Nykyisin on kyllä paljon hopeanuoli aiheisia roolipelejä, mutta suurin osa kuolee aika pian alkuun. On toki niitä isojakin, mutta niihin on usein vaikea mennä mukaa. Niissä toiset tuntevat jo toisensa ja tuntee usein olonsa ulkopuoliseksi.
Nyt kuitenkin asiaan. Löysin netin syövereistä tälläisen alussa vielä oleven todella mukavan oloisen Ginga roolipelin. Olisin liittynyt siihen heti, mutta lähden opiskelemaan ja aika ei yksinkertaisesti olisi riittänyt. Juoni vaikutti minusta mukavan vaihtelua tuovalta.
Yksi asia minua kuitenkin sivustolla ihmetytti kovasti. Todella moni Ginga hahmo oli ilman pelaajaa. Yleensähän ne suositut hahmot menevät todella nopeasti. Roolipelissä oli kyllä jo muutama pelaaaja ja kaikki olivat todella ystävällisen oloisia ja toivoivat kovasti uusia pelaajia. Toivoisin kovasti tämän mukavan oloisen roolipelin menestyvän. Ylläpitäjä oli mukava ja kaikki kohtelivat toisiaan tasavertaisesti.
Osoite: http://gingalegenda.palstani.com/
Nimi oli minun mielestä todella osuva ja varmasti tottakin suomalaisten kannalta.
Gingan ystävät huomio
Ikuinen vaeltaja
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742952
- 672812
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 201600
- 251572
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259