Väsyttävä arki, kiukuttelevat lapset, kyllästyttävä itsestäänselvä parisuhde jossa ei seksiä? Lopulta yli 50% alkaa kiinnostumaan jostain muusta ja eroavat. Surullista. Aika pikkujutuilla mies ja isä saa parisuhteessa seksiä
- kosketa naista jo heti aamusta, ei tarvitse olla kuin pientä silitystä aamupalalla, 10 sekunnin hieronta sohvalla jne. Monella parilla päivän ensikosketus tulee vasta myöhään illalla miehen puolelta kun haluaa seksiä. Too late! Naisen sytyttämiseen vaaditaan koko päivä
- samaan aiheeseen auttaa, että lähettää edes yhden tekstarin päivän aikana, jonka loppuun jokin eroottinen kommentti tai kehu, saa naisen edes alitajuisesti odottamaan iltaa. Tai jos ei tekstaria, niin pientä sanallista flirttiä ja kehua ennen iltaa.
- muista pukeutumisen, siisteyden, kuntoilun yms. merkitys myös parisuhteessa yhtälailla kuin muistit sinkkunakin. Ei baarissakaan naista saa sänkyyn jos pukeutuminen, kroppa, siisteys jne. ovat retuperällä.
- älä kattele aikuisvideoita ja koskettele itseäsi ollenkaan. Realiteetit häiriintyy. Lisäksi tyydyttyneenä et tee koskaan tarpeeksi saadaksesi oman naisesi sänkyyn.
- käykää treffeillä yhdessä niin kuin joskus ennen, muista kosketuksen tärkeys koko treffien ajan!
- älä päästä naista tekemään kotitöitä juuri ennen seksin ehdotusta, tee tarvittaessa itse
Näillä pikkujutuilla ainakin itselläni on erittäin riittävästi seksiä ja romantiikkaa myös pitkässä parisuhteessa vaikka pieniä lapsia pyörii arjessa ja työ on stressaavaa molemmilla.
Näin saat seksiä parisuhteessa
14
431
Vastaukset
- tavallinen nainen
Osuitpa oikeaan. Tämän voisi julkaista vaikka iltapäivälehdessä, jospa osuisi sieltä omankin ukon silmiin...
T. nainen.- hannatuskastuu
Minä en ymmärrä mistä kumpuaa se ettei lapsiperheissä keritä harrastamaan seksiä, ja etenki sillo ku lapsi pieni. Minä olen tätä nykyä yksinhuoltaja ja kumppanini kanssa kerkesimme päivittäin ihan hyvin, joskus jopa useammin jos pienokainen oli nukkumassa päivälläkin ja molempien huoneiden ovet kiinni. Ei mitään ongelmaa. Toisin sitten kävinuuden avioliittoni kanssa. Aikaa olisi mutta toinen ei jaksa, ja minä olen se nainen! Kyse on viittimisestä/jaksamisesta eikä siitä ettei kerkeisi.
- Naitatus
hannatuskastuu kirjoitti:
Minä en ymmärrä mistä kumpuaa se ettei lapsiperheissä keritä harrastamaan seksiä, ja etenki sillo ku lapsi pieni. Minä olen tätä nykyä yksinhuoltaja ja kumppanini kanssa kerkesimme päivittäin ihan hyvin, joskus jopa useammin jos pienokainen oli nukkumassa päivälläkin ja molempien huoneiden ovet kiinni. Ei mitään ongelmaa. Toisin sitten kävinuuden avioliittoni kanssa. Aikaa olisi mutta toinen ei jaksa, ja minä olen se nainen! Kyse on viittimisestä/jaksamisesta eikä siitä ettei kerkeisi.
Hyvä seksi ottaa aikaa, ei onnistu lapsiperheissä.
Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu. - Riippuu mistä tykkää
Naitatus kirjoitti:
Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu.Itsestäni ainakin suht. pikainen on ihan parasta. Yli 15min kestävä käy jo tylsäksi.
Ja edelliselle, lapset kasvaa eikä nuku enää päiväunia. Ja kun lapsia on useita, ei niitä hetkiä niin vain keskeltä päivää löydy. - 13 min
Naitatus kirjoitti:
Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu.Vaikka olisi kuinka hyvää seksiä, ei siihen tuntia kauempaa saa menemään kukaan. Esileikit sun muut mukaan lukien. Ne "naitiin koko yö" tarinat on keksittyjä ja joutavaa leuhkimista. Kukaan ei jaksa, ei nainen ei mies, paikat kuivuu ja seisokki hiipuu. Keskimäärin rakasteluakti kestää n. 13 min. Ja siihen riittää aikaa lapsiperheessäkin.
- hannatuskastuu
Naitatus kirjoitti:
Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu.Ei herranjumala täytyy ihmetellä ihmisten uusavuttomuutta. Ja kyllä, meidän perheessä kyllä riitti aikaa seksille. Nyt vaan uusi mieheni ei jaksa koskaan. Aina ei ole miehet niitä jotka joutuvat vonkaamaan.
- 5+14
13 min kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka hyvää seksiä, ei siihen tuntia kauempaa saa menemään kukaan. Esileikit sun muut mukaan lukien. Ne "naitiin koko yö" tarinat on keksittyjä ja joutavaa leuhkimista. Kukaan ei jaksa, ei nainen ei mies, paikat kuivuu ja seisokki hiipuu. Keskimäärin rakasteluakti kestää n. 13 min. Ja siihen riittää aikaa lapsiperheessäkin.
Helposti menee tunteja sessioissa. Ei se rakastelu ole mikään minuuttisuoritus. Jos se on 13 minuutissa ohi, ei se mitään rakastelua koskaan ollutkaan.
Nämä 13 minuutin aktit on niitä tavallisen tallukan apina-akteja missä ei ole mitään. Äkkiä vaan pukille ja yhtä kyytiä loppuun saakka. Säälin vaimoasi. - 13+19
hannatuskastuu kirjoitti:
Ei herranjumala täytyy ihmetellä ihmisten uusavuttomuutta. Ja kyllä, meidän perheessä kyllä riitti aikaa seksille. Nyt vaan uusi mieheni ei jaksa koskaan. Aina ei ole miehet niitä jotka joutuvat vonkaamaan.
Seksille varmasti riittää aikaa. Panollekin. Rakastelulle... kunnon nautinnolliselle, tunteja kestäville leikeille.... enpä usko.
- hannatuskastuu
13+19 kirjoitti:
Seksille varmasti riittää aikaa. Panollekin. Rakastelulle... kunnon nautinnolliselle, tunteja kestäville leikeille.... enpä usko.
Oli vaan sitten hhyvä tuuri että me jaksetaan lapsesta huolimatta, ja lapsi nukkuu omassa huoneessa loistavan hyvin. Nyt vaan tosiaan selkeästi väärä mies tämän asian suhteen minulla
- mek
13 min kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka hyvää seksiä, ei siihen tuntia kauempaa saa menemään kukaan. Esileikit sun muut mukaan lukien. Ne "naitiin koko yö" tarinat on keksittyjä ja joutavaa leuhkimista. Kukaan ei jaksa, ei nainen ei mies, paikat kuivuu ja seisokki hiipuu. Keskimäärin rakasteluakti kestää n. 13 min. Ja siihen riittää aikaa lapsiperheessäkin.
Itse miehenä olen nuoruudessani nainut 6 tuntia kerralla ja tuli 5-7 kertaa laiettua ja ei siinä 20-30 kymmpisenä ne seisokit lopu ja nainenkin pysyy liukkaana mutta onhan siinä niitä taukoja välillä 15-30 minuuttiin ja taas jaksaa. Tuo 13 minuuttia on iaka lyhyt aika naimiseen ja hitssati hyvä tulee. Kerran sattumalta katsoin kelloa kun naiminen aloitettin nykyisen naiseni kanssa ja 50 minuuttia meni kun piti naista odotella ja kyllä hyvää teki. Nuorempana hirveessä kännissä kun ruvettiin naimaan niin solloin on tarpeeksi pitlään juustänyt kun nainen sanoo että rittä jo. Kokeileppa vaikka sitä että kun seksin lopetattat niin tunnin päästä uudestaan niin aika montakertaa terve henkilö sitä seksiä jaksaa.
- Riippuu mistä tykkää
mek kirjoitti:
Itse miehenä olen nuoruudessani nainut 6 tuntia kerralla ja tuli 5-7 kertaa laiettua ja ei siinä 20-30 kymmpisenä ne seisokit lopu ja nainenkin pysyy liukkaana mutta onhan siinä niitä taukoja välillä 15-30 minuuttiin ja taas jaksaa. Tuo 13 minuuttia on iaka lyhyt aika naimiseen ja hitssati hyvä tulee. Kerran sattumalta katsoin kelloa kun naiminen aloitettin nykyisen naiseni kanssa ja 50 minuuttia meni kun piti naista odotella ja kyllä hyvää teki. Nuorempana hirveessä kännissä kun ruvettiin naimaan niin solloin on tarpeeksi pitlään juustänyt kun nainen sanoo että rittä jo. Kokeileppa vaikka sitä että kun seksin lopetattat niin tunnin päästä uudestaan niin aika montakertaa terve henkilö sitä seksiä jaksaa.
Itse naisena tulen aina hyvin nopeasti, ei todellakaan kiinnosta enää olla miehen panopuuna sen jälkeen kun itse on "valmis". Kostun myös liiankin hyvin, joten jos esileikeissä kestää liian kauan ennen kuin pääsee itse asiaan, ei ole enää mitään tuntoa liian kosteuden takia.
- 14+4
Vässykät vauhdissa. Mikä itseisarvo se on, että mies tekee sitä ja tätä päästäkseen naisensa kanssa petipuuhiin? Mitähän se nainen sitten tässä teoriassa tekee saadakseen seksiä? On olemassa?
- isätiikeri
Näin!
Runkata voi itsekkin, mutta rakasteluun tarvitaan kaksi.
Ei helvetissä riitä 2000 -luvulla naiseltakaan enää se, että käy pesulla ja "antaa" itsensä miehelle hoidettavaksi lauantaisaunan jälkeen. c'moon tytöt, pystytte kyllä parempaan.
Olisko tässä pieni kasvun paikka naisilla, osalla ainakin. Toki miehilläkin.
Ei tuijoteta omaa napaa vaan sitä kumppanin napaa.
Seksimatikka on jännää, 1 1 on ehdottomasti enemmän kuin 2....;D
Pusipusi teille ihanille naisille jotka jo uskallatte päästää naarastiikerin irti...;D- wandamiau
Kyllä meitä vielä löytyy, nuoriakin :) itse sitten en vaan ole löytänyt miestä joka pysyy perässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446