Näin saat seksiä parisuhteessa

ThinkItNow

Väsyttävä arki, kiukuttelevat lapset, kyllästyttävä itsestäänselvä parisuhde jossa ei seksiä? Lopulta yli 50% alkaa kiinnostumaan jostain muusta ja eroavat. Surullista. Aika pikkujutuilla mies ja isä saa parisuhteessa seksiä

- kosketa naista jo heti aamusta, ei tarvitse olla kuin pientä silitystä aamupalalla, 10 sekunnin hieronta sohvalla jne. Monella parilla päivän ensikosketus tulee vasta myöhään illalla miehen puolelta kun haluaa seksiä. Too late! Naisen sytyttämiseen vaaditaan koko päivä

- samaan aiheeseen auttaa, että lähettää edes yhden tekstarin päivän aikana, jonka loppuun jokin eroottinen kommentti tai kehu, saa naisen edes alitajuisesti odottamaan iltaa. Tai jos ei tekstaria, niin pientä sanallista flirttiä ja kehua ennen iltaa.

- muista pukeutumisen, siisteyden, kuntoilun yms. merkitys myös parisuhteessa yhtälailla kuin muistit sinkkunakin. Ei baarissakaan naista saa sänkyyn jos pukeutuminen, kroppa, siisteys jne. ovat retuperällä.

- älä kattele aikuisvideoita ja koskettele itseäsi ollenkaan. Realiteetit häiriintyy. Lisäksi tyydyttyneenä et tee koskaan tarpeeksi saadaksesi oman naisesi sänkyyn.

- käykää treffeillä yhdessä niin kuin joskus ennen, muista kosketuksen tärkeys koko treffien ajan!

- älä päästä naista tekemään kotitöitä juuri ennen seksin ehdotusta, tee tarvittaessa itse

Näillä pikkujutuilla ainakin itselläni on erittäin riittävästi seksiä ja romantiikkaa myös pitkässä parisuhteessa vaikka pieniä lapsia pyörii arjessa ja työ on stressaavaa molemmilla.

14

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallinen nainen

      Osuitpa oikeaan. Tämän voisi julkaista vaikka iltapäivälehdessä, jospa osuisi sieltä omankin ukon silmiin...
      T. nainen.

      • hannatuskastuu

        Minä en ymmärrä mistä kumpuaa se ettei lapsiperheissä keritä harrastamaan seksiä, ja etenki sillo ku lapsi pieni. Minä olen tätä nykyä yksinhuoltaja ja kumppanini kanssa kerkesimme päivittäin ihan hyvin, joskus jopa useammin jos pienokainen oli nukkumassa päivälläkin ja molempien huoneiden ovet kiinni. Ei mitään ongelmaa. Toisin sitten kävinuuden avioliittoni kanssa. Aikaa olisi mutta toinen ei jaksa, ja minä olen se nainen! Kyse on viittimisestä/jaksamisesta eikä siitä ettei kerkeisi.


      • Naitatus
        hannatuskastuu kirjoitti:

        Minä en ymmärrä mistä kumpuaa se ettei lapsiperheissä keritä harrastamaan seksiä, ja etenki sillo ku lapsi pieni. Minä olen tätä nykyä yksinhuoltaja ja kumppanini kanssa kerkesimme päivittäin ihan hyvin, joskus jopa useammin jos pienokainen oli nukkumassa päivälläkin ja molempien huoneiden ovet kiinni. Ei mitään ongelmaa. Toisin sitten kävinuuden avioliittoni kanssa. Aikaa olisi mutta toinen ei jaksa, ja minä olen se nainen! Kyse on viittimisestä/jaksamisesta eikä siitä ettei kerkeisi.

        Hyvä seksi ottaa aikaa, ei onnistu lapsiperheissä.
        Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu.


      • Riippuu mistä tykkää
        Naitatus kirjoitti:

        Hyvä seksi ottaa aikaa, ei onnistu lapsiperheissä.
        Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu.

        Itsestäni ainakin suht. pikainen on ihan parasta. Yli 15min kestävä käy jo tylsäksi.

        Ja edelliselle, lapset kasvaa eikä nuku enää päiväunia. Ja kun lapsia on useita, ei niitä hetkiä niin vain keskeltä päivää löydy.


      • 13 min
        Naitatus kirjoitti:

        Hyvä seksi ottaa aikaa, ei onnistu lapsiperheissä.
        Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu.

        Vaikka olisi kuinka hyvää seksiä, ei siihen tuntia kauempaa saa menemään kukaan. Esileikit sun muut mukaan lukien. Ne "naitiin koko yö" tarinat on keksittyjä ja joutavaa leuhkimista. Kukaan ei jaksa, ei nainen ei mies, paikat kuivuu ja seisokki hiipuu. Keskimäärin rakasteluakti kestää n. 13 min. Ja siihen riittää aikaa lapsiperheessäkin.


      • hannatuskastuu
        Naitatus kirjoitti:

        Hyvä seksi ottaa aikaa, ei onnistu lapsiperheissä.
        Joku pikainen suoritus kyllä onnistuu.

        Ei herranjumala täytyy ihmetellä ihmisten uusavuttomuutta. Ja kyllä, meidän perheessä kyllä riitti aikaa seksille. Nyt vaan uusi mieheni ei jaksa koskaan. Aina ei ole miehet niitä jotka joutuvat vonkaamaan.


      • 5+14
        13 min kirjoitti:

        Vaikka olisi kuinka hyvää seksiä, ei siihen tuntia kauempaa saa menemään kukaan. Esileikit sun muut mukaan lukien. Ne "naitiin koko yö" tarinat on keksittyjä ja joutavaa leuhkimista. Kukaan ei jaksa, ei nainen ei mies, paikat kuivuu ja seisokki hiipuu. Keskimäärin rakasteluakti kestää n. 13 min. Ja siihen riittää aikaa lapsiperheessäkin.

