Cheek - Timantit on ikuisia

Timantit on ikuisia

Moi! Ootteko kuullut Cheekin uusimman singlen? Fanitatteko Cheekkiä?
Mitä mieltä ootte Timantit on ikuisia - kappaleesta? Entä videosta?

Mun mielestä video sekä että biisi on mahtava!

87

3774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DD

Paskaa, en mitään muuta tolta poskelta odottanutkaan.

• timantitonikuisia15

Tykkään tosi paljon Cheekin biiseistä ja oon kuunnellu jo monta vuotta, ja tää Timantit on ikuisia-biisi on vaan niin ihana

• ebinntyttö:DD

fanitin cheekkii joskus mut tajusin et se on kaupallista paskaa ja vaihdoin heviin :D iha paska paitsi se jossu koska kaveri jonka nimi on jossu :D

• 77777

Tavallista suomalaista yliarvostettua kuraa.

• Duhh

love him, love it

• HänmiesX

Siis pidät His Infernal Majestystä?

• Voi helvetti :DD

Poski on ihan paska... Sen kaikki biisit kertoo siitä itestää, eikö se muusta osaa laulaa? Vitun itteää täynnä oleva jätkä. Ja tekee niin kaupallista paskaa, sen biisit tehään sille sen mukaa, mikä uppoo valtavirtayleisöön parhaiten. Tottakai känniset, itteään täynnä olevat nuoret on ekana tanssilattialla, ku soitetaa cheekin tanssittavaa paskaa; "tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä..." Voi huhhuh. Tuntuu ettei kellää ole aivoja tai omaa musiikkimakua. Aina tykätään siitä mistä muutki.

Sit tää cheek nauraa ihmisille, jotka sanoo et se on "pilannu tän scenen maineen", minkä se on kyllä tehny. Tää tyyppi ei tiedä mitä on oikee rap. Se on kaukana tosta paskasta mitä se suoltaa. Voi ku sais heitettyy äijän johki kunnon rap battlee, sais nii pahasti turpaansa. Tuskin se saa ite yhtään mitään aikaan, ainakaan mitää hyvää, uskottavaa

• Timantin On Ikuisuia

Jos oelt huomannut tai edes vilkaissut mistään josta näkee, niin Jare jokaisessa biisissä jotka ovat Sokka Irti - albumilla, niin _KAIKKI_ Cheek on kirjoittanut itse. -.-

Pitäskö Cheekin sit räpätä jostakin seksistä,alkoholista tai vastaavasta? Mulle ainakin käy ihan hyvin tollanen musiikki. Ja se on mun _OMA_ musiikkimaku.

P.S Jos oot sattunu huomaamaan, niin Tiihonen on tämän hetken Suomen suosituin räppäri. -.-

• suatana!

oikeita lahjakkaita ja hyviä suomalaisia rap artisteja ovat esim pyhimys heikki kuula huge l kaikki tekee ite omat biisit ja huge ällä tehny sen 30 levyllistä paskaa suunnilleen 10vuoteen silti on aika persaukinen mutta eeei kun pitää kaupallista paskaa joka kertoo jostain paskasta tai voihan se olla että yksinkertasemmat kuuntelee cheekkiä ja vähän älykkäämmät hugee ps ite oon tehny vasta 23 biisiä eikä oo mitää kaupallista paskaa koska mä ja noi tekee sitä enimmäkseen sen musiikin takia

• Hip Hop from USA
        Timantin On Ikuisuia kirjoitti:

Jos oelt huomannut tai edes vilkaissut mistään josta näkee, niin Jare jokaisessa biisissä jotka ovat Sokka Irti - albumilla, niin _KAIKKI_ Cheek on kirjoittanut itse. -.-

Pitäskö Cheekin sit räpätä jostakin seksistä,alkoholista tai vastaavasta? Mulle ainakin käy ihan hyvin tollanen musiikki. Ja se on mun _OMA_ musiikkimaku.

P.S Jos oot sattunu huomaamaan, niin Tiihonen on tämän hetken Suomen suosituin räppäri. -.-

Eihän suomessa oo mitää kunnon räppäreitä

• Cheek<3

oon ihan samaa mieltä!

