Halpa-Halli

juki1231

Mitä mieltä olette tänne tulevasta halpa-hallista?

55

7305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukisuki1234

      mitä luulet onkohan sieltä helppo varastaa???

      • halpaka

        jes saa halpaa olutta halpa-hallista


    • valmistuis pian

      Mahtava kun saamme Muhokselle sen. Monipuolinen ja edullinen kauppa. Hyvä ja edullinen ruoka.

      • juki1231

        Näimpä. Hienoa että tännekin jotain uutta!


      • LUULOA VAAN
        juki1231 kirjoitti:

        Näimpä. Hienoa että tännekin jotain uutta!

        Halpa-HaLLI ON KALLIS KAUPPA!


      • hinnat alemmas
        LUULOA VAAN kirjoitti:

        Halpa-HaLLI ON KALLIS KAUPPA!

        Alkuun oli mukavan hintaisia tuotteita ruokapuolella, mutta ei enään. Kilpailu näyttää olevan kovaa kauppojen välillä. Mimmi on alkanut tosissaan kilpailemaan HH:n kanssa. HH:sta on tainnut asiakkaat vähetä. Kannattaisi HH:kin miettiä hintojaan, että asiakkaat pysyisi.


    • toivotaantoivotaan

      Ei ehkä suosikkiketjuni, mutta hyvä että edes hapis tulee. Jospa sinne tulevassa lounaspaikassa ois kunnon ruokaa.

      • monenl. hyvää

        Ainakin Kiimingissä ja monessa muussakin Halpa-Hallissa on laadukas ja edullinen ruoka, eli hyvä syönti paikka luulisi olevan sitten HH:ssa täälläkin.


      • Veikkoveikkoveikko
        monenl. hyvää kirjoitti:

        Ainakin Kiimingissä ja monessa muussakin Halpa-Hallissa on laadukas ja edullinen ruoka, eli hyvä syönti paikka luulisi olevan sitten HH:ssa täälläkin.

        Voisi jopa s-marketin ja k-kaupan hinntat laskea.itse ainakin aion kantaa rahani tuohon halpa-halliin.


      • halpikseen vaan
        Veikkoveikkoveikko kirjoitti:

        Voisi jopa s-marketin ja k-kaupan hinntat laskea.itse ainakin aion kantaa rahani tuohon halpa-halliin.

        Samoin, vähän kilpailua hallitsevien liikkeiden kanssa, toivottavsti auttaa, että hinnat putoaa myös näissä liikkeissä!


      • parantakaa ruokaa!
        monenl. hyvää kirjoitti:

        Ainakin Kiimingissä ja monessa muussakin Halpa-Hallissa on laadukas ja edullinen ruoka, eli hyvä syönti paikka luulisi olevan sitten HH:ssa täälläkin.

        Muhoksella ruoka paljon huonompaa. Paikka on muuten viihtyisä.


    • heh heh heh

      Muhoslaiset juntit saa uuden kaupan jossa voi vertailla tuulipukujen hintoja.
      heh heh heh hah hah hah

      • tuulipuku!!!

        Ei ole mitään nauramista, tuulipuku on hyvä puku, näin syksyn tullessa tarpeellinen.


      • palijasjalakanenko

        Aika moni nyky "muhoslainen" on entisiä syntyperäisiä oululaisia, mutta junttejahan me kyllä oulussakin oltiin,niikus oululaiset yleensäkkin.Että ihan oikeassa olet.


      • köyhävaras

        No nyt sentään saa muhokselta niitä tuulipukuja!!!


      • Anonyymi

        Niinpä. Olemme kateellisia sinulle, joka jo omistat tuulipuvun!


    • Huvittunut nainen

      Muhoksella on sitten aina syksy?

    • Myyjä

      Kiva kun saatte sinne Halpa-Hallin. Olin itse kyseisen ketjun työntekijänä vajaa kymmenen vuotta joten tiedän, että ruokapuoli, ainakin tuoretavarat eivät ole paikkakunnan halvimpia.
      Halpa-Halli teetti muutaman kerran vuodessa puolueettoman markkinointi ja tutkimusyrityksen kanssa hintavertailun muiden ruokakauppojen hintoihin ja yleensä oli kallein. Tänään olen toisen kaupparyhmittymän palveluksessa ja teemme myös hintavertailuja muutaman kerran vuodessa. Tulos on edelleen sama, mitä oli olleessani Halpa-Hallin palveluksessa. Tosin ei syötävissä Halpa- Halli oli hieman halvempi, kuin toiset kaupparyhmittymät.
      Tämä johtuu siittä, että esim K-ryhmän ja S-ryhmän ostot tavaran valmistajilta ja toimittajilta ovat huomattavasti suuremmat, kuin Halpa-Hallin ja siten myös jo tukkuhinta on jopa 10% halvempi, kuin Halpa-Hallin. Kateprosenti on kovan hintakilpailun johdosta kaikilla melkein sama, niin Halpa-Halli ei pysty myymään tuoretavaroita keskimäärin edes yhtä edullisest, kuin muut isommat kaupparyhmittymät. Muuten Halpa-Halli on ihan kiva kauppa ja tuo varmasti säpinää Muhokselle.

      • hei!

        Kiitos myyjä vastauksesta.


    • yks urpo vaan

      Miksi HH lopetti Oulun Meri-Toppilassa?

      • toinen urpo

        No siksi kun vuokrasopimus loppui:)


    • jooo3

      Milloin avataan??

    • pohdiskelija2

      Hei, miettikääpä joskus ihan tosissaan, mistä Muhoslaisten kannattaisi tavaransa ostaa! Jos kannat roposet Lidliin niin siinä samalla tuet Saksalaisten ihmisten hyvinvointia. Jos taas olisit jättänyt rahat Suomalaiseen yritykseen, osa siitä rahasta palautuisi JOKA TAPAUKSESSA sinunkin hyvinvointia tukemaan (verotulojen muodossa). Kuinka moni tulee ajatelleeksi kun hakee ostoksensa esim. Oulusta että tukemalla Oululaisia kauppoja haluaa tukea siinä samalla Oululaisia asukkaita ja heidän hyvinvointiaan ja tämä kaikki on pois Muhokselta??? Muhoksella ollaan puhuttu paljon mm. Honkalan koulun lakkauttamisesta ja muistakin ikävistä säästötoimista mutta kuinka moni on valmis kantamaan kortensa kekoon jotta saataisiin omassa kunnassa asiat vähän paremmalle tolalle? Jos jokainen ottaisi tämän sydämen asiaksi ja käyttäisi oman kunnan palveluja ja tuotteita aina kun se on mahdollista, tulisi se vääjäämättä näkymään kunnan verotuloissa ja sitä kautta voitaisiin ehkäpä säästyä ikäviltä säästötoimilta, joita kunta nykytilanteessa joutuu tekemään. Olisko hyvä miettiä ostopäätöksiä tehdessään, mihinhän kyseinen yritys maksaa veronsa; Muhokselle, Ouluun vaiko kenties esim. Hampuriin?! Ja kenen hyvintointia kyseiset veroeurot menevät kattamaan... Kaikesta huolimatta hymyä huuleen ja iloista syksyä! Pidetään yhdessä huolta omasta kotikunnasta!

    • Ei kukaan

      Kuka ostaa vaatteensa Halpa-Hallista?

      • kaikkea löytyy

        Miksi ei ostaisi? Siellä on myös hyviä merkkkituotteita, mitä kalliit urheiluliikkeetkin myyvät, mm. Ice-peak. Ja löytyy sieltä halpiksen omistakin tuotannoista mukavaa vaatetta ja kaiken kokoisille.


      • ja minä

        Sinä


    • pomo3

      minä ostan vaatteita Halpa-Hallista...miksi? en seuraa typeriä muotioikkuja vaan luon muodiin itse!!!!

    • Pitäkää rojunne

      Lessujen kaupoista ostavat kannattavat sukurutsaa ja pedofiilejä.

      • kirjoita kun tiedät

        Ei ole lestadiolaisten liikeketju, jos tarkoitit sitä. Baptistien.


    • Muhoslainen

      Olen edellisen kanssa amaa mieltä

      • lauantai

        Ei ole totta Halpa-Halli hyvä kauppa ja lestadiolaiset kunnon ihmisiä aivan kuin ei lestadiolaiset ihmiset.


      • Niin?
        lauantai kirjoitti:

        Ei ole totta Halpa-Halli hyvä kauppa ja lestadiolaiset kunnon ihmisiä aivan kuin ei lestadiolaiset ihmiset.

        Miten HH liittyy lestadiolaisiin?


    • Sika

      Onko selkään puukotusta Muhoksella paljon? Imutellaanko varattuja alapäitä?
      Keksittyjä juoruja,kaksinaamaisia sikoja yms.
      Mitä muuta? Hyvä kylä?

    • pettymystä tullut

      Nyt voi tässä vaiheessa puhua jo kokemuksia HH:sta.

      Cafen ruoka on ollut tosi pettymys. Huonontunut koko ajan. Yhtä sotkua. Ei ole käytetty kunnon ruoka-aineita. PILIPALIruokaa!! Joissakin muissa HH:ssa on paljon parempaa ja tasokkaampaa ruokaa ja ammattilaiset enemmän asialla. Muhoksella eivät ole sinne päinkään. Kun tällainen HH tänne saatiin niin eikö olisi kannattanut satsata laatuun? Paikka olisi hyvä.

      Eikä HH:ssa nyt niin hirveän halpaa edes ole. Mimmissä ollut hyviä tarjouksia koko ajan kun Halpa-Halli on ollut täällä.

      Talo on hyvänkokoinen, väljä, hyvässä paikassa, mutta, mitenkähän asiakkaita riittää pitenmmän päälle?

    • muhoslainen

      HalpaHalli on ihan ok krääsä kauppa vaikka paljon merkki tuotteitakin on! Mutta muhoksen halpahalliin on kyllä osa työnteikjöistä valittu melko huolimattomasti, voisivat edes esittää että kiinnostaa. Ja jos ruokapuolta vertaa esim mimmiin niin todella köykänen, vanhoja ruokia, pieni valikoima js epä kätevä hylly järjestys, tuotteita esim tosi korkealla! Ihmiset haluavat tuoretta ruokaa eikä tuotteita -30% lapula joissa ei ole käyttö päiviä. Ei ihmisillä ole aikaa joka päivä ostaa uutta maitopurkkia ku edellinen on jo vanha. Ja palvelu.. se on todella tärkeää ja sitä saa muhoksella vain mimmistä!!

      • aika näyttää

        Onhan siellä Mimmissä nyt ollut enemmän tarjouksia. Muuten en tykkää koko kaupasta. Palvelua on moneen sorttiin . Joku on oikeasti ystävällinen, mutta sitten niitä läpinäkyvän teeskennellysti ystävällisiä josta en tykkää. Mimmi on ollut törkeen kallis kauppa. Halpa-Halli näyttää ajan kanssa....


    • vaaripappa

      Missä on se Halpa-Halli jonka ruokalassa saa hyvää lounasta?

    • Muiden kokemuksia?

      Halpa-Hallista on ehtinyt saada jo paljon kokemuksia. Hyvä kun tuli tänne. Sieltä löytää kaikenlaista. Joitkut yksittäiset elintarvikkeet ovat melko kalliita, mutta edullisiakin on, ja hyviä tarjouksia. Siellä on ihan mukava käydä. Mimmiin en mene millään. Vastenmielinen paikka.

    • EI Mimmiin

      Ihan kiva kauppa. Täytyy vain katsoa ja verrata hintoja muihin kauppoihin. Ystävällinen palvelu. Mimmissä on AINA jokunen pirullinen nirppanokka töissä joista ei ole alkukantaiseenkaan asiakaspalveluun. Millä perusteellahan sinne valitaan työntekijät? Juuri huonon palvelun takia en juuri käy siellä vaikka olis millaset tarjoukset!! Sokkarilla on enimmäkseen mukava henkilökunta.

      • Hyvä pitää tasoa

        Onko Halpiksesta potkittu henkilökuntaa pois koeajan jälkeen koska joitaki ei ole näkyny pitkään aikaan? Ruokalasta puuttuu joku.


      • eipä kiinnosta se

        Joo, samaa sanon että Mimmissä on aina myyjistä osa tympeitä ja pirullisia. Lihatiskillä on aina se yksi törkyläinen ainakin.


      • oli epäkohtelias
        Hyvä pitää tasoa kirjoitti:

        Onko Halpiksesta potkittu henkilökuntaa pois koeajan jälkeen koska joitaki ei ole näkyny pitkään aikaan? Ruokalasta puuttuu joku.

        Sitä yhtä poikaa ei ole näkynytkään moniin kuukausiin. En ihmettele...


    • setatuoitumies

      Minä olen aina saanut Mimmissä hyvää palvelua, niin osastoilla, lihatiskillä kuin kassallakin. Aina tervehditään ja vaikka olenkin tatuoitu-äijjä, ei minua siellä katsota pahalla niinkuin sokkarin mulkosilmät - palvelevat muita minua paremmin vaikka itse olen ystävällinen asiakas.

    • sinä tatuoitu mies

      varastatko paljon?

    • jussila1

      en tiiä

    • setatuoitumies

      Tatuoinnitko heti tarkoittaa sitä että varastetaan, ryöstellään ja ollaan vähintään vankilassa istuttu?

    • 1406

      "

      Kiva kun saatte sinne Halpa-Hallin. Olin itse kyseisen ketjun työntekijänä vajaa kymmenen vuotta joten tiedän, että ruokapuoli, ainakin tuoretavarat eivät ole paikkakunnan halvimpia.

      Halpa-Halli teetti muutaman kerran vuodessa puolueettoman markkinointi ja tutkimusyrityksen kanssa hintavertailun muiden ruokakauppojen hintoihin ja yleensä oli kallein. Tänään olen toisen kaupparyhmittymän palveluksessa ja teemme myös hintavertailuja muutaman kerran vuodessa. Tulos on edelleen sama, mitä oli olleessani Halpa-Hallin palveluksessa. Tosin ei syötävissä Halpa- Halli oli hieman halvempi, kuin toiset kaupparyhmittymät.

      Tämä johtuu siittä, että esim K-ryhmän ja S-ryhmän ostot tavaran valmistajilta ja toimittajilta ovat huomattavasti suuremmat, kuin Halpa-Hallin ja siten myös jo tukkuhinta on jopa 10% halvempi, kuin Halpa-Hallin. Kateprosenti on kovan hintakilpailun johdosta kaikilla melkein sama, niin Halpa-Halli ei pysty myymään tuoretavaroita keskimäärin edes yhtä edullisest, kuin muut isommat kaupparyhmittymät. Muuten Halpa-Halli on ihan kiva kauppa ja tuo varmasti säpinää Muhokselle."


      Pitäisi tyytyä pienempään voittoon, kun ei ole osakkeenomistajiakaan ruokittavana. HH ei ole laskenut ruokatavaroiden hintoja nimeksikään ja on nykyään kalliimpi kuin Citymarket, S-Market, K-Supermarket; Prismasta ja Lidlistä nyt puhumattakaan.

    • fooooooood

      Muhoksen Halpiksessa on huono ruoka. Kokit vaihtoon.

    • mikki100

      kiimingissä ainaski on lestikset ja vanhat kepulit henkilökuntana.Todella ahdistava ilmapiiri

    • Anonyymi

      Hieno homma että tulee, täytyy käydä katsomassa valikoimaa sitten 😊

    • Anonyymi

      Tammisaaren Halpahalli on kyllä T o s i kallis halli !!!! Eikä ole vaatteissa isoja kokoja. Vain s ja M . Kallis on !! Miksi nimi halpa halli kun ei se sitä ole !???

    • Anonyymi

      Halpa hallissa kuitissa aina virheitä ja raflas lounas aikaan kärpäs perheet hyrrää !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe