Tyly kassatyttö Tuiran Lidlissä

vakituinen asiakas

Tuiran Lidlissä on mukava asioida kun YLEENSÄ on kohtelias henkilökunta. Nytpä olikin perjantai iltapäivällä lähdettävä kaupasta loukkaantuneena tylyyn palveluun. Kassalla oli tyttö joka ei osannut kohteliaisuuden alkeitakaan. Ulkonäkökin sen jo kertoi että oli kovasti vain itseään täynnä. Niin pitkät ihan naurettavat tekoripset jotka ihan hankasivat silmälaseja. Huh, sanoi takanani vanha herra ja alkoi nauraa kun näki ilmestyksen.
Ei sanonut kiitosta, ei olkaa hyvä ja niin hymytön kuin olisi kaikki maailman murheet niskassa.
Harmi kun nämä nuoret ihmiset eivät ymmärrä aloittaessaan työelämää että ylimielisyys ja koppavuus eivät kuulu tämän päivän asiakaspalvelijalle. Loppuu sen alan työura alkuunsa.

55

2904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reginan vanki

Blondi? Ainakin minulle on aina ollut ystävällinen. Eikä todellakaan ole itseään täynnä, vaikka onkin nätti, suoraan sanoen kuuma pakkaus.

• MIssä kohteliaisuus

Sama havainto kuin alottajalle tästä tekoripsimissistä

• eiturhiavalituksia

Sexy ja ystävällinen ollu ainakin mulle :) oisko kenties pitänyt kattoo itteä peilistä jos ollut koppava? ja jokaiselle tulee se huono päivä jopa sinullekkin ;)

• Asiakaspalvelussa ei
        eiturhiavalituksia kirjoitti:

Sexy ja ystävällinen ollu ainakin mulle :) oisko kenties pitänyt kattoo itteä peilistä jos ollut koppava? ja jokaiselle tulee se huono päivä jopa sinullekkin ;)

henkilöllä saa olla niitä huonoja päiviä ja vaikka olisikin, niin asiakkaisiin ei pidä omaa huonoa tuultaan purkaa. Jos myymälän johto on tuollaisen kassaneidiksi palkannut, voi myös vapauttaa tympeän ja tylyn henkilön kortistoon.

Asiakkaat ovat ne, jotka tuovat rahaa yritykselle ja yksi tyly ja tympeä tekoripsimissi voi pilata muiden asiakaspalvelijoiden hyvän työn.

Asiakas on kuningas - hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas!

• herkkumyöskin
        Asiakaspalvelussa ei kirjoitti:

henkilöllä saa olla niitä huonoja päiviä ja vaikka olisikin, niin asiakkaisiin ei pidä omaa huonoa tuultaan purkaa. Jos myymälän johto on tuollaisen kassaneidiksi palkannut, voi myös vapauttaa tympeän ja tylyn henkilön kortistoon.

Asiakkaat ovat ne, jotka tuovat rahaa yritykselle ja yksi tyly ja tympeä tekoripsimissi voi pilata muiden asiakaspalvelijoiden hyvän työn.

Asiakas on kuningas - hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas!

Taitaa aloittaja olla vaan kateellinen, kun itse on alkanut rupsahtaa, kun joku on vielä nätti ja missimäinen ; 0 ) Siitä tällainen aloitus

• Nuukaileeko

pensseliripsi säästelee kiitosta

• hokkikiekko

Sara Sieppi ?

• väärä osoite

Olisiko oikea osoite valittaa myymäläpäälikölle huonosta kohtelusta ?

• Olepa kohtelias

Tiedän ketä aloittaja tarkoittanee mutta ei ole Saara Sieppi, tämä on sellainen kireä ja tyly mutta Sieppihän oli kohtelias ja kiva myyjä eikä ole enää Lidlissä-en ainakaan ole nähnyt.
      Sanoisin että tämän tytön paikka ei ole asiakkaitten palvelussa,muualla on ehkä sama miten käyttäytyy, mutta meitä vakiasiakkaita varsinkin vanhempia on Tuirassa paljon ja vanhempana ihmisenä haluaa kunnon palvelua ja kohteliaisuutta.
      Tämä pitkäripsinen kassatyttö voisi käydä opiskelemassa Välivainion K Kaupassa, siellä on kauppias Marttila opettanut kassat ja muut hyvin palvelemaan ja olemaan kohteliaita eläkeläisillekin. Minulle tämä tyttö ei sano koskaan kiitos eikä muutenkaan tunnu antavan arvoa minulle vaikka käyn isot ostokset Lidlissä.

• Silmäpelimies

hyvännäkösiä tyttöjä Tuiran Lidlissä töissa ja osaan sitä kaljaa ostaa ilman kiitoksiakin. Jos asiakas itse on urpo joka tuijottaa muniaan voi olla ettei mörkölle sanota päivää.

• Palvelua

Nykyään eläkeläiset ovat suuri tekijä siellä missä raha liikkuu. Pitäneekö ottaa Eläkeliiton kuukausikokouksessa esille tiettyjen kauppojen palvelu? Boikotti puree kyllä mulavasti. Tämä sinne tiedoksi.

• tyytyväinenasiakas

Aha, että eläkeläiset on niitä herroja ja hidalgoja joita kaikkien pitää kumartaa. Aloittajakin kertoo että ovat kassajonossa naureskelleet toisen eläkeläisen kanssa kassaneidin ulkonäölle --> No huh huh, eläkeläisiä ja käytöstavat on kuin ala-astelaisilla räkänokilla? Noinko teidät on aikanaan kasvatettu? Kumma että kassaneidillä ei hymy irtoa kun joutuu kuuntelemaan tuollaista kohtelua.

Itselläni ei mitään valittamista, Lidleissä jos missä saa ystävällistä palvelua. Tokikaan en kassalle mennessäni ole ensimmäisenä vaatimassa kuninkaallista kohtelua ja naureskelemassa työntekijöiden ulkonäölle.

• matikkaa

Tavallisesti Tuira Lidlin työntekijät ovat jopa erittäin kohteliaita ja fiksuja. Joukkoon mahtuu kuitenkin jo tilastollisesti yksi musta lammas.

• Työtön tyty

Jos se tyty on tyly niin mitä se siellä on sitten viemässä paikkaa joltakin joka haluaisi tehdä myyjätyötä oikealla asenteella???? Meitä on liikealan AMMATTI-ihmisiä tyttöminä vaikka minkä verran ja meillä on asennetta muuhunkin kuin tylyilyyn ja ripsien kasvattamiseen.

• jamES25325

kuinka ammatti-ihminen tarvii olla kassan naputteluun ja siihen että tajuaa ees jonkinverran hymyillä ja olla kohtelias. koulutetut monesti jää alakyntee ku niille pitää maksaa isompaa liksaa.... ja en tiiä kannattaako koulutettuna ottaa kassatyötä esim. kun se ei oo suurimmaks osaks ku osapäivästä(paitti vanhemmilla työntekijöillä) onhan se tietty väärin että joku jolla on väärä asenne saa jonku esim. suhteiden tai kivan ulkonäön tai hyvän tuurin perusteella töitä, mut joo.. tasan ei mee nallekarkit maailmassa... eikun haastatteluihin vaan, kyllä uskon että hyvällä asenteella jossain vaiheessa tärppää.

• kauppatyöntekijä

Itse olen tehnyt kaupan alan työtä ja pitäisi ymmärtää, että eipä tuo asiakaspalvelutyökään aina ruusuilla tanssimista ole. Joskus kommentit,mitä itse saa asiakkailta, ovat aivan tosi ikäviä. Siinä sitten pitää pokka pitää, vaikka välillä päähänkin ottaa. Joskus väsyttääkin... Kyllä, asiakaspalvelutyössä sitä ollaan, mutta ei silti tarvitse olla mikään suupielet korvissa oleva ihmisrