tampereella kannabista saa kuulemma joka kulmalta ja itse olen koittanut jokakulmalta turhaan löytää.oon asunut täällä tosin vasta kuukauden enkä tunne ketään, oikeesti, ketään! :/ käsi ylös jos joku tietää mistä saan tätä tuotetta.en käytä vakkaristi mut kerran kuukaudes laitan kuivattuna smoothien sekaan, tai laitoin missä asuin mutta en saa tätä tuotetta enää ja menis kyllä. :) hah.kannabista käsiin.laillistaa se pitäs! se auttaa kipuihini! ;) tiiän et 99 pros paheksuu tätä keskustelua mutta hällä väliä.en tiiä mistä sitä pitäs lähtee kyseleen.
kannabis/tampere??
47
8063
Vastaukset
- operapizza
karu totuus on se, että kun puska kaadetaan niin nuput myydään kavereille tai kaverin kaverille. kysyntä on niin kovaa ettei kadulle tarvi lähtee myymää, ellet ole huonosuomi ja myy lakalla tai muulla paskalla jatkettua pilveä
- pyöreä pää
Kysyntä on paljon suurempaa kuin tarjonta. Huomaa kyllä hinnoistakin. Ennen se oli yleensä kympin g, nyt 15 tai ylöspäin. Se on kuitenkin ostamalla pienempi riski, kasvatuksesta kun rapsahtaa enemmän jos kiinni jää.
- Laillistamisen aika
Mikä on Tampereen lääkekannabisyhdistyksen osoite, kun ei löydy googlettamalla ?
- relaisti
Terveystalo & yliopiston apteekki.
- kukkaa
Mene pispalaan tai viinikkaan sieltä löytyy höpöheinää
- Anonyymi
Mistä sieltä?
- punamussit
hommaappa käistä.
- tarja halonen
mitäs jos joku vois hommata käistä tänne tampereelle nii jyrki käteinenki ois tyytyväine kun ollaa saulin kaa tääl dogaamas.
- JereAnteroHassinen
Kyllä täältä saa edelleen ;) muun muassa mun kautta 15€/g :) tulkaa kyselee ;) laitan nimeni nimimerkiks
- khylsätiiät
eikse oo yleensä 20€
- oliviimeksi
khylsätiiät kirjoitti:
eikse oo yleensä 20€
25e.
- paskaavain
Luin lehest et jotkut myi jollekki skideille g/5e
- kroi50s-pennonen
paskaavain kirjoitti:
Luin lehest et jotkut myi jollekki skideille g/5e
Basilikaa, oreganoa vai rahkasammalta? Kaikille on sama hinta, ja se on minimissään sen 25. Tolla hinnalla revitään käsistä, pitää nostaa varmaa 50e seuraavaks että jäis itellekki savut!
- shhh000
Mistä sais?:D
- shhh000
Ku vois ostaa
- DropThat
Ostaisin heti! Missä tavataan!?
- Anonyymi
oliviimeksi kirjoitti:
25e.
kavereilta saan yleensä 10e gramma. mut jos tuntemattomalta ostaa niin yleensä jotain 15-25e/gramma. kannattaa kans kysellä laadusta. jos netissä myy kympillä grammaa nii ei varmaa hirveen korkeelaatusta oo. ylilaudalta saa ostettuu kun selaa vähän.
- Anonyymi
shhh000 kirjoitti:
Ku vois ostaa
Ostan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kavereilta saan yleensä 10e gramma. mut jos tuntemattomalta ostaa niin yleensä jotain 15-25e/gramma. kannattaa kans kysellä laadusta. jos netissä myy kympillä grammaa nii ei varmaa hirveen korkeelaatusta oo. ylilaudalta saa ostettuu kun selaa vähän.
Tarjona herti 200
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjona herti 200
Jos kotiin tuo 300
Oon Tampereella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjona herti 200
Saisko sulta änään vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjona herti 200
Saisko sulta tänään vielä?
- Anonyymi
Onko saatavilla? Hervantaan?
- Anonyymi
Mistä sais? Hinta?
- Anonyymi
Laitatko viestii numeroon 0453181406. ...
- Anonyymi
Tuotko?
- Anonyymi
DropThat kirjoitti:
Ostaisin heti! Missä tavataan!?
Mistä sait?
- Anonyymi
oliviimeksi kirjoitti:
25e.
25 kun maksaa on vain tyhmä
- yadilainen
https://www.youtube.com/watch?v=P9jS1zJ12CI katoppa toi
- Anonyymi
Mistä voi ostaa?
- Anonyymi
Tarjoon heti 200
- Anonyymi
Valmis ostaan siis
- Anonyymi
Kellä ois myydä nyt? Hervanta? Laita viestii
- Anonyymi
Soita
- Anonyymi
0453181406
- Anonyymi
Nyt
- Anonyymi
Mistä saatavilla?
- Anonyymi
Saisko keltään täs joskus
- Anonyymi
Joo, joskus
- Anonyymi
Onko täälä enää ketää keltä sais?
- Anonyymi
Ois saatavilla jos jotain kiinnostaa. TG: Jollysweed
- Anonyymi
Onks viellä myytävissä
- Anonyymi
En löydä tällä nimimerkillä TG:stä. Onko edelleen myynnissä?
- Anonyymi
Kiukku nousee viinaksien loputtua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379