Näistä seuraavista siis:
Venni
Olavi
Konrad
Jaakoppi
Jalmari
Aarre
Sulo
Hermanni
Iisakki
Vilmeri
Eevertti tai Evert
Edvin
Roy
Sukunimi alkaa Ööllä.
Äänestäkää pojalle nimi!
24
261
Vastaukset
- GoldenStar
Sulo tai Jalmari
- Lasse Sievinen
Äänestän Pertti-Keijoa.
- Oona Kiviranta
Kanada!!
- Susivatkain
Konrad Kuseppi Öllerönmäki
- yksi kiva
Aarre
- !!!
Yhdistellen:
Jaako Hermanni (Jaakko Hermanni)
Juho Iisakki
Olavi Aaretti
Venni Jalmari - Vainaa ehkä huomenna
Aarno, Kalmo, Vainaa
Hengetön, Ruumis, Toivo
Vainajan nimiä kastetaan nykypennuille...... lätsä päähän ja sätkäholkki pussihousun taskuun... tätä on nykynimet :/- Ap.
Kiitos äänestyksistä :) Ihmetyttää kyllä onko muu porukka täällä päissään vastailemassa ja purkamassa patoutumiaan. Vai lieneekö lauma teinejä. Äänestäkää nimi vaan ja saa toki avautua muustakin, mut mua henk.koht kiinnostaa vain nuo nimet :P että niitä lissää vaan!
- Seppo Taalasmaa
Ap. kirjoitti:
Kiitos äänestyksistä :) Ihmetyttää kyllä onko muu porukka täällä päissään vastailemassa ja purkamassa patoutumiaan. Vai lieneekö lauma teinejä. Äänestäkää nimi vaan ja saa toki avautua muustakin, mut mua henk.koht kiinnostaa vain nuo nimet :P että niitä lissää vaan!
Iso EI tuollaisille vetelys nimille! Nimen pitää olla miehekäs kuten Sonni, Karju tai Jytky !!
- Sisu on suolesta
Jytky Elna Annikki
- yöööööööööööö
Robert Edvin
Aare Olavi
Iisak Olavi
Edvin Olavi
Sulo Jalmari
Sisu Jalmari
Urho Hermanni
Olli Jalmari
Olli Hermanni
Onni Eevertti
Oiva Vilmeri
Otso Eevertti
Otto Edvin - Helena Kuula
Konrad Humidori Mäkinen
- minä vaan nainen
Olavi on nätti nimi! Vaikka Olavi Mikael, Olavi Edward, Olavi Samuel, Olavi Topias, Olavi Juhani, Olavi Juhana
- jenna.
Kusikonrad Örkkinen
HomoHermanni Örkkinen - ????
Olavi Edvin
Olavi Aaron
Olavi Jaakob
Olavi Werner
Olavi Valtteri
Olavi Eemil
Olli Kaleva - naksi
Olavi
Jalmari
Aarre
Sulo
Hermanni
Iisakki
Eevertti
Vilmeri
Nämä kunnon nimiä! Moni noista on myös minun suosikkilistalla. - Tsaiju
Jos sukunimi on tyyppiä Östersund/Östman:
Konrad Östersund
Evert Östersund
Jos sukunimi on tyyppiä Örjälä/Öllölä:
Aarre Öllölä
Sulo Öllölä- kuulehan nyt
suomalaisille sopii suomalaiset nimet huolimatta kääntämättömästä sukunimestä ettei tartte rupee leikkii ruottalaista ihan kokonaan
- Perusnimet kunniaan
Ei mitään noista. Yrittäkää nyt miettiä sitä ettei lapsen tarvitse hävetä ja joutua vaikka kiusatuksi. Menee jo yli tämä nykypäivän erikoisuuksien tavoittelu noiden nimien kanssa.
- Ap.
Kiitos teille jotka jaksoitte äänestää. Nämä on nimiä joista pidämme eniten, joten tturhaa te muut täällä kulutatte näppäimistöä muilla kommenteilla, joskin eipä noista haittaakaan ole. Äänestää voi vielä lisääkin, sukunimi on siis Ruotsalainen.
- -Urvelo-
Ap. kirjoitti:
Kiitos teille jotka jaksoitte äänestää. Nämä on nimiä joista pidämme eniten, joten tturhaa te muut täällä kulutatte näppäimistöä muilla kommenteilla, joskin eipä noista haittaakaan ole. Äänestää voi vielä lisääkin, sukunimi on siis Ruotsalainen.
No miten se aiemmin ö-alkuinen sukunimi onkin nyt yhtäkkiä Ruotsalainen ??
- urhollinen
Olavi Iisakki
Olavi Aarres
Aarre Olavi
Olavi Evert
Venni Elmeri
Urho Elmeri
Eetu Vilmeri
Vilho Elmeri- Goldenstar
Ai. Nyt sukunimi onkin sitten Ruotsalainen, eikä ööllä alkava? :o
- Primrose
Sulo Hermanni
Olavi Aarre Iisakki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446