• cheek on paras

"Rimmaan itsestäni kun emmä suakaan tunne..." sanoo cheek yhdessä biisissää ;)

• 2pac

Ei 2pacikään räpännyt pillusta ja viinasta muuta silti kaikki rakasti sen musiikkia.

• suomirap
        suatana! kirjoitti:

oikeita lahjakkaita ja hyviä suomalaisia rap artisteja ovat esim pyhimys heikki kuula huge l kaikki tekee ite omat biisit ja huge ällä tehny sen 30 levyllistä paskaa suunnilleen 10vuoteen silti on aika persaukinen mutta eeei kun pitää kaupallista paskaa joka kertoo jostain paskasta tai voihan se olla että yksinkertasemmat kuuntelee cheekkiä ja vähän älykkäämmät hugee ps ite oon tehny vasta 23 biisiä eikä oo mitää kaupallista paskaa koska mä ja noi tekee sitä enimmäkseen sen musiikin takia

Mä en tajua että juurikin noi mainitsemasi oikeat räppärit on sanonu mulle juovuspäissään että arvostaa Cheekkiä. En tajua, en vaan tajua. Musta se kaveri on häpeäksi oikealle Suomen räpscenelle.

Ja Cheekki osaa kyllä räpätä mutta tajusi sitten että tuolla sanomattomalla kaupallisella hapatuksella tekee enemmän rahaa niin vaihtoi tyylinsä siihen. Voispa joskus sanoa sille että Jare, miten vaikeeta se olikaan saada arvostusta olematta paska? Niinkun se joskus aikanaan itse räpäytti :(

• valdee1

voi että miten ihmiset jaksaa dissata täälä kaikkii. hankkikaa elämä! cheekki on artisti siinä missä muutkin, muhun sen musa uppoo ihan hyvin

• Ei hemmetti..

Muut artistit ei laula joka kappaleessaa siitä, kuinka vitun hyviä ne on ja kuinka vitun hyvin niillä menee. Ja kuinka "kingejä" ne on "omassa scenessään"

Tää tekee cheekistä nolon pellen

• hiphopforlife
        Ei hemmetti.. kirjoitti:

Muut artistit ei laula joka kappaleessaa siitä, kuinka vitun hyviä ne on ja kuinka vitun hyvin niillä menee. Ja kuinka "kingejä" ne on "omassa scenessään"

Tää tekee cheekistä nolon pellen

Sä et taida tietää **** hiphop musiikista. Siinä yleensä pohjimmais ideana on vihjailla olevansa toista parempi

• Kemisti on

Timantit eivät ole ikuisia. Kun ne altistetaan kuumalle lämpötilalle, tulee hiilidioksidia.
      C O2 = CO2.

• Cheekistheboss

Hikke... Cheek ei välttämättä tarkoita tuota, vaan sellaisia läheisiä ihmisiä, jotka ovat ns. Timantteja... Ärsyttää tommonen et pitää puuttuu johonki jossain laulussa! Ihan sama jos laulaisin: tuntuu ettei aika ei mene eteenpäin woooo, sit joku tulis valittaa et kyllä se aika menee koko ajan eteenpäin vaikka tunnet niin! Please antakaa sen laulaa laulujaan jos se haluu! Suurin osa kuitenki tykkää siitä, ni miks pitää tuhlata aikaansa haukkumalla toista?:O weirdooo!

• Autistimage
        Cheekistheboss kirjoitti:

Hikke... Cheek ei välttämättä tarkoita tuota, vaan sellaisia läheisiä ihmisiä, jotka ovat ns. Timantteja... Ärsyttää tommonen et pitää puuttuu johonki jossain laulussa! Ihan sama jos laulaisin: tuntuu ettei aika ei mene eteenpäin woooo, sit joku tulis valittaa et kyllä se aika menee koko ajan eteenpäin vaikka tunnet niin! Please antakaa sen laulaa laulujaan jos se haluu! Suurin osa kuitenki tykkää siitä, ni miks pitää tuhlata aikaansa haukkumalla toista?:O weirdooo!

Et voi olla tosissas vitun jonne autistimage 12v :DDD

Cheek on kaupallista paskaa, itse kuuntelen jujua ja asaa yms ja pajauttelen :)

Kuuntelen siis kaikkea suomalaista räppiä paitsi näitä rähinärecords autisti cheekkejä,

Jointti palaa Paavo Arhinmäelle, hyvä :)

• Cheek IS the Boss
        Autistimage kirjoitti:

Et voi olla tosissas vitun jonne autistimage 12v :DDD

Cheek on kaupallista paskaa, itse kuuntelen jujua ja asaa yms ja pajauttelen :)

Kuuntelen siis kaikkea suomalaista räppiä paitsi näitä rähinärecords autisti cheekkejä,

Jointti palaa Paavo Arhinmäelle, hyvä :)

Korjaan, Jare, eli Cheek ei kuulu Rähinä Recordsiin. Cheekillä on oma levyyhtiö, Liiga.

• Autistimage
        Cheek IS the Boss kirjoitti:

Korjaan, Jare, eli Cheek ei kuulu Rähinä Recordsiin. Cheekillä on oma levyyhtiö, Liiga.

"Levyyhtiö" hyvä suomenkieli poika!

• ei.....
        Cheekistheboss kirjoitti:

ei vittu...

• timantit eivät ole

Timantit eivät ole ikuisia. Kun ne altistetaan kuumalle lämpötilalle, tulee hiilidioksidia.
        C O2 = CO2.

Tuo oli hyvä

• kumikengät ovat
        timantit eivät ole kirjoitti:

C O2 = CO2.

Tuo oli hyvä

Ikuisia

• tota mieltä

no kerranki enemmän lauluu ku pelkkää räppäystä. Iha tosi hyvä mun mielest

• iltamyöhänjahva

Saatanan vitun huorat ja homot häipykää helvettiin täältä Cheek on paras ei tartte dissata kuitenkin aina iltasin vedätte käteen ja mietitte sitä. :DDD Saakeli teidän kanssa oikeesti leikatkaa lehestä kuva, laittakaa se tuoliin ja kynttilä pöytään, syötte ihanan aterian eli papuja ja sitten saat alkaa panna sitä kuvaa ihan rauhassa. :)))) Ei tartte tänne tulla valittamaan kun vituttaa kun ei saa Jaren kyrpää. :DD P.s. Vinkkinä kantsii myös teidän laittaa Robinin kuva stalkkaamaan vierestä ja piirrät sen runkkaamaan niin kyllä on kiihottavaa samalla kun panette Cheekin kuvaa! :)

• Kaupallistap*sk..

Toi viesti oli tän ketjun pohjanoteraus. Siellä joku 12v. lissun alku päässy koneelle kirjoittelemaan ala-aste tasoisia juttuja. Nyt on rima harvinaisen alhaalla.

• -nea-

..kutsutko tuota servaukseksi?:D:D:D

"vítu homo víttu leikkaat sen kuvan paperista ja víttu liimaat sen tuoliin ja sit víttu syöt papuja sen kans ja sit víttu vedät nii sáaatanaste kätee!"

Myötähäpeäni sinua kohtaan on suuri.

• 12+2

Kuuntelen jonkun verran Cheekkiä, hyvää musiikkia tekee. Puhuu joissain biiseissä elämän kokemuksista ja ite pystyn ainankin samaistumaan niihin biiseihin. Joten hyvin onnistunutta musaa. Jos ette pysty samaistua, niin ei se tee siitä kaupallista paskaa. Ja toi "iltamyöhänjahva" annat meistä "faneista" paskan kuvan.

• Keijo luuranko

Ala-aste huumori 5/5 :--------D

• negatpessimisti
        12+2 kirjoitti:

Kuuntelen jonkun verran Cheekkiä, hyvää musiikkia tekee. Puhuu joissain biiseissä elämän kokemuksista ja ite pystyn ainankin samaistumaan niihin biiseihin. Joten hyvin onnistunutta musaa. Jos ette pysty samaistua, niin ei se tee siitä kaupallista paskaa. Ja toi "iltamyöhänjahva" annat meistä "faneista" paskan kuvan.

Ei se , että en pysty samaistumaan siihen tee siitä kaupallista sillä se on jo kaupallista schaibaa

• psykedeelis

nappaan sanat yhestä mun biisistä :)
      en viiti koko biisii pistää nii alku vähä kesken
      "se nostaa penkkii siin miss cheek sen homo feissii ja sun turha mulle itkee pedari seki ja vittu sitkee tollaset pitäs maasta kitkee ettei skidie tarvi enää itkee" :) tää on taidetta niin syytettä ette saa kasaan :)))

• Rakastunut<3

Oon kuullu biisin, kuulin sen heti 2 tuntia siitä kun se ladattiin tubeen, ja on vaan niin maailman paras biisi!

• iltamyöhänjahva

Opi lukemaan en kirjottanu noin lol. :DDDD Itelläs taitaa olla vittuaddektio kun noin kovasti sitä toistelet. Tai sitten oot vaan kovassa puutteessa. Hei runkkaa sitä Cheekin kuvaa se auttaa kunnes saat sitä oikeeta vittua. :)

• duhgkfhfhfifygi

Ei sitä ulvontaa jaksa kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella.Vitun suomipop!

• Eiii
        duhgkfhfhfifygi kirjoitti:

Ei sitä ulvontaa jaksa kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella.Vitun suomipop!

Mitään hemmetin suomipoppia!

• AjatusMies

Aivan savea koko biisi! Saa olla kyllä todella yksinkertainen kuunteli päästään jos noin huonot lyriikat menee läpi!
      Pystyn vaan kuvittelemaan paljonko Cheekki ja kumppanit nauraa matkalla pankkiin kun meni viidessä minuutissa tehty vitsi tyhmille kuulijoille täydestä läpi!

• timantitovatikuisia

Voisi nyt edes olla suomenkieleltään oikein. monikon kanssa käytetään "ovat" ei "on".

• Omg hikke2

Voi virtu teiän hikkejen kaa oikeest! Ei timantit ole ikuisia, sano ovat eikä on!!! Mitä vittuu te siitä välitätte mitä Cheek sanoo? Jos se pilaa teiän elämän, ni sanon vaa et: hei hyvää loppuelämää Cheekin kanssa;)

• sehän on se

Mitsubishin mainoslauseesta tehty biisi.

• poski1

Iha vitun surkee. No ei poskelta voi muuta kun paskaa odottaa!!!!!!

• Troll Face

Tiimantit on niin kuin siiaaaaaaaat !

• kdkfkfif

Joo tosiaan on aika perseestä nuo kappaleet... keekillä...

• just saying.

Vihaan kyl sanontaa "Timantit on ikuisia" :D

Enkä nyt tarkota pelkästään tätä Cheekin biisiä, vihaan sitä kaikkialla. Timanttiset-liikkeen lauseessa, tässä biisissä, kaikissa kuvateksteissä tms.

Timantit ei oo ikuisia, jos ne paskoo. Melkein minkä tahansa voi paskoo.

Jos tässä nyt sit lauletaan läheisistä ihmisistä; äidistä, isästä, siskoista, veljistä, kavereista, naapureista, koirasta, ihan mistä vaa, kaikki kuolee aikanaan & sitä paitsi tosi usein on läheistenkin kavereitten kanssa hirveet paskamyrskyt tai välit menee poikki tms.

Ja ei en kuuntele Cheekkiä mut ei mulla mitään sitä vastaankaa oo, jos joku "ykkösfani" haluaa tulla päteen tähän että oon vaan kateellinen paska ja katkera siitä etten oo yhtä kuuluisa :D

• Naurettavii ihmisii

Voi vittu nää ihmiset on tyhmiä!:D Tietenki ihmiset kuolee, mut se ei tarkota sitä et ne katoo! Sanotaanhan ku joku ihminen kuolee et siit tulee tähti, miks et sitä älä sitte taas vittu perustelemaa? :DD:D

• teamcheek

Ei , en tule pätemään mutta jare tarkoittaa tuossa biisissä sanonnalla "timantit on ikuisia" sitä että vaikka mitä ikinä tapahtuis niin musiikki pysyy aina sydämmessä. Näin hän on itse sanonut. :)

• cheek eli jare

Mahtaviiiiii!!!!! PIDÄN PIDÄN PIDÄN!!!!

• vihaan!!!!!!!!!!!!!!

Tällä hetkellä en vihaa mitään muuta enempää kuin tuota renkutusta. Siis oikeasti, jokaikinen raiskaaja, pedofiili ja murhaaja ansaitsee minulta enemmän kunnioitusta kuin tuon korvantappometelin tekijä.

• Pian :/

'vihaan!!!!!!!!!'
        Tarkistuta aivotoimintosi.

• Pian :/

'vihaan!!!!!!!!!'
        Tarkistuta aivotoimintosi.

• herätkääihmiset

Kyllähän tuo uppoaa yksinkertaisiin massan mukana kulkeviin teinityttöihin, jotka eivät tiedä mitään paremmasta musiikista tai musiikista ylipäätänsä. Henkilökohtasesti vihaan kaikkea tollasta muka-syvällistä paskaa.

• niinpä niin.. ..

Se on tosiaan sellasta paskaa massamusaa. Toi yks kommenti oli hyvä, koska Cheeckiä kuuntelevat ovat yksinkertaisia musiikkimaultaan. Väitän, että oma musiikkimakuni on paljon edistyneempi, kuin keskimääräisellä nuorella.

• Toi biisi on mun mittasuhteessa surkee. Yliarvostettua pee-aata ja meinasin nukahtaa pystyyn kun katoin sitä musavideota... hngh :D muttei ton posken kuuntelu kuulu muutenkaan mun ykkösharrastuksiin ... :D

• poikamiesi 30

Mummielestä Poskipäällä on inhottavan matalankäheä rahinä-ääni, semmonen joka tulee liiasta ärjynnästä. Lisäksi se käyttää aika sietämätöntä tussusössö-ässä, vähän samantapastaku radiosta tuttu Olli Seuri. Sen äs muuten kuulostaa siltä kuin joku painais tyhjenneestä Fii-dödöpurkista jämäkaasua ulos.
      Mieluummin menisinkin siis vaikka Antti Tuiskun kontserttiin eturiviin järkkärimiesten viereen kiljuen teinien kanssahyppimään ja älykameralla kuvia ottamaan. Antilla on sentään heleä ja peilinsileä särkymätön ääni, olkoonkin että Karita Mattila kuulostaa Tuiskuun verrattuna sammakolta

• milipeiteeniskk

Cheek on ihan mun lemppari! Noist biiseist tulee semmonen jammailu fiilis:D
      Mut emmä kyl mitää mealli heavy tai jotain muut tolast jaksa kuunnella, tulee vaa semmonen fiilis et istun jossain pimeessä nurkassa yksin ja maseennun... En siis vaan osaa kuunnella tommosta missä välillä kiljutaan kesken biisin...

• Järki-ihminen

Cheek on kovaa duunia paahtava narsisti. Biisit??? Jaaha... ainoa siedettävä tämä "tulin voittamaan en anna minkään seisoo tiellä..."

• Metalismygod

Jos et edes erota black metallia (jossa kajutaan) heavy metallista (jossa ei niinkään karjuta), niin turha tuomita. Kokeile vaikkapas rokkia, jos metalli on liian rajua :'D You little pussies.

• hyividdu
      • robin<3

samaa mieltä:) robin on paras mut cheek on kyl ihan jees mut kukaaan ei voit mun mielestä robinii kaikil omat mielipiteet:)

• loll
    • mokomaki cheese

ihan hirveetä paskaa!pitäs lailla kieltää.

• secondworld

surkee biisi. cheeck on ihan turha yli arvostettu artisti

• bmth

bring me the horizon-diamonds aren't forever ;D

• carambasamba

Timantit on ikuisia on yksinkertaisesti h*lvetin nolo.. mutta sitten pieni lista

syitä vihata Cheek persposki Tiihosta:

1. musan sanat on järkkyjä.. tajuis jos niitä tekis 12v mukula, mutta että 'aikuinen mies'

2. cheek on niin hemmetin täynnä itteensä, joka haastattelu, kuva, ohjelma, aina se ylimielinen virne naamalla

3. ne musavideot on korniudessaan ihan uskomattomia, varsinkin se onnenkyyneleet jota nauroin tosiaan silmät kyynelissä, mutta en onnesta

4. sen maailmankuva ja täys moraalittomuus = bling bling ja visa viuhumaan ja ostamaan oikeen merkkiset sadannet tennarit tuntuu olevan maailmankuva

5. karsee puolirääkyvä räppäysääni joka rassaa hermoja kuluneella hammasharjalla

6. se että se on niin v*tun suosittu kun suomalaiset on täysiä lampaita, jos yks tykkää ni sit pitää kaikkien tykätä

• Kurman Bek

Cheek-logiikka:
      >Itke Vain elämää-ohjelmassa kun olet kritisoitu ja väärinymmärretty
      >Tee kaikki biisit siitä, miten olet kaikkia muita parempi

Oikeasti, mitä voi odottaa jätkältä joka ei 75%:sta radiosoitossa olevista kappaleistaan edes laula kertosäkeitään itse ja lopuissa 25% todistaa miksi. Ei omaa alkeellisintakaan OIKEAA laulutaitoa joten joutuu sillä älyttömällä hiphop-paskallaan korvaamaantämän puutteen. Vain elämää-ohjelmassakin oli ainoa joka ei vaivautunut LAULAMAAN muiden lauluja vaan väänsi nekin sille infernaaliselle hoppariräppi-pa-muotille.
      Vaan ei ole faneissakaan kehumista. Minun aikana tuollaista omakehun katkuista ylimielisyyttä pidettiin omahyväisen kúsi pään tunnusmerkkinä mutta näemmä nykyään siitä tunnistaa paremmin karismaattisen ja rajojaan kokeilevan artistin. Hirveetä paskaa.

• plz...

huhhuh tän paskamyrskyn lukemisen jälkeen pikkulikat voi mennä takaisin kuuntelemaan tsiikkiä pillut märkinä sillävälin kun kuuntelen sairas takkista, huge l, casmee, pyhimystä ja eino antiwäkkiä...

• PERKEKKKEKEKKE

KUUNNELKAA SLEEPY SLEEPERSIÄ.

• Jdbdbxkxjxkf

Kyllä

• tiukka e

Ite en oikein lämmenny mut juju on hyvä kun ottaa parit tötsyt jointista cheekin musa on liian nopeeta tulee agressiivinen olo jos on poräytelly

• AAHHDHGREHGRRETTTG
    • Tommia ei kiinnosta

Timantit eivät ole ikuisia, ne ovat hiiltä ja poltettavissa.

• Cheek on aivan mahtava! En tajua minkä takia ihmiset dissaa sitä. Tekee hyvää musaa ja on komeakin

• henrikijäs72

cheekissä mitään vikkaa vieraskirja on kiree

• ........

Cheekillä on niin mahtava menestys, että kateelliset ärsyyntyvät huippuun.

• henrikijäs72

emailiä koitan luoda ei onnistu millään
      [email protected] mutta salasanaa ei sa aluotua

• henrikijäs72

cheekin vieraskirjalla kävin niin ja sen jälkeen gmailiä yritin avata ei onnistunut heti

• henrikijäs72

vituttaa tuo google email kun muutkin palvelut on nopeempia avaa salasanan

• henrikijäs72

googlella datakes,kus suomessa mutta ei nopeuta email servereitä

• henrikijäs72

nopeemmin rekistöräityy vieraisiin palveluihin esim haluatko miljonääriksi kun että saa email osoitteen

• henrikijäs72

en minä cheekkiä inhoo ehkä palvelua ettei pääse kuselle

• henrikijäs72

huonoja halpalenkkareita nykyään tehdään menee varpaat pillalle tulee liikavarvaita

• henrikijäs72

saucony lenkkarit kesti ja tykkäs mitä kesti

• henrikijäs72

laitan jotain musiikkia

• xdxdxd

cheek on paskaa ja 12 v jonnejen musaa ei millää pahalla :D :D :D :D

• paska13

Cheek ei oo mikään räppäri vaan pikkutyttöjen poppiprinssi " OI KUN CHEEK ON IHANA JA KOMEE JA HYVÄNNÄKÖNEN IIIIIIIIIIIIIIII "
      Vituttaa kuunnella taustanauhan päälle tulevaa röhinää ja määkimistä
      Paras biisi poskelta on toisaalta " Timantit on kusisia " löytyy youtubesta.

• blofeldi

I think Cheek shows a bit more ^cheek^ than usually.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66