seksuaalinen suuntautuminen ei mielestäni ole väärin, kimppakiva ok, avoin suhde ok, kunhan molemmat sitä haluavat. Fantasioita on kaikilla, mutta se mitä toteutetaan, on toivottavasti sitä mitä molemmat puolisot haluavat tai ovat valmiita kokeilemaan, vapaaehtoisesti.

        Ap:lle, miten aiot kestää sen, että tiedät vaimosi haluavan seksiä jonkun muun kanssa tai jopa harrastavan seksiä jonkun toisen kanssa ja etenkin jo se on kielletty sinulta??


      • HeteroMä

        Mitä sä jätkä täällä pillität. Ihmeelliinen ongelma. Vaimosi nyt sattuu selvästi olemaan sekaisin päästään ja haluaa pettää sinua, tai oikeammin suomalaiset naiset tuntien, on kuule jo pettänyt ties kuinka monen naisen kanssa. Eikä edes näköjään ole sitä edes pahoillaan. Miksi ihmeessä edes aloit olemaan tollasen lytkan kanssa? Hyi s..tana! Hyvä äitä lapsilla joo, varmaan opettaa niillekin miten homma hoidetaan. Eli: Hittoako siinä piipität, laita naisesi rotiin! Bi-sexuaalit on sama kuin Lesbot, sitä ei nyt taideta ymmärtää. Oletko muuten käynyt AIDS kokeessa? Voi tulla yllätys, on yleistä homosexuaalien keskuudessa HIV.


      • 3:n kimppa jees!

        Jep! Ekalle aloittajalle sanoisin vaan että koeta hyvä mies aivopestä vaimosi kokeilemana kolmen kimppaa! Jos ei muu auta, hommaa vaikka vaimosi synttäripäiväksi illaksi kotiin ylläri eli bi-nainen! Tee esityö jo hyvissä ajoin vaikka deittipalstalta. Juota vaimosi hiprakkaan, ja sovi että sopivassa tilanteessa ovikelloa soitetaan ja tämä bi-nainen astuu sisään. Esittelet hänet vaimollesi ja kerrot homman. Varmaan hän innostuu. Yhteinen peti kolmistaan on nimittäin ainoa keino pelastaa enää liittonne!

        Jos et uskalla toteuttaa, kehotan hakemaan eroa. Olet nuori ja elämä edessä, ei se elämä eroon kaadu vaan sanonta kuuluu´että nainen on kuin juna: jos yksi jättää toinen tulee.


      • sssna
        3:n kimppa jees! kirjoitti:

        Jep! Ekalle aloittajalle sanoisin vaan että koeta hyvä mies aivopestä vaimosi kokeilemana kolmen kimppaa! Jos ei muu auta, hommaa vaikka vaimosi synttäripäiväksi illaksi kotiin ylläri eli bi-nainen! Tee esityö jo hyvissä ajoin vaikka deittipalstalta. Juota vaimosi hiprakkaan, ja sovi että sopivassa tilanteessa ovikelloa soitetaan ja tämä bi-nainen astuu sisään. Esittelet hänet vaimollesi ja kerrot homman. Varmaan hän innostuu. Yhteinen peti kolmistaan on nimittäin ainoa keino pelastaa enää liittonne!

        Jos et uskalla toteuttaa, kehotan hakemaan eroa. Olet nuori ja elämä edessä, ei se elämä eroon kaadu vaan sanonta kuuluu´että nainen on kuin juna: jos yksi jättää toinen tulee.

        No höpö höpö! Taas niin sairaita lässytyksiä täällä! 3:n kimppa jees!- nimimerkiltä!


      • sssna
        sssna kirjoitti:

        No höpö höpö! Taas niin sairaita lässytyksiä täällä! 3:n kimppa jees!- nimimerkiltä!

        Tuollaiseen irstailuun jo kuuluisi lastensuojelunkin puuttua! Taas joku älykääpiö kyrvällä ajattelija täällä, joka ei ota lapsia huomioon mitenkään. Kolmenkimppa hah.. se jos mikä pilaa kaiken. Etkö lukenut asiaa tarkemmin.. miehestähän se että vaimo huoraa toisen huoran kanssa tuntui pahalta. Eikä mikään ihme!


      • Ukkonen222

        Mulle jos vaimo tulis ehotteleen jotai kolomen kimppaa niin pandakarhuna kävelis pari viikkua!=) Ainakin avaralla lossauttasin ja huorax sannoisin!


    • samassa veneessä

      Olen ollut vastaaavassa tilanteesa ja asian pelasti se että otin rakastajattaren. Kotona menee nyt yhtäkkiä hyvin ja oma henkinen terveys on parantunut huomattavasti kun saa seksiä muutaman kerran viikossa. Viisi vuotta on takana ja homma tosiaan toimii.Ihmeellistä on se että rakastan vaimoani itseasiassa enemmän nyt kuin ennen - ja hän on huomannut sen. En voi kuin suositella.

    • Onnea kuomaseni

      Viittaa vahvasti toiseen mieheen jonka kanssa seksihalut tyydytetään. Jos bi-seksuaali on saman suokupuolen kanssa ei se vie lainkaan haluja vastakkaisesta sukupuolesta. Sekstailla miehen tai naisen kanssa on täysin kaksi eri asiaa. Pelkäänpä, että hänellä on toinen mies tai sitten hän on täysin lesbo, mitä en oikein jaksa uskoa, että olisi vasta nyt huomannut. Naiset ovat käsittämättömiä olentoja ja niiden mieli ailehtelee kuin tuuliviiri, jospa hän jokupäivä taas alkaa haluta sinua, vaikka olisi maannut kymmenen miehen kanssa siinä välissä. Joskus hän saattaa alkaa nähdä sinut tärkeänä, koska olet lasten isä ja alkaa tuntea kiimaa sinuun. Kuten sanoin, naiset ovat kamalia, koska niiden pää ei ole vain "yksi" vaan se ailahtelee ja välillä tuntuu, että koko henkilö muuttuu täysin, on kuin olisi kauhuelokuvassa, jossa toinen muuttuu täysin eri persoonaksi.

      • liekärriin

        Jos mieli noin ailahtelee, ei ole kyse naiseudesta vaan kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä tms. sairaudeksi luokiteltavasta hommelista.


    • 2 + 18

      No, mä olen näitä pahamaineisia feministejä, en tosin lesbo enkä biseksuaali, mutta mun mielestä on kyllä sun vaimolta lapsellista vaatia oikeutta pettää ilman että antaa sulle saman oikeuden. Jos sä olet selittänyt sun vaimolle että se tuntuu yhtä pahalta kuin jos vaimo olisi toisen miehen kanssa, niin siinä vaiheessa inttäminen että "se on ihan eri asia!!" on aika turhaa. Mutta kuulostaa hälyttävälle että seksi tuntuu henkisesti pahalta sun vaimosta :( oletteko koittaneet käydä läpi ihan suoraan puhuen että mistä se johtuu? Jos teidän vanhin lapsi on 9, olette olleet yhdessä aika kauan. Onko teillä ikäeroa vai oletteko samanikäisiä? Voihan olla, että vaimosi on vain "kasvanut aikuiseksi" seksuaalisuuden suhteen eikä todellisuudessa ole biseksuaali vaan haluaisi olla naisen kanssa, ei miehen. Tai sitten potee varhaista kolmenkympin kriisiä ja haluaa kokeilla. Ei kuitenkaan ole kohtuullista vaatia että miehen pitää suostua pettämiseen.

    • ###

      Päästä naisesi menemään. Tulee takaisin hyvin pian. Bit on tosi heilureita, en luottaisi koskaan. Saattavat tuosta vaan lähteä jonnekin maailman toiselle puolelle "suuren rakkauden perään".

    • Romanfin 1

      Kokeile itse, millaista olisi toisen miehen kosketus, jos sinustakin voisi tulla bi-henkinen ja se voisi rikastuttaa avioliittoanne.

    • Erotettu/karkotettu

      Elämme tätä sosiaalisen median kulta-aikaa jossa lohtua ja ymmärtäjää etsitään mieluummin facebookista ja deitti ja chattipalstoilta kuin omasta puolisosta.
      Ja hoplaa sieltähän sitä löytyykin hurskaita lupauksia, komeita valokuvia, nuoruudenrakkaudet ja muut vanhat suolat ja tapaukset jotka jäivät kaikertamaan takaraivoon.
      Kuinka monta sinänsä hvyää liittoa menee kaivosta alas ihan vaan näiden varoventtiilien vuoksi?

      Itse raadoin perheemme ja kotimme eteen 15 vuotta pitkää päivää että saisin meidän kotirouvalle ja lapsille kunnon kodin maksettua plus muun ylläpidon ja sitten kun minulla alkoi olla aikaa olla kotona enemmä niin rouva linnoittautui nettiin ja etsi sieltä uuden kullikeijon jonka kanssa lunastivat minut ulos siitä kämpästä pilkkahinnalla kun avioehtoakaan ei ollut.

      Elämme suuria petoksen aikoja. Sopii kylmäverisille laskelmoiville ihmisille mutta ei vanhanaikaiselle meikäläiselle.

      Uusi morsiameni oli bi ja tuskastui kun en tarpeeksi aktiivisesti osallistunut hänen projektiinsa etsiä tyttöystävää hänelle. Joten sinkkuna sitten mennään!

    • jakurias

      Kyse on paljolti siitä, onko puolisosi pohjimmiltaan lesbo vai bi! Jos hän bi niin suhde jatkuu, mutta jos hän on pohjimmiltaan lesbo, otaksun, että suhde on vaikea jatkaa.

    • qazwsx

      Nainen jolla on lapsia tai on pannut paljon ei ole lesbo vaan TEKOLESBO!!!

      • Lesbomummo

        Oon eri mieltä.
        Miulla vanhalla naisella on 2 lasta kun olen aikanaan halunnut lapsia.
        Miehen otin ja häntä rakastinkin kai mutta seksistä en tykännyt hänen kanssa.
        Velvollisuudesta "annoin".
        Nyt oon tyytyväinen yksineläjä.
        Yks naissuhde takana jossa seksi oli se mikä toimi, mikään muu ei...
        ja lesbona itteeni pidän.


      • ....................

        Ei vaan nainen, joka diggaa naisia ja jolla on lapsia, on vain käyttänyt miestä hyväkseen pamahtaakseen paksuksi.


    • ikävää sanoa

      Eroa. Hän ei ole kiinnostunut, oli kyse mistä hyvänsä.

    • asia

      Olette kaikki sairaita!

      • 5677878

        Valitettavasti - sairas maailma ja sairaammaksi käy


    • sheba1

      Jos todella rakastat naista niin anna hänen mennä ja etsiä itseään. Kyllä hän takaisin tulee, jos se on se mitä hän haluaa.

      • ....................

        No, päteekös tuo myös toisinpäin, eli jos mies haluaakin naapurin pimppaa, niin eikö naisen reaktio sitten myös kerro hänen tunteistaan miestään kohtaan? Aika moni ei taida todella rakastaa miestään, uskoisin.


    • Jambotsu

      Tämä case vaikuttaa siltä, että nainen on pohjimmiltaan lesbo, mutta halunnut myös omia lapsia. Ja nyt kun nämä on saatu, niin haluaa muuttaa naisen luo.

    • iasihy

      Aloittaja. JÄTÄ SE jos on pakko. Et voi uhrata elämääsi moisen idiootin takia. Et edes lasten vuoksi. Ikävä sanoa mutta näin se vain on !.

    • rakkauttanmd

      Nainen kaipaa enemmän hellyyttä ja huomioimista seksinne aikana?

    • Jakke 50

      Pyydä,että vaimosi tuo naispuolisen rakastajattaren kotiinne ja seisot
      siinä sängyn päädyssä ja katselet touhuja. Kenties pääset mukaan tai jos
      et, niin masturboit vaan nöyränä poikana..

    • straight (hetero)

      Hetero (straight) on ainoa oikea. Olisit uskonut!

    • avatar1960n

      Heitä tommonen itsekeskeinen salalesbo puhalla.Ja muista et kunnon naisiakin on !!!!

    • panepanepanemaan

      Mitä ihmettä sinä nyt mussutat? Sinullahan on elämäsi mahdollisuus harrastaa seksiä samanaikaisesti kahden naisen kanssa! Ainakin katsella vierestä ja "vetäistä hanskaan" samalla kun 2 naista harrastaa rakkautta.
      Olisin tilassasi maailman onnellisin mies! Älä valita!

    • RockJack

      Näin neuvon kun itse olin suhteessa bi-naiseen: Ota ja lähde. Tietenkin lapsethan siinä joutuvat kärsimään, mutta jossain vaiheessa ero teille kuitenkin tulee. Jos jompi kumpi suhteessa on bi ja siitä tulee jommalle kummalle ongelma, niin lopputulos on aina sama. Siis parempi jotta jos sinun juttusi ei ole se jotta vaimosi käy vieraissa, niin etsi uusi nainen itsellesi.

      Itse yritin ymmärtää bi naisystävääni viimeiseen saakka, mutta lopulta päätös oli tehtävä. Jätin hänet

      Nyt minulla on ihan tavallinen hetero avovaimo jolle olen nyt 20 vuotta ollut riittävä myös seksuaalisesti.

    • aitoa biiailua

      Naisesi on ihan normaali suomalainen nainen joka haluaaolla välillä kiinnostava mutku ei ole. Hanki ittellesi toyboy ja vähä virikkeitä nii eiköhän meitä äijiäkin rupee kiinnostaa muu ku kotona sekstaaminen. voi vitunketku ehei ku letku

    • elämänmeno.

      Kummallista, että jotkut haukkuvat bi-seksuaaleja itsekkäiksi tai oudoiksi, emmehän me ole itse tätä valinneet, vaan meidät on luotu tällaisiksi. Olisi niin helppoa jos itsensä voisi lokeroida jotenkin, mutta kaikille se ei ole niin yksinkertaista. Jokaisen pitäisi olla onnellisia siitä mitä on ja tehdä niin kuin sydän sanoo. Ihmisen seksuaalisuus voi muutenkin olla aika monimutkainen juttu, jonkun tutkimuksen mukaan kaikki ovat tavalla tai toisella bi-seksuaaleja. Eri asia on sitten se, toteuttaako itseään sen mukaan tai miten itse määrittelee itsensä.

      Naimisiin mennään rakkaudesta, eikä koskaan voi täysin tietää kestääkö suhde. Parhaansa voi silti yrittää, jotkut kokeilevat avointakin suhdetta. Tuosta kimppa-jutusta sen verran, ettei se kaikille todellakaan sovi. Itse olen bi, mutta en koskaan jakaisi kumppaniani kenenkään edessä mistään hinnasta. Olisin aivan liian mustasukkainen ja herkkä siihen touhuun. Mutta joillekkin voi sopia, kannattaa jutella asiasta. :)

      Luulisin, että vaimosi on vasta nyt alkanut heräillä oman itsensä kanssa tai sitten on vaan väsynyt perhe-elämään, se luonnollisesti väsyttää kaikkia ihmisiä ennemmin tai myöhemmin. On kuitenkin hyvä, että pystytte puhumaan asioista. Joissakin suhteissa ei ole avoimuutta ja siinä vain lapset kärsivät kun lopulta huomataan, että kaikki on vaan ollut valhetta ja toinen ei ole täysillä mukana. Parempi ottaa riski ja erota kuin katua myöhemmin.

      Nämä jutut eivät todellakaan ole helppoja, varsinkin kun toinen todella rakastaa toista. Ja seksuaalisuus voi ilmetä monella tavoin, itse esim. voisin olla parisuhteessa naisenkin kanssa, vaikken koskaan ole varsinaisesti palavaa ihastumista tai rakkautta ole naisiin kokenut. Tosin suhde naiseenkin tuntuu yhtä helpolta kuin mieheenkin. Ei ole helppoa olla bi, eikä sitä voi tietää olisko suhde toisen bi:n kanssa yhtään helpompaa. Teidän tilanteessa olisi mielestäni hyvä pohtia yhteistä tulevaisuutta kunnolla ja pitää esim. tauko suhteesta. Voisitte yhdessä pohtia omia näkemyksia elämästä ja suhteista yleensä. Voisit kysyä vaimoltasi onko hän oikeasti ollut enemmän elämässä ihastunut naisiin ja kokee halua olla suhteessa heidän kanssaan jne? Asiat selviävät varmasti. :)

      • ....................

        Kummallista, kuinka miehiäkin haukutaan itsekkäiksi ja ties miksi pukeiksi, koska haluavat pimppaa. Emmehän mekään ole itse vastuussa luonnon aikaansaamista haluista ja tuntemuksista, mutta silti naiset eivät ymmärrä, jos kikkeli rupeaa keulimaan jotain toista naista päin. Olemme aina sikoja ja paskiaisia, joilla ei ole tunteita. Meidän pitää kuulemma pitää halumme kurissa, ja kaikki onkin lopulta itsestämme kiinni. Sama juttu se on muuten biseksuaaleillakin. Jos miehiä ei ymmärretä, miksi biseksuaalejakaan pitäisi ymmärtää? On aivan sama, tunteeko vetoa mieheen ja naiseen, vaiko kahteen eri naiseen. Biseksuaalisuus on vain sellainen tekosyy, mitä meillä heteromiehillä ei ole käyttää.

        Siksi toisekseen, ymmärrät varmaan, kuinka haastavaa on pedofiileillä, jotka ovat myös syntyneet sellaisiksi, kuin ovat. Eivät he mahda sille mitään, että heidän tekee mieli pikkupentuja. Kukaan ei kumminkaan ymmärrä heitä ja perusteluina käytetään sitä, että vaikka he eivät ole saaneet valita sitä, mitä he ovat, niin he kumminkin voivat valita, mitä tekevät. Jos suurin osa pedofiileistäkin pystyy olemaan koskematta pentuihin, niin onko biseksuaalien sitten niin vaikea niellä omat tuntemuksensa? Hehän kumminkin saavat joka tapauksessa läheisyyttä jomman kumman sukupuolen edustajalta.


      • tfge547tj6

        Siis kuka on luonut ihmisen bi-seksuaaliksi, ei ainakaan Jumala, vai mistä voit niin päätellä. Kaikki on tämän sairaan yhteiskunnan syytä, ennen homo-ongelma oli ruotsalaisten ongelma, nyt se on myös suomen, tai ei kai se enää ole ongelma, kun se hyväksytään normaaliksi. Parantuminen lähtee siitä, että tunnustetaan Jumalan edessä ongelmat, eikä peitellä niitä.


    • sukupuoli12

      SUKUPUOLENVAIHTOLEIKKAUS!!! :DDDDDDDD

    • 121212vaimot121212

      Onko uskonto, jonka mukaan saadaan pitää monta vaimoa? Sitten sinulla on monta, ja myös ne saavat olla HYVIN yhdessä? :DDDDDDDDD

    • Voi voi....

      Hae avioeroa tai vaihda sukupuolta :/ Vaimosi lienee todellisuudessa ennemminkin lesbo, kuin bi ja sille nyt ei vaan mahda minkään..

      • lesponge

        Pettäminen on pettämistä, haaveili sitten miehistä tai naisista.
        En usko että on olemassa mitään mystistä "naisen kosketusta" minkä saatuaan naisesi palaa takaisin himokkaana sinun luo.

        Oma veikkaus on, että käyttää mokomia fantasioina vaan tekosyynä venkoilla, ja tehdä itsestään numero ja erikoislaatuisuus, sekä tuittuilla sulle ja olla joku seksin kuningatar joka on niin mahtava kun osaa naisena nuolla myös pi**ua.

        Sori vaan, mutta sitä mieltä minäolen niistä mukalespoista.
        Kaikki naiset näkee jossainvaiheessa elämää unta siitä, että on toisten naisten kanssa ja miten pitkälle kenelläkin se uni menee,sitä on mahdoton tietää.Mutta turha kenenkään naisen on mitään pakkomiellettä niistä haaveiluista aloittaa, ja jos sen tekee käytännössä niin yhtälailla se on vieraissa käyntiä kuin olla toisen miehen kanssa.

        Ja jos hän haluaa nimenomaan "bi-juttuja" mausteeksi tedän seksielämään, niin ei se ole silloin biseksuaalisuutta, vaan se on fetissi sitä kohtaan että on naisen kanssa sängyssä.

        Tässä on mielestäni olennainen ero. Jos ihminen on homoseksuaali, hänen halu suuntautuu samaan sukupuoleen, mutta kun se kumppani löytyy niin on ihmisestä kiinni pettääkö vai riittääkö oma kumppani, ihan kuten heterosuhteissakin.

        Samoten jos on biseksuaali, niin voi rakastua kumpaan vaan, mutta se kuka on valittuna riittää ihan samalla tavoin, tai on riittämättä, tuli sitten valittua hetero tai lesbisuhde.

        Mutta se,että on jonkun kanssa ja pitäsii vaan tissiä saada koettaa välillä että seksielämä elpyy, oli tunteita tai ei, niin mä sanon sitä fetissiksi.

        Samoin joidenkin kundien on pakko sivellä esim kenkiä aika-ajoin, tai pukeutua naiseksi.
        Taikka heidän pitää käydä maksullisissa tai muuta. Sitten jatkuisi hommat taas parisuhteessa.


    • nimi erkki

      Itse päädyin päätelmään, että vaimosi ei ehkä olekaan bi-seksuaali, vaan hän näkee naiset houkuttelevampana. Toinen vaihtoehto on se yleinen kaikkia heteroparejakin koskeva ikävä tilanne, jossa toinen menettää seksuaalisen kiinnostuksen pariinsa. Tällaisessa tilanteessa et voi kilpailla naisten kanssa seksuaalisesta huomiosta. Seksuaaliseen haluun ei voi pakottaa ketään ja siksi näen että olet menettänyt pelin.

      Tämä ei kuitenkaan ole maailmanloppu, vaikka siltä tuntuisikin. Sinun vain täytyy hyväksyä tilanne ja päästää toinen vapaaksi. Elämä jatkuu ja joku toinen nainen - ehkäpä sinua kiihkeävästi haluava - odottaa nurkan takana.

    • jukh

      hommaa teille nainen 3 kimppaan. tai sitten nainen leikkimään vain hänen kanssa ja sinä katselet. älä ole nössö.

    • Jos on..

      valinnut avioliiton ja perheen miehen kanssa niin toisen ihmisen kanssa oleminen on pettämistä, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Se että on bi, ei ole mikään tekosyy eikä syy pettämiseen.

      Jos vaimosi haluaa ulos suhteesta hän hakee avioeroa, muuten jatkatte perhe-elämää. Eron astuessa voimaan on osapuolet vapaita tekemään mitä tahtoo.

    • nuori 53

      moikka! enpä haluais olla "sun housuissas" tai miksi ei vois sun housujen sisälmystä ajatellen ollakkin ihan mukavaa? pakko sanoa että ymmärrän teitä molempia ja yhtälailla teillä molemmilla patti tilanne. Mulla vähän saman tapaisia huolia.,tosin seurustelen naimisissa olevan miehen kanssa useampaa vuotta. meillä on aina seksi ollut tosi ihanaa vaikkakin olen olen koittanut yllyttää kokeilemaan kaikkea uutta ja kivaa tämä mies jotenkin " vierastaa" esim leikkisällä mielellä sitomisleikkejä pullonpyöritystä tai masturbaatiota katsellen toisiamme / tai mun oma live show..silti hän tykkää katsella kaikkea pornoa mistä vaan irti saa kaikki naiset vähissä vaatteissa missä liikutaankin on hänelle jotain? aaah? Mulle se on että, olen tullul tieni päähän tässä suhteessa.kumpikaan ei halua enää puuhastella keskenämme. huomasin että kyllä minuakin jo tässä vaiheessa alkanut se toinen osapuoli viehättää salaa vaikka kamppailenkin ajatusta vastaan. ja hirvittää,mutta aika näyttää ehkä jos löydän sellaisen ihanan ihmisen mies sukupuolta joka tykkää hellyydestä ja arvostaa sitä että tulee arvostetuksi aidosti nappan kiinni heti.

      • sssna

        nuori 53! No sepä nappaaminen ei luulisi sulle kovin vaikeaa olevankaan kun olet noinkin huor.a että tuosta noin vaan alat naimisissa olevien kanssa! H.uora olet!! H.uora H.uora H.uora!!!!


    • Tero K.

      Kuka retard näitä ''otsikkoja'' tehtailee etusivulle.. Aina yhtä typeriä aloituksia!! ;)

    • elämänmeno.

      Ehkä kyse voi olla vaan siitä, että elämänkokemusta ei ole tarpeeksi. Ei oikein tiedä itsekkään mitä haluaa, se voi olla juuri sitä kolmenkympin kriisiä tai miksi sitä itse kukin haluaa kutsua, oma identiteetti on hukassa. Varsinkin jos lapset on hankittu nuorena (siis oletan, että olette nuoria, alle nelikymppisiä ja monta lasta jo perheessä.) Arki menee nuorena lasten hoitoon ja jossain vaiheessa se alkaa väsyttää ja voi haluta vaihtelua. On tullut valitettavasti monessa perheessä nähtyä se, että lapset on saatu parikymmpisenä ja sitten muutaman vuoden päästä tulee ero kun elämä yhdessä ei olekkaan sitä mitä odotti. Ja on niin paljon asioita vielä kokematta.

      En siis tarkoita, että perheen perustaminen nuorena on huono asia, onhan se biologisestikkin järkevämpää hankkia lapset nuorempana kun energiaa riittää. Mutta lähipiirissä on tullut huomattua, että nämä yli kolme- ja nelikymppiset perheen perustajat ovat yleensä niitä kaikkein tyyneimpiä ja pitkään yhdessä olleita perheellisiä. Ehkä syy on siinä, että elämänkokemusta ja varmuutta on jo ihan eri tavalla. On tullut nähtyä vähän yhtä ja toista, sekä erilaisia suhteita myös. Omaa seksuaalisuuttaan ei voi tietenkään täysin muuttaa, mutta ikä tuo varmuutta asioihin. Tämä ei siis varsinaisesti liittynyt alkuperäiseen asiaan, mutta tuli vaan mieleen.

      Alkuperäisessä kysymyksessä vastauksena voin ainoastaan antaa sen, että ero tai tauko suhteessa on paikoillaan varsinkin jos suhde on jo päässyt siihen pisteeseen, että ollaan jo pelkästään kaveritasolla ja mikään muu ei kiinnosta.

    • vedä käteen

      vedä käteen

    • kokem.rintaääni

      Bi-naiset ovat aika usein sellaisia, kun saat heidät suurella vaivalla pitämään heteroseksistä, niin heille tulee vastustamaton halu kokeilla sitä myös muiden miesten kanssa. Yrittävät tällä unohtaa lesbokautensa. Tiedän kokemuksesta, ettei bi-naiseen voi koskaan luottaa eikä elää normaalissa parisuhteessa. Minulta meni kahdeksan vuotta yrittämiseen, mutta sitten oli pakko nostaa kädet pystyyn.

    • antti rokka

      KYSY SUOMI24 stä! Ne tietää!

    • applenhuolto

      Onhan nuo kaikki muut paitsi heterous sairauksia että vika siinä

    • vielä toimii

      Meillä on peilikuva tilanteesta. Olem bi-mies. Suuntautumiseni on enemmän ja enemmän kääntynyt miespuolisen seuran hakemiseen.
      Toki välittämiseni lapsiin ja puolisooni on hyvin korkealla tasolla, eikä ole muuttunut aiempaan nähden.
      Olemme puolisoni kanssa molemmat hyvin järkeviä ainakin siinä suhteessa että keskustelimme tilanteen nykyhetken selväksi. Suurena yllätyksenä asiat ei tosin esiin putkahtaneet.
      Jatkamme elämäämme kuten ennenkin. Minulla on omaa seuraa ja puolisollani omaa.
      Sukupippalot ja muut pakolliset juhlat käymme kuten ennenkin. Olemme sopineet että teemme "tilinpääyöksen" vasta kun nuorin on täysi-ikäinen.
      Yritämme tosissamme kasvattaa yhteisiä lapsiamme sillä osaamisella mikä on käytettävissä. Lisäksi olemme parhaita kaveruksia vaikka yhteinen seksi puuttuukin.

    • bi-nainen

      Mitä tähän sanois? Itse olen bi- seksuaali nainen ja naimisissa miehen kanssa. Itsekkin kyllä katselen naisia sillä silmällä ja fantasioin heistä. Olen ollut sängyssä myös naisen kanssa. Parisuhteessa tämä on kyllä häiritsevää kun haluais olla naisien kanssa ja kaipaan naisen kosketusta paljon se ei ole samaa kuin miehen kanssa. Tämä on kyllä ongelmallista, mutta minkä teet.

    • Onnenpekka! Nauti tilanteesta. Pyydä vaimoasi rakastelemaan naisen kanssa ja saat mahdollisuuden katsella ja nauttia tapahtumaa, mistä useimmat miehet näkevät vain unta :D

    • Huvittavaa.

      Lukea lesbojen ja bi vastauksia, kaipaan naisen kosketusta...Eikö pitäisi reilusti kirjoittaa, kaipaan seksiä naisen kanssa? Mutta hei,jatkakaa toistenne koskettelua ihan rauhassa, minä jatkan ihan parinteistä aktia. ;D

      • hips

        Huvitu sinä vaan, mutta kyllä siinä kosketuksessa on jotain taikaa. Sekä toisen koskettamisessa että kosketetuksi tulemisessa, eikä tarvii olla aina jonkun osan toisen sisäpuolella siinä vaiheessa.


    • bi-nainen

      Niimpä, monet miehet fantasioivat, että voisivat katsella vierestä kun oma vaimo rakastelee toisen naisen kanssa on kuulemma hyvin kiihottavaa ja suhde vaimoon vain kasvaa eli liitto saa uutta voimaa ja seksi vaimon kaa vain paranee. Eli siitä vain kokeileen jos vaikka syttyy iso kipinä parisuhteessa.

    • Teini13..

      MIkä on Biseksuaali?

      TÄmä avaus näytetttii mulle, kun luin mailiani ?! Ei oo aikuisten jutut
      koska ei K18wee nappulaa.

      Mikä?

    • Ei voi muuta sanoa kun että hullummaks menee vaan tää meno koko ajan. Ota nyt piip ero siitä ja hommaa hetero nainen.

    • Eräs ope

      Avioero ei ole niin yksinkertainen asia, itse opetusmaailmassa näen heti, ketkä oppilaat ovat avioerolapsia.

      Ihminen ei vain voi omalle suuntautumukselleen mitään mutta voi tehdä omassa perheessään "sopimuksia" niin ettei lapset kärsi.

      Mutta jos avioeroon päättyy, sen kannattaa ottaa ehdottomasti silloin kun lapset on ihan pieniä tai sitten murrosiän ohittaneita. Tietysti on eria asia, jos perheessä riidellään, on henkistä/ fyysistä väkivaltaa tai narsismia...

      Pidä hyvää huolta lastesi sekä omasta hyvinvoinnista ja kotona nyt tarvitaan paljon keskustelua, keskustelua ja keskustelua rakentavassa hengessä. Muista olet paras mahdollinen isä lapsillesi.

      • +-+-+-+

        "Ihminen ei vain voi omalle suuntautumukselleen mitään mutta voi tehdä omassa perheessään "sopimuksia" niin ettei lapset kärsi."

        Eihän sillä suuntautumisella ole mitään tekemistä asian kanssa, pettäminen on aina pettämistä parisuhteessa/avioliitossa, eikä siihen ole poikkeuksia. Jos ei voi suhteessa elää, ei kannata mennä naimisiin tai perustaa perhettä.


    • bi-nainen

      Hei, teini 13v, tämä on aikuisille ei keskenkasvuisille. Voit kysyä tästä asiasta koulun sukupuolivalistus tunnila. Kyllä sä sit kun aikas on tuut tietää ne asiat.

    • Morjensta,

      kantani on, että kantapäät vastakkain vaihdilla eri suuntiin ja isket muksut muijalles. On sitten kaks eulloa niita kaitsemassa. sovit kuitenkin yhteishuoltajuuden. Olet vapaa ja halutessasi saattaa olla että löydät sinulle sopivamman elinkumppanin. Ei sitä kannata enempää pähkiä. Jälkeenpäin sua kaduttaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä, jot et nyt tee jotain. Elämäsi valuu hukkaan ja jälkeenpäin et sitä korjatuksi saa. Siis ei kun eteenpäin kohti uusia seikkaluja unohtamatta niita lapsiasi. Ihan oikeesti tee jotain ja nopeesti. Itse en katselis moista 24 tuntia pidempään enää. Itse en pystyis olemaan saman katon alla minuuttia pidempään tuollaisessa tilanteessa.

    • natzi1

      Ammu ittes!!!!

    • PolyAm

      Bi-naiset on kyllä parhaita.. Kunhan annat naisellesi hiukan vapautta, niin siitä tulee vielä suvaitsevainen ihannevaimo :-) Vapauden myötä tulee myös vastuu ja vastavuoroisuus. Kyllä hänen pitäisi ymmärtää, että jos hänellä on vapaus, se kuuluu myös sinulle. Keskenänne voitte sitten sopia millä tavalla asiaa toteutetaan, eihän ole mikään pakko heittäytyä avoimeen suhteeseen, keskusteleva polyamoria saattaa hyvinkin toimia paremmin.
      Suosittelen, että keskustelun aloittaja tutustuttaa vaimonsa polyamorian periaatteisiin. Esimerkiksi Tristan Taorminon "Opening up" on hyvä johdatus aiheeseen. Jos polyideologia ei iske niin taitaa olla ero edessä, ei monogaminen ihminen muuta vaihtoehtoa näe..

    • Olen bi-seksuaali ja naimisissa miehen kanssa.
      Olen uskollinen enkä voisi pettää....seksiin tarvitsen aidon syvän tunteen ennen kui voi tapahtua mitään.
      Ongelmista pitää puhua ja jos ei ratkaisua yhteistuumin löydy on viisaampi erota kuin elää suhteessa joka ei toimi.
      Lapset ovat tyytyväisiä ja onnellisia kun vanhemmat voi hyvin ja ovat onnellisia.

      Meillä on hieno suhde mieheni kanssa ja katselemme ja ihailemme avoimesti kauniita naisia ja useimmiten vielä samoja.

      Suhteen onnistumiseen tarvitaan kaksi.

    • komerossa

      Jos vaimosi kaipaa toisen naisen kosketusta, suo se hänelle, sillä siinä ei ole sinulta mitään pois.

    • Harkintaa..

      Ikävä tilanne teillä kyllä:/
      Tuossa kyl on varmasti osaksi silti sitäkin, että tuo lapsiperheen arki vie haluja vaimoltasi pois.
      Asioissa on kyllä riskinsä, mutta olisko sit ehkä edes vakavan harkinnan paikka, että antaisit vaimollesi luvan olla naisen kanssa joskus..?
      Tosin.. Itse olen sitä mieltä, että toiselle täytyy antaa myös se sama vapaus ja mahdollisuudet mennä, kuin mitä itsellä on.
      Kirjoituksestasi käy kyllä selvästi ilmi, kuinka turhautunut olet tuohohn pakkoselibaattiin, joten vaimosi kyllä tulisi antaa sinunkin käydä purkamassa paineitasi muualla toisen kanssa, jos hän ei itsekoe seksiä kanssasi mieleiseksi(tässä vaiheessa ainakaan). Kun se on tosiaan ihan sama, onko kumppani mies vai nainen ja onko asiat sit luvan kanssa vai ilman, vieraissa käyminen on vieraissa käymistä. Eli vaimosi täytyisi tosiaan kyl hyväksyä sitten se, että sinullakin olisi joskus sitten joku toinen..

    • yäk

      Ihan järkyttävän ihhottavaa lukea kuinka Suomi on täynnänsä typeriä alapää ihmisiä!

      • eipä ole pakko lukea ;)


    • sdmifosdio

      jmniorfg

    • uus eukko!
    • kaveri59

      Uus eukko? joo, ei se eukon vaihdosta suhe parane. Mun mielestä tuo on tyypillistä miehen ajatusmaailmaa uutta vaan sängyyn niin suhe paranoo. joo, joo! Tarkoititko ylä vai alapäätä? Kyllä naiset ovat alapäältään samanlaisii vain karvoitus on erillainen.

    • Uskollinen bisse?

      Hei aloittaja, jos jaksat vielä viestejä lukea! Ja muutkin.
      Haluaisin vähän kommentoida tätä keskustelua biseksuaalien uskollisuudesta ja parisuhteessa viihtymisestä.
      Olen 22-vuotias biseksuaali nainen ja parisuhteessa biseksuaalin miehen kanssa. En ole koskaan seurustellut naisen kanssa, mutta lukioikäisenä en ehtinyt juuri poikiakaan katsella, kun opintoryhmässä oli ihana tyttö joka vei ajatukset joka päivä kaikista muista vaihtoehdoista. Tämän jälkeen on tullut muitakin tapauksia, joiden perusteella voisin aika varmasti sanoa voivani rakastua molempiin sukupuoliin.
      Ylipäätään seurustelukokemukseni alkoi aika myöhään. Nelisen vuotta sitten tapasin pojan, josta näin jo otsasta, ettei hän ollut hetero. Saatoimme keskustella kokemuksistamme avoimesti ja kaveruutemme syveni siinä määrin, että se muuttui seurusteluksi. Meillä synkkasi ja synkkaa edelleen monella tasolla, olemme avoliitossa, toistemme kavereita ja rakastajia. Minun on hyvä olla tässä suhteessa koska annamme toisillemme tilaa olla ja kehittyä siihen suuntaan mihin kehitymme. Taidamme olla yhdessä yllättävänkin heteronormatiivinen tiimi.
      Niin, sitten se toinen puoli. Välillä on ollut kausia, jolloin työpaikan suloinen tyttö on ollut hajottaa pään. Ihastuksia on tullut nieltyä ja purettua pahana tuulena. On ollut kausia, jolloin yhteys avokkiin seksin aikana ei ole toiminut, olen ottanut paineita, epäillyt kaikkea ja ollut kuulemma poissaoleva. Onneksi mieheni on sen verran herkkä ja rehellinen, että on sanonut asiasta ja laittanut minut relaamaan. Loppujen lopuksi suhteessamme on ollut niin hyviä hetkiä (muutenkin kuin seksin aikana) että olen kerta toisensa jälkeen päättänyt jäädä. Vaikka fyysinen suhteemme on vaatinut melko lailla hakemista ja opettelua, siitä on tullut hyvä, ja koen sen myös tunnepuolelta tyydyttäväksi. Ymmärtääkseni kokemus on molemminpuolinen.
      Olen sen verran omistushaluinen ja vanhanaikainenkin, että mitkään sivusäädöt ja satunnaiset suhteet eivät tule kyseeseen. En aio pettää miestäni kenenkään kanssa. Jos seurustelisin naisen kanssa, tahtoisin hänet kokonaan itselleni enkä huolisi ketään sängynlaidalle runkkaamaan. Tahdon kestävän parisuhteen, ja jos joskus otan sormuksen sormeeni, aion pitää sen. Omat vanhempani erosivat ja olen nähnyt tarpeeksi pätkäsuhteita. Tahdon myös kelvata kumppanilleni sellaisena kuin olen.
      Olenko valmis hylkäämään kaikki maailman naiset mieheni takia koko loppuiäkseni? Toistaiseksi olen tehnyt niin. Hän tekee samoin minun takiani, jättää kaikki mahdolliset miehet välistä. Hyvänen aika, eiväthän kaikki heteromiehetkään saa kaikkia naisia, jotka haluavat! Samoin heteronaiset voivat aivan hyvin ihastua varattuihin miehiin. Voimme jopa heittää keskenämme läppää siitä, miten samanlaiset mies- ja naismaut meillä on keskenämme. Kumpaakaan ei silti kiinnosta lähteä mihinkään useamman henkilön kimppaan, muille ne saattavatkin sopia. Me täydennämme toisiamme ja juttumme on meidän oma.
      Joka tapauksessa biseksuaalin kanssa seurustellessa taitaapi joutua hylkäämään sukupuoli- ja seksuaaliroolit aika pitkälti romukoppaan tutustuakseen ihmiseen, joka on siellä jossain alla.

      Itsekin olen miettinyt, haluanko todella elää loppuelämäni saamatta minkäänlaisia kokemuksia naisista. Typerää kyllä, tuntuu kuin olisin sen puolen suhteen vielä kakara ja neitsyt. Mutta toisaalta, eikö ole romanttista tehdä uhrauksia rakkauden eteen? Tulevaisuus näyttää, miten käy meidän kohdallamme.
      Joka tapauksessa aloittajalla on oikeus saada puolisoltaan hellyyttä, seksiä ja täysi panostus suhteeseen, jos suhde jatkuu. Muussa tapauksessa taidatte valitettavasti olla väärät henkilöt toisillenne. Biseksuaalisuus ei ole mikään syy laiminlyödä tai kohdella huonosti omaa kumppania. Ja toivon muuten syvästi, että en ole tuomittu epäonnistumaan suhteissani ikuisesti sen takia.

    • pää kippee

      Voi uloste!
      Jollain on näköjään vielä huonommin valittu muija kun mulla.
      Minun akka vaan nalkuttaa ja raivoaa jatkuvasti.

      • mitä vikisette?

        mitä te valitatte muijastanne? Ottakaa ero, älkääkä enää KOSKAAN muuttako toisen kanssa yhteen! Säästytte helvetiltä ja saatte nauttia olostanne. Ja seksi: sitä saatte nykyisin ihan kohtuu rahalla maksullisilta naisilta, ja myös nettideittipalstojen/facebookin kautta (löytyy naisia jotka haluavat vain puhtaan seksisuhteen, ei muuta seurustelua).

        Herätkää!


    • bläälä

      "kosketukseni ei oikein tunnu miltään ja seksistä nauttii fyysisesti, mutta henkisesti kuulema tuntuu pahalta."

      Ei kuulosta kauheen hyvält. Kolmen kimppaa, jossa olis ulkopuolinen nainen? Kaipaako hän vain seksuaallisesti naista vai muuten myös?

    • Naperohetero

      Ihmettelen miksi lesbonaiset käyttää k.yrpädildoja r.unkatessaan kuitenkin, eikö pitäis käyttää lärväkettä ?

    • elämänmeno.

      Uskollinen bisse: Sinulla on koko elämä aikaa seurustella niin naisten kuin miestenkin kanssa, turha hätiköidä. :)
      Itse olen samanikäinen, enkä ole koskaan seurustellut. Naisista olen viehättynyt, mutta useimmat varmasti ovat heteroita ja seurustelevat jo muutenkin. Aina ei voi saada sitä mitä haluaa. Ja niin kuin sanottu, jos on suhteessa on ihan turha haaveilla yhtäaikaa saavansa olla muidenkin kanssa, ellei niin ole sovittu. Kannattaa punnita omia vaihtoehtoja, onko suhde sen arvoinen että pysyy yhdessä vai lähteekö etsimään onnea muualta. Kaikki suhteet eivät luonnollisesti kestä ikuisesti, mutta aina sen jälkeen on yhtä kokemusta rikkaampi. Itselleni seksi on ainakin tunnetta ja vielä ei ole sattunut kohdalle sellaista ihmistä kenen kanssa haluaisi olla. Koskaan ei ainakaan kannata alkaa hätiköidä, siitä seuraa vaan harmia. Itse ainakin uskon siihen, että se sopivin tulee kohdalle jos on tullakseen. Elämä on liian lyhyt murehtimiseen. Kannattaa kuitenkin pysyä suhteessa jos se tekee muuten onnelliseksi. :)

    • Itsekäs se on

      Vaimosi on lesbo, joka on tehnyt saman itsekkään tempun kuin moni muukin lepakko. Käyttänyt miestä vain hankkiakseen lapsia ja jakaakseen niistä aiheutuvat kustannukset. Sen jälkeen hylätään mies ja juostaan naisten perään.

    • näinhän se

      itse myös bi-naisen kanssa aviossa jo yli 10 vuotta, naisista kokeiluja? vaimolla 4..
      meillä on lapsia 3 ja onhan parisuhteessa normiongelmat vaikkakin tuon tiedostaminen vei hieman aikaa itseltä. Hyväksyin kuitenkin koska tiesin että vasta toisen puolenkin täytyttyä voi olla eheä.

      Ensimmäisen kanssa tilanne hieman karkasi käsistä, tuli vahvat tunteet mukaan toisen ollessa jo valmiina jättämään oman perheensä. Kaatui kuitenkin muihin asioihin.Loput onkin satunnaisia tapaamisia vaikkakin toivoisin löytyvän sopivan kun näen vaimoni jollain tapaa kaipaavan naisen kosketusta.

    • Yksinkertaista

      Jos olet mies, et hyväksy vaimosi lesbosuhteita. Jos et, kannattaa pukea hame päälle ja jatkaa yrittämistä.

      • opjasgr

        Nimenomaan! Ei sinun tarvi hyväksyä mitään lespojuttuja! Sano että lähtee suttaamaan jos ei passaa lespoiluja jättää! Valitsee siis sinut tai lespoilut!!


    • äkkiä eroon.

      Kuulostaa siltä, että oot pahasti tossun alla, vaimos määrää suhteenne tahdin. Ainoastaan käyttää sua hyväksi ja pitää takavarana, jos ei mitään sopivaa satukkaa tulla vastaan, mutta onpahan varoittanu.. Suorastaan psyykkistä väkivaltaa, minä saan ja sinä et, mutta sinähän pysyt siinä kun oot niin kiltti. Ota ero, anna sen ettiä itteensä loppuelämänsä ja katua sitä että oli niin itsekäs. Ei liene kovin vaikeeta arvata kumpiko teistä on lopussa onnellisempi ja arvoisensa kumppanin kans. Ja lapset aistii kyllä, joten niillekki helpompaa kun ei kitkuteta. Pihdatkoon, mutta tuolla jossain sua odottava nainen haluaa sua aidosti ja täydellä sydämellä! Ota se ensi askel ja muuta asioita :) hyville miehille löytyy kyllä hyviä naisia! jaksamista :)

    • Jani Toivola

      Hyvä " NuorikkoAviomies" minulla on ratkaisu ongelmaasi liity meihin iloisiin ja huolettomiin homoihin.

    • Komentaja

      Minä olen saanut monet lesbot kääntymään täysin heteroiksi. Tämän olen aikaansaanut runsailla varustuksellani sekä taidolla. Tuo vaimosi luokseni niin takaan, että hän saa sellaisen orgasmin, että voihkii vielä 10 vuoden päästäkin.

    • 13+6

      Viisi vuotta, kolme lasta. Ihan normaalia että ollaan avaruusseksissä jo silloin. Eli "kerran kuussa". Ihan sama onko se vaimosi hetero, bisse tai lesbo.

    • bi-nainen

      Moi, komentaja! Jo, on ihme varustus jos oot saanut lesbot ja muut antautumaan kiihkossa sulle. Tuota en usko kuuna päivänä. Taitaa olla liian suuret puheet sulla yleensä noin sanoo miehet joilla on prinssinakin kokoiset tai kykenemättömät luuserit. Mulla on lesbo naiskavereita jotka ei menis miehen kaa sänkyyn on sit vaik kuinka iso varustus. Taidat olla satusetä satuilemassa?

      • fsdfdvcxvcxfds

        Jokseenkin näkyvä provoilu minusta.

        Kannattaa muuten huomata, että moni mies sanoo bi-naisia lesboiksi kuten sanoo myös bi-miehiä homoiksi.


      • sikaseppo
        fsdfdvcxvcxfds kirjoitti:

        Jokseenkin näkyvä provoilu minusta.

        Kannattaa muuten huomata, että moni mies sanoo bi-naisia lesboiksi kuten sanoo myös bi-miehiä homoiksi.

        No koska ne on lespoja ja varsinkin miehet HOMOJA! ei oikeasti kukaan terve, normaali ihminen jaksa alkaa puhumaan mistään piiseksuaakeista.


    • KUNKKUKANKI

      Ala katumaan syvästi sitä että menit noin syvälle suhteeseen bi vaimon kanssa, se on ainoa mitä voit tehdä.

      • sikaseppo

        Bi-ämmät on ihan täysiä lespohuoria ja bii-jätkät ihan HOMOJA!


    • Useimmille käy noin

      Ei tuo johdu bi-seksuaalisuudesta. On täysin normaalia että nainen menettää mielenkiintonsa kumppaniinsa, jonka kanssa on perustanut peheet ja hoitanut luonnollisen lisääntymistarpeensa.

      Seuraavaksi etsitään jännempää kumppania sille ajalle kun lapset ovat muuttaneet omilleen.

    • aikuinen 123456

      Voi kamalaa, mitä juttuja. Keskittykää lapsiinne kerran olette niitä tehneetkin ja lopettakaa tuommoiseiset käsittämättömät hörhöilyt !

      • sssna

        aikuinen 123456!! Ei täydempää asiaa kukaan voi puhua! Miksi miinuksia??


    • KALLE KELLO

      Ei se siitä mihinkään muutu. Ero on kaikille paras ratkaisu, myös lapsille. Vaikutat fiksulta ja oletettavasti vaimoskin on sitä, joten voin kuvitella että ero onnistuu teiltä kaikin puolin sopuisasti lapset huomioon ottaen. Lapset on vielä pieniä ja he tottuvat kahteen kotiin. Lopettakaa ajoissa kotileikki. Siitä hyötyvät kaikki.

      • sssna

        Höpö höpö! Miksi aina pitää käskeä eroamaan? Kyllä se muuttuu kun mies ottaa homman haltuun ja panee vaimonsa kuriin!


    • tiityu3

      Kaikella lailla tuo on kyllä epäreilua toista osapuolta kohtaan. Jos vaimosi onkin bi niin hän on kuitenkin suhteessa sinun kanssasi. Ei minun mielestäni bi-seksuaalina oleminen ole mikään syy sille että paneskellaan muuta kuin sitä jonka kanssa ollaan naimisissa. Jos naisesi noin kovasti haluaa naisen kanssa maata niin itse kyllä mietin johtuuko tuo nyt jo jostain vallan muusta. Kuin pelkästään siitä, että hän haluaa naisen kanssa sekstailla. Onkohan hän sittenkään enää miehistä kiinnostunut vai pohtiiko jo, että hän olisikin lesbo.
      En ymmärrrä miten muuten seksi miehen kanssa ei kiinnosta, jos hän edellen bi-seksuaali olisi.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe