lappi tiet

pokka ei pidä

onko joku ajanut lähiaikoina väliä Pokka - Tepasto tietä?
millaisessa kunnossa tie nykyään on?
olen itse ajanut kyseistä tietä vuosia sitten ja se oli aivan hirveässä kunnossa, kuoppa kuopan vieressä. oli tosi surkeaa ajaa asuntoautolla kyseistä tietä.

4

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soratie

      on vieläkin. Pokan kyläyhdistys peruskorjaa kyllä tietä kokoajan.

    • tien kunto vaihtelee

      Ajoin Inari-Kittilä tien keväällä ja osuudet Inari-Menesjärvi oli hyvää ja suht leveääkin asfaltti baanaa. Menesjärvi-Pokka väli on asfalttia, mutta tien kunto vaihteli ja välillä on todella kapeaakin tietä. Pokka-Hanhimaa väli on soratietä ja kunnostettu Pokkalaisten toimesta. Hanhimaa-Köngäs on soratietä ja ehdottomasti tien huonoin osuus. Köngäs-Tepasto on myös soratietä, mutta myös kunnostettua.

    • pokka ei pidä

      Onko tietoa että joko kyseinen tieosuus olisi päällystetty?

      • ei ole päällystetty

        Ajoin kyseistä tietä heinäkuussa ja aivan karmeassa kunnossa oli. En suosittele ajamaan kenenkään jos ei ihan pakko ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe