versele laga hamster nature?

pumpattupallo

Minnulla on tuota^ ruokaa hamsterillani. Onko totta sellainen että siinä on lisä,väriaineita ja että se on vaarallista hamsulle.

9

895

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unguiculatus

Eikö siitä ruoasta muka näe, että onko siinä väriaineita. Vaikuttaa, että olis markettisapuskaa. Se ei ole vaarallista hamsterille, mutta saattaa olla haitallista. Ei väri- ja säilöntäaineiden yms. tee hyvää pikkujyrsijöiden herkälle mahalle...

• Anonyymi

Ei se ole ostettu marketista. Meinaan sitä myydään Mustissa ja Mirrissä. Se on se verran väritöntä, ettei huomaa.

• white.snow

Moi! Mull on samaa ruokaa :) Mustista&Mirristä ostettua,,en ole vielä kokeillut hamsulleni,kun on edellistä ruokaa jäljellä viel,mut lueskelin sitä,niin siinä on jotain EU:n hyväksymiä lisäaineita..mut mietin et jos annan syödä sen pussin loppuun,ja sit ostan parempaa :) Mull on aikasemmin ollu Oxbowia ja Festivalia,ja se festival ruoka on kuulemma ihan pahimmasta päästä..mut nyt mull on samaa ko sul ja sit sellast kuivattua pellettiä..Versele lagan Hamster complitea.. siin EI PITÄISI olla lisäaineina muita kun vitamiineja..mut en oo ihan takuu varma :) Kantsii viel lukee mustin ja mirrin sivuilta :)

• No moi vaa

Minullakin on tuota ruokaa ja näyttää kelpaavan;)

• ÄlyHoi-Miksi?

Hamsterithan syövät usein omaa paskaansa, joten niillehän kelpaa sitten kaikki. Ostaa vaikka perus jyvä-pelletti seosta ja laittaa jtn siemenii sekaan, niin tietää ainakin mitä hamsulleen syöttää. Itsekkin teen näin ja laitan jyvä-pelletti seoksen, siemeniä, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä (sokerittomia säilyntäaineettomia!!!) ja muutama maissin jyväkin. Näillä eväillä hamsu päriää hyvin.

• unguiculatus
        ÄlyHoi-Miksi? kirjoitti:

Hamsterithan syövät usein omaa paskaansa, joten niillehän kelpaa sitten kaikki. Ostaa vaikka perus jyvä-pelletti seosta ja laittaa jtn siemenii sekaan, niin tietää ainakin mitä hamsulleen syöttää. Itsekkin teen näin ja laitan jyvä-pelletti seoksen, siemeniä, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä (sokerittomia säilyntäaineettomia!!!) ja muutama maissin jyväkin. Näillä eväillä hamsu päriää hyvin.

Useat jyrsijät syövät satunnaisesti omia papanoitaan. Mutta ei niille silti välttämättä kelpaa aivan kaikki. :D Ja älä unohda hamsterin ruokavaliosta eläinperäistä ruokaa (jauhomadot, sirkat, keitetty kananmuna, katkaravut, ruskistettu jauheliha, lihapiltit yms.)

• ÄlyHoi-Miksi?
        unguiculatus kirjoitti:

Useat jyrsijät syövät satunnaisesti omia papanoitaan. Mutta ei niille silti välttämättä kelpaa aivan kaikki. :D Ja älä unohda hamsterin ruokavaliosta eläinperäistä ruokaa (jauhomadot, sirkat, keitetty kananmuna, katkaravut, ruskistettu jauheliha, lihapiltit yms.)

Meidän marsut näkee useinkin syömässä paskaa cx
        Tosiaan, aika usein hamsterin omistaja unohtaa eläinproteiinin yms. Itsellä on tommonen hirvittävä purnukka kuivattuja sirkkoja, jauhomatoja ja seassa on varmaan jonkin verran katkarapuja? :D

• robo1

Oon kuullu et tos kyseisessä ruuassa on säilöntä aineita yms.. Mun siskon talvikko on syöny kylläki tota jo pitkän aikaa, mut en kyl antais mun robolle tota. :c Oon kuullu et rabuzelin hamstermix on terveellistä eikä sisällä mtn säilöntäaineita! Hankin sitä seuraavaks :)

• unguiculatus

Suosittelen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu lupailee kertovansa faktaa!

Hannu oli ilmeisesti tyytymätön eksänsä Martinan antamaan haastatteluun Me Naisissa ja avautui puoliltaöin stoorissaan. Kuvassa Rambo pentu ja tekstiä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      424
      7224
    2. Sanna Ukkola: " Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina. Mitä ihmettä?"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c17b3d7-cced-47fe-8c55-858ccb9e24dc Suomi on järjetön maa.
      Maailman menoa
      724
      6372
    3. Rita ja Aki Manninen päästävät "köyhät" ökykotiinsa: Hulppeat terassit, saunaosasto, uima-allas...

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen päästävät kamerat kotiinsa Rikkaat ja rahattomat tv-sarjassa. Ja kyllä heillä onkin totta tosiaan hulppeat tilat..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      4248
    4. PIKKARAMBO LUE TÄMÄ!

Nyt kun Martina on tehnyt ikävän tempun, ja eronne jälkeen antanut haastattelun Menaiset lehteen, jossa on kertonut yksityisiä asioita suhteestanne, t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1519
    5. Voi ei! Antti Tuisku jakoi tukkakuvan - Sai huolestuneen viestin ulkomuodostaan: "Elä nyt laihu..."

Tuisku on ehkä Suomen kovakuntoisin poppari. Mitä mieltä olet fanin palautteesta, onko aihetta huoleen? Tukka ainakin on mintissä... https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1065
    6. Voi kun Hannu niin ikävöi Martina omassa instas.

Hannu on ihana ja rehellinen ja kertoo ikävästä, et itkeä pitää ja surra kun on äkkiä matto vedetty alta pois..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      962
    7. Anna mulle vielä mahdollisuus

En osannut toimia kun rauta oli kuumaa :( Jos ne jutut oli ees mulle osoitettu Mä haluan sut
      Ikävä
      62
      938
    8. Tajuatko sä yhtään

miten lämpimiä, suuria, valtavia, polttavia mun tunteet sua (miestä) kohtaan on?
      Ikävä
      53
      792
    9. YLE: Enää lyhyt aika ja sitten tulee runtua paperiliittolaisille

https://yle.fi/uutiset/3-12290135 ” – Meidän on pakko löytää säästöjä, kun Suomessa aiheutetaan lakolla jopa pysyviä vahinkoja. Siinä joudutaan iso k
      Kuusankoski
      72
      748
    Aihe