        Helposti menee tunteja sessioissa. Ei se rakastelu ole mikään minuuttisuoritus. Jos se on 13 minuutissa ohi, ei se mitään rakastelua koskaan ollutkaan.

        Nämä 13 minuutin aktit on niitä tavallisen tallukan apina-akteja missä ei ole mitään. Äkkiä vaan pukille ja yhtä kyytiä loppuun saakka. Säälin vaimoasi.


      • 13+19
        hannatuskastuu kirjoitti:

        Ei herranjumala täytyy ihmetellä ihmisten uusavuttomuutta. Ja kyllä, meidän perheessä kyllä riitti aikaa seksille. Nyt vaan uusi mieheni ei jaksa koskaan. Aina ei ole miehet niitä jotka joutuvat vonkaamaan.

        Seksille varmasti riittää aikaa. Panollekin. Rakastelulle... kunnon nautinnolliselle, tunteja kestäville leikeille.... enpä usko.


      • hannatuskastuu
        13+19 kirjoitti:

        Seksille varmasti riittää aikaa. Panollekin. Rakastelulle... kunnon nautinnolliselle, tunteja kestäville leikeille.... enpä usko.

        Oli vaan sitten hhyvä tuuri että me jaksetaan lapsesta huolimatta, ja lapsi nukkuu omassa huoneessa loistavan hyvin. Nyt vaan tosiaan selkeästi väärä mies tämän asian suhteen minulla


      • mek
        13 min kirjoitti:

        Vaikka olisi kuinka hyvää seksiä, ei siihen tuntia kauempaa saa menemään kukaan. Esileikit sun muut mukaan lukien. Ne "naitiin koko yö" tarinat on keksittyjä ja joutavaa leuhkimista. Kukaan ei jaksa, ei nainen ei mies, paikat kuivuu ja seisokki hiipuu. Keskimäärin rakasteluakti kestää n. 13 min. Ja siihen riittää aikaa lapsiperheessäkin.

        Itse miehenä olen nuoruudessani nainut 6 tuntia kerralla ja tuli 5-7 kertaa laiettua ja ei siinä 20-30 kymmpisenä ne seisokit lopu ja nainenkin pysyy liukkaana mutta onhan siinä niitä taukoja välillä 15-30 minuuttiin ja taas jaksaa. Tuo 13 minuuttia on iaka lyhyt aika naimiseen ja hitssati hyvä tulee. Kerran sattumalta katsoin kelloa kun naiminen aloitettin nykyisen naiseni kanssa ja 50 minuuttia meni kun piti naista odotella ja kyllä hyvää teki. Nuorempana hirveessä kännissä kun ruvettiin naimaan niin solloin on tarpeeksi pitlään juustänyt kun nainen sanoo että rittä jo. Kokeileppa vaikka sitä että kun seksin lopetattat niin tunnin päästä uudestaan niin aika montakertaa terve henkilö sitä seksiä jaksaa.


      • Riippuu mistä tykkää
        mek kirjoitti:

        Itse miehenä olen nuoruudessani nainut 6 tuntia kerralla ja tuli 5-7 kertaa laiettua ja ei siinä 20-30 kymmpisenä ne seisokit lopu ja nainenkin pysyy liukkaana mutta onhan siinä niitä taukoja välillä 15-30 minuuttiin ja taas jaksaa. Tuo 13 minuuttia on iaka lyhyt aika naimiseen ja hitssati hyvä tulee. Kerran sattumalta katsoin kelloa kun naiminen aloitettin nykyisen naiseni kanssa ja 50 minuuttia meni kun piti naista odotella ja kyllä hyvää teki. Nuorempana hirveessä kännissä kun ruvettiin naimaan niin solloin on tarpeeksi pitlään juustänyt kun nainen sanoo että rittä jo. Kokeileppa vaikka sitä että kun seksin lopetattat niin tunnin päästä uudestaan niin aika montakertaa terve henkilö sitä seksiä jaksaa.

        Itse naisena tulen aina hyvin nopeasti, ei todellakaan kiinnosta enää olla miehen panopuuna sen jälkeen kun itse on "valmis". Kostun myös liiankin hyvin, joten jos esileikeissä kestää liian kauan ennen kuin pääsee itse asiaan, ei ole enää mitään tuntoa liian kosteuden takia.


    • 14+4

      Vässykät vauhdissa. Mikä itseisarvo se on, että mies tekee sitä ja tätä päästäkseen naisensa kanssa petipuuhiin? Mitähän se nainen sitten tässä teoriassa tekee saadakseen seksiä? On olemassa?

    • isätiikeri

      Näin!

      Runkata voi itsekkin, mutta rakasteluun tarvitaan kaksi.
      Ei helvetissä riitä 2000 -luvulla naiseltakaan enää se, että käy pesulla ja "antaa" itsensä miehelle hoidettavaksi lauantaisaunan jälkeen. c'moon tytöt, pystytte kyllä parempaan.

      Olisko tässä pieni kasvun paikka naisilla, osalla ainakin. Toki miehilläkin.
      Ei tuijoteta omaa napaa vaan sitä kumppanin napaa.
      Seksimatikka on jännää, 1 1 on ehdottomasti enemmän kuin 2....;D
      Pusipusi teille ihanille naisille jotka jo uskallatte päästää naarastiikerin irti...;D

      • wandamiau

        Kyllä meitä vielä löytyy, nuoriakin :) itse sitten en vaan ole löytänyt miestä joka pysyy perässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe