Niin tämä asia ei todellakaan liity mitenkään romansseihin/seksiin ym. Ihan uteliaisuudesta kysyn, tunteeko kukaan/onko ollut Kleopatra rannan poikien kans? Tarkotan niitä, jotka siellä ottaa tuoleista maksun/rantavahit ym..? kertokaahan millasia poikia... Ja vielä kerran: kysyn uteliaisuudesta!
ei heikkohermosille!
2
1116
Vastaukset
- diipadaapa
Olin kaverini kanssa lomalla ja kävimme kyseisellä biitsillä...2 niistä jannuista jankkas ja jankkas uloslähtöä..Kohteliaita olivat ku ulos veivät..yrittivät jotain tietty..kun kotiinlähtö läheni,toinen niistä kysyi hyväksynkö sen että se "hässii" noiden vanhojen naisten kanssa,se tekee sitä vaan rahantakia..jotta pärjäis..joku nainen oli ostanu sille sairaan ison kaulakorun..Et voisinko mä hyväksyä sen koska ne ei merkkaa sille mitään,pitäishän mun kuulemma tajuta se jos 20-30 kundi hengaa 50 naisen kanssa.Äijä jäi sille tielle,näin vielä muutamana seuraavanakin vuonna sen siellä naurattamassa porukkaa...
- minä vaan
...mitä jätkä/jätkät teki työkseen siellä? siis oliks ne just niitä, jotka ottaa tuolista maksun, vai..? satukko tietämään nimeä, ikää...jne...? kiva jos viitit vastata..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737