Pedon Luku 666

*Demon*

Tuo pedon luku 666 on tullut vähän liiankin tutuksi minulle. Jostakin kumman syystä näen sen joka päivä jossakin paikassa. Esimerkiksi tietokoneen ruudulla, taskulaskimessa, kännykän ruudulla ynnä muualla. Joskus hyvinkin oudoissa paikoissa.

Ja vakuutan etten kuvittele tätä. Olen ateisti enkä muutenkaan mikään herkkäuskoinen, mutta jotenkin tämä laittaa miettimään. Eihän se ole edes matemaattisen todennäköisyyden mukaan mahdollista että tuo kolminumeroinen luku ilmestyy minulle päivittäin jossakin...

Silloin viimeistään vakuutuin siitä että se ei voi olla enää sattumaa kun koulukirjani sivu 66 oli sijoittunut sivun 64 päälle siten että muodostui luku 666.

Onko kenellekään muulle tapahtunut tätä samaa? Mistä tämä johtuu? Silkkaa sattumaako?

29

2845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

      Katso asiaa vaikka tältä kantilta, että mikäli maailmankaikkeudessa on merkillisiä voimia jotka vaikuttavat ihmisiin, niin tämä voi olla silkka vitsi. Mikäli taas ei ole olemassa mitään merkillisiä voimia eikä olentoja, niin voi olla että kyseessä on silkka sattuma jonka alitajuntasi tietysti rekisteröi koska kulttuurimme antaa ko. numerolle pahaenteisen merkityksen.

      Yhtälailla saattaisit törmätä jatkuvasti raskaana oleviin naisiin, jos pelkäisit tai toivoisit raskautta (omalla kohdallasi tai partnerin kohdalla). Tai voisit törmätä johonkin tiettyyn automerkkiin jatkuvasti, jos alitajuisesti pohdit autonvaihtoa ja tuota ko. merkkiä, mutta tietoisesti et vielä ole päässyt sille asteelle että olet menossa autokauppaan...

      666:lle löytyy varmasti useitakin erilaisia merkityksiä, mutta ei se mikään "pahan" kutsu ole, jos et sitten saa erityistä romanttista hupia ajattelemalla niin.

      Niitä merkityksiä varmasti kertovat tänne muut?

      • Eräs

        Tuo on muuten jännä juttu, hassua sinänsä. Kerran kiinnitin huomioni siihen, kuinka moni mies työntää lastenrattaita tai -vaunuja. Tarkkailin tilannetta ikkunasta. Johan kohta alkoi vyöryä miehiä rattaineen ja naiset kulkivat rinnalla. Yht`äkkiä heitä oli yllättävän paljon.


    • Mika

      Nyt pieni siteeraus lontoonkielisestä Raamatusta:

      "Wow to you o' earth and sea, for the Devil sends the beast with wrath, because He know's the time is short. Let him who have understanding recon the number of the Beast, for it is the human number. It's number is sixhundred and sixtysix."

      Eli pedon luku, 666, on ihmisen luku - ainakin Raamatun mukaan. Se, että miksi huomaat nuo numerot (tai niiden todellisen/kuvitellun yhteyden itsesi kohdalla johtunee siitä, että olet oppinut kavahtamaan ko. lukua, koska kristinuskoinen taustasi on iskostanut sen mieleesi. Jotkut henkilöt (numerologitkin?) menevät niin pitkälle, että pakkomielteen omaisesti etsivät ko. numeroyhdistelmää ja haltioituvat/kauhistuvat, kun sen löytävät - tavalla tai toisella.

      Jos alat tarkkailla, että milloin huomaat kirjainyhdistelmän LOA, niin huomaat, että se seuraa sinua kaikkialle. Uskoisin, että kaikki "seuraajat" riippuvat siitä minkälaisia asioita alitajuntaasi on iskostunut.

      • Andronikos

        Verkkopankkien avainlukulapuissa tuota lukusarjaa ei koskaan esiinny.


      • Mika
        Andronikos kirjoitti:

        Verkkopankkien avainlukulapuissa tuota lukusarjaa ei koskaan esiinny.

        Minä olen saanut salaisen tiedon psykedeelisiltä psyykevälittäjiltäni, että eräässä autossa olisi tuo numerosarja -666- rekisterikilvessä ja arvaatkos mitä? Virsikirjastakin se numero taitaa löytyä ja jos laskee 222 222 222 yhteen niin tulos on hämmästyttävät ja marvelloussit hämähäkkimiesluvut 666! Ja sekin, että jos laskee (2*3)*(6*36)-96-600 66=666! Tämä matemaattinen kaavio todistaa sen, että numerologia pitää paikkansa. Hallelujaa, eikun Saatananlujaa.


      • asd
        Mika kirjoitti:

        Minä olen saanut salaisen tiedon psykedeelisiltä psyykevälittäjiltäni, että eräässä autossa olisi tuo numerosarja -666- rekisterikilvessä ja arvaatkos mitä? Virsikirjastakin se numero taitaa löytyä ja jos laskee 222 222 222 yhteen niin tulos on hämmästyttävät ja marvelloussit hämähäkkimiesluvut 666! Ja sekin, että jos laskee (2*3)*(6*36)-96-600 66=666! Tämä matemaattinen kaavio todistaa sen, että numerologia pitää paikkansa. Hallelujaa, eikun Saatananlujaa.

        frendin autossa on rekkari 666:)


      • 1234567---
        Mika kirjoitti:

        Minä olen saanut salaisen tiedon psykedeelisiltä psyykevälittäjiltäni, että eräässä autossa olisi tuo numerosarja -666- rekisterikilvessä ja arvaatkos mitä? Virsikirjastakin se numero taitaa löytyä ja jos laskee 222 222 222 yhteen niin tulos on hämmästyttävät ja marvelloussit hämähäkkimiesluvut 666! Ja sekin, että jos laskee (2*3)*(6*36)-96-600 66=666! Tämä matemaattinen kaavio todistaa sen, että numerologia pitää paikkansa. Hallelujaa, eikun Saatananlujaa.

        Ilmestyskirjan peto paavi antikristus, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat.
        Virsi 240. 12. Me rukoilem' sua, Jesu Christ', Pääst' meit' pahan Paawin orjuust', kuin on se ANTIKRISTUS wissist', meit' kerit' sen kowast' koiruust: O Herra Christ'! Sinä olet wissist', kuin yksinäs woit meit' auttaa! Synnist' estä, hädäst' päästä, piinas ja kuolemas kautta!


    • Ifrit

      Joskus noita synkroniteettejä tapahtuu kullekin, mutta pedon luku ei ole Raamatussa oleva kopiointivirhe 666 vaan 616.

      • Mika

        Hetkinen, Saatanahan ilmestyy monesti elukan hahmossa meille rahvaalle? No, jos Saatana esiintyy elukkana, oletetaan vaikkapa ankkana, ja Hänen majesteetillinen ja samalla myöskin hyvin infernaalinen lukunsa olisi 616, niin silloinhan voimme vetää johtopäätöksen, että Aku Ankka ja hänen Autonsa 313 ovat Saatanasta. Koska Belsebub on alentunut elukaksi, niin tietystihän hän on myös alentanut lukunsa 616:sta 313:n? Ja koska Aku Ankan (joka on muutoinkin infernaalinen namusetä - kulkee ilman housuja ja asuu kolmen teini-ikäisen pojan kanssa) on herkästi tulistuva (vrt. Raamattu) henkilö ja hänen autonsa 313 on PUNAINEN ja kaikenlisäksi WANHA ja se lakkoilee usein, niin minä sanoisin tämän johdannon päätteeksi, että olen varma siitä, että Walt Disney halusi viestittää meille tämän keinon avulla, että Aku Ankka onkin itse vihtahousu.


      • Morkooli
        Mika kirjoitti:

        Hetkinen, Saatanahan ilmestyy monesti elukan hahmossa meille rahvaalle? No, jos Saatana esiintyy elukkana, oletetaan vaikkapa ankkana, ja Hänen majesteetillinen ja samalla myöskin hyvin infernaalinen lukunsa olisi 616, niin silloinhan voimme vetää johtopäätöksen, että Aku Ankka ja hänen Autonsa 313 ovat Saatanasta. Koska Belsebub on alentunut elukaksi, niin tietystihän hän on myös alentanut lukunsa 616:sta 313:n? Ja koska Aku Ankan (joka on muutoinkin infernaalinen namusetä - kulkee ilman housuja ja asuu kolmen teini-ikäisen pojan kanssa) on herkästi tulistuva (vrt. Raamattu) henkilö ja hänen autonsa 313 on PUNAINEN ja kaikenlisäksi WANHA ja se lakkoilee usein, niin minä sanoisin tämän johdannon päätteeksi, että olen varma siitä, että Walt Disney halusi viestittää meille tämän keinon avulla, että Aku Ankka onkin itse vihtahousu.

        http://www.ankkanaali.50megs.com/

        (On siellä ainakin Sattananpennut jossain.)


    • dragon

      ehkä sun tosiaan kannattaa huolestua... Tuohan kuulostaa jo pelottavalta.

      Tuo luku on tietty signaali joka aiheuttaa sun pääkopassa tiettyjä assosiaatioita ja siksi sä kiinnität siihen huomiota. Mikä on perusasetelma? Jos sä koet maailman mukavaksi paikaksi, sä saat paljon positiivisia signaaleja ympäristöstäsi, koska sä tavallaan oot ehdollistunu keskittymään niihin. Jos sä koet maailman paskaksi paikaksi, sä saat kaikkialla sen viestin että tää on oikeesti paskaa ja kaikki vihaa sua. Meni vähän ohi tosta lukuaiheesta, mut ihan sama. Tarkotin että sä kiinnität huomiota niihin juttuihin mitä sä tietoisesti tai tiedostamattasi haet, mitkä tavallaan "merkitsee" sulle jotain.

      Mut koetko sä asian häiritseväksi? Merkitseekö se sulle itelle jotain erityistä? Täytyy sanoa että mulle tuo luku on tullu tänä kesänä vastaan vain muutaman kerran. Esimerkiksi, kyseessä oli kaverini pankkitilin saldo, joka oli hänen mielestään sen verran huvittava sattuma että se kannatti jo ihan mainita. (spoo-o-o-ky) Mahtoiko olla sitten *tasan* 666 vai jokunen sentti vielä siihen päälle, sitä en tiedä. Ainiin, olen törmännyt tuohon lukuun kyllä muutamassa biisissä jota olen kuunnellut kesän mittaan paljon, ja sitten vielä sillan kaiteessa, johon joku teiniangstinen haahuilija oli sen raapustanut.

    • Far

      Ehkä Voutisi on lähellä sinua, se kuljettaa sinut läpi helvetin porteista. Näet hänet, mutta et kunnolla.

      Täydellinen kalamies. Viikatemiehesi odottaa vain hetkeä jolloin kelata sinut veneeseen, koska koukku on jo suussasi.

      Ehkä sielusi on ohjautunut tiettämättäsi pimeälle puolelle. Teot ratkaisevat. Helvetti tai taivas vaikka kumpikaan eivät ole toistaan parempia.

    • 1 & 3

      Minua "seuraavat" numerot 3 ja 1. Sattumista ei kait voi olla kysymys. Olen mm. syntynyt 31. pvä klo.13.11. Painoin 3130 grammaa. Nimessäni on 13 kirjainta, autoni (rekisteriä ei etukäteen tilattu) numerot ovat 311. Taiteilija, joka oli suurin idolini, kuoli 31. päivä. Poikani syntyi 13. päivä, painoi 3313 grammaa. Asun talossa nro. 1, huoneistossa numero 12 = 13. Äitini on 13 v. isääni nuorempi, minulla ja vanhimmalla veljelläni on 13 vuotta ikäeroa. Työpaikkani sijaitsee huoneistossa nro. 13. Kun katson kelloa, se tuntuu aina olevan 13. yli jotain tai 13.00 tai 13.31 jne. Pankeissa yms. paikoissa vuoronumeroni on liian usein 13 tai 31. Voitin arpajaisissa arpalipukkeella nro. 13 risteilyn hiljattain, eikä enää ihmetyttänyt kun risteilyn tilausbussin kyltissä "tunnus" oli J13, mutta kun hytti oli nro. 113, pisti jo hiukan hymyilyttämään.
      Listaa voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään - sattumaako?
      Minä en usko numerologiaan ym., asia vaan on mielenkiintoinen.

      • 1 & 3

        Ei ollut harkittua minkä justiinsa huomasin: että numerot 1 & 3 "iskivät" jälleen, ja tulin lähettäneeksi viestin klo. 13.30.
        Outova?


    • Jason Dax

      "Silloin viimeistään vakuutuin siitä että se ei voi olla enää sattumaa kun koulukirjani sivu 66 oli sijoittunut sivun 64 päälle siten että muodostui luku 666."

      Öööh..miten sivu 66 voi sijoittua sivun 64 päälle?

      • Ifrit

        Kyllä se onnistuu, jos kirjan numerointi on sijoitettu lähimmäksi sivun ulkoreunaa.


    • Jacob

      ...Sinun on syytä hakeutua pikaisesti kristittyjen kokoukseen ja antaa elämäsi kokonaan Jeesukselle. Hän on jo voittanut tuon suuren pahan pedon, jolla on tunnuksena luku 666. Kun annat elämäsi Jeesukselle, siirryt ikuisesta kuolemasta Iankaikkiseen Elämään ja saat olla turvissa kaikelta pahalta ajassa ja ikuisuudessa.


      Siunausta ja menestystä Jeesuksessa !

      • Myrkytysuhri

        Ehkä pedon luku=pedofiilin luku muttei se ole välttämättä juuri tuo 666. Ehkä se on toisinpäin eli 999. Now for only 9,99..


    • Selvää.pässinlihaa

      Älkääs nyt viitsikö hörhöillä.
      Tuo ihmisen luku 666 mainitaan Raamatussa Johanneksen ilmestyskirjassa, joka on Raamatun viimeinen luku. Ja siellä mm. "jolla viisaus on, se laskekoon tuon luvun tai sen summan...". Siis summan. Summa on yhteenlaskun tulos. 6 6 6 = 18.
      Minulla tuo viisaus on.
      Ihmisen luvussa on 18 merkkiä. Se määrittelee sinut ja sinun asuinpaikkasi täydellisesti ja sitä lukua ei ole kenelläkään muulla.

      Suomessa se muodostuu näin:
      Ensin maatunnus FI. Tähän asti kaksi merkkiä.
      Sitten tarkempi asuinpaikka, ns postinumero, 5 merkkiä. Tähän asti 7 merkkiä.
      Sitten syntymäaikasi tarkenteineen eli syntymäaikasi muodossa ppkkvv (yht. 13 merkkiä) ja syntymävuosisata, yksi merkki (yht. 14 merkkiä), ja sukupuoli sekä tarkenne 4 numeroa eli kaikki yhteensä 18 merkkiä. Nuo 11 viimeistä markkiä meille myytiin "työeläkekortin numerona", nyt ne ovat "henkilötunnuksia".
      Se 18 merkin sarja on sinun ihmisen lukusi. Se määrittelee sinut täysin eikä sitä ole kenelläkään muulla. Ja se toimii. On toiminut jo kauan. Testattu useita kertoja Kelassa ja Valvirassa ja aina vain toimii.

      Turha tästä on muita selityksiä etsiä. Sitä voi tietenkin spekuloida, tiesikö Johanneksen ilmestyskirjan kirjoittaja tämän parisen tuhatta vuotta sitten, vai toteuttavatko maailman rikollinen saatanallinen eliitti tahallaan Ilmestyskirjaa. Minusta näyttää, että jotenkin kaikki menee täysin pakollista latuaan Ilmestyskirjan mukaan. Kaikessa muussakin. Siinäkin, miten lopussa näille Saatanan kätyreille käy.
      Ihmettelin vuosikymmeniä sitä, miten ne yrittävät pelastua lopullisesta tuomiosta ja tuhosta. Sitten pyysin "ylhäältä" viisautta tässä asiassa ja sain vastauksen: "Eivät ne yritäkään pelastua vaan viedä mahdollisimman monta mukanaan". Siis tietävät, että miksi edes yrittää kun lopputulos on varma.
      Siinä sitä ihmettelemistä onkin. Ja se Johanneksen ilmestys kannattaa lukea muutenkin. Kummasti se avaa silmiä maailman nykytapahtumille ja lähitulevaisuuteen.

      Mikä sitten on saman lähteen mukainen Pedon luku, joka sekin on 666?
      Laskepa minkä tahansa pankkitilin merkkien summa, niin saat aina 18 merkkiä. Syttyikö lamppu? Edes himmeästi?

    • tämitäh

      tä?

    • Trabur

      www.paholainen.fi tuollakin on jotain siitä.

    • hatustaHeitetään

      Numeroillehan voi antaa minkä merkityksen tahansa, jos niin haluaa. Mutta, on osattava erottaa numerologia ja gematria toisistaan. Jälkimmäinen tutkii Raamatun alkukielisä tekstejä - hepreaa ja kreikkaa. Ensimmäinen on enimmäkseen puhdasta viihdettä.

      Minä olen Apha ja Omega on aphan ja omegan summana arvoltaan 1332, joka on 2 x 666.

      666 on heprealaisessa gematriassa mm sanonnan 'olkoon valot' arvo.
      Ja myös sanonnan 'Herra on aurinko ' JHVH Shemes arvo on 666.

      "Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi". Eihän tuo tarkoita mitään erityistä ja sormella osoitettavaa henkilöä, vaan joka ikistä meistä. Olemme valinneet unohtaa Jumalan ja luoda oman erityisen "kuningaskunnan", jossa saamme mellastaa niin paljon kuin kukin jaksaa keksiä. Kun jokaisella on oma mielipide asioista kuin asioista, ei siitä voi tulla mitään ykseyttä.

      • Anonyymi

        Se on nk- pedon nimen luku.


    • SaatanaItse

      Olen syntynyt 6.6.66, olen siis saatana itse maanpäällä. Eikös niin ?

      • SaatanatNaimisissako

        Ja mieheni on syntynyt 23.6.66


    • Anonyymi

      Mulla on toi sama juttu esim kun kerran tein matikkaa koulussa ihan normaalisti mutta sitten näin allekkain plus laskun joka oli 36 666 kerroin opettajalle näkemästäni ja en saanut unta 2 kuukautta myöhemmin
      Puhuin tästä perheeni kanssa ja uskon sen johtuvan siitä että nimeni tulee arkki enkeli Mikaelilta ja Raamatussa
      sanotaan että Lucifer/saatana ja arkki enkeli Mikael taisteli toisiaan vastakkain . HUOM olen nähnyt 666
      Numeron joka paikassa

      Tämä on minun epäilykseni

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei se tosiaan voi olla mikrosiru.

      • Anonyymi

        Ilm. 15:2 Minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta...

        Mitä sanotaan muissa evankeliumeissa? Kukaan ei voi pyyhkiä sitä merkkiä pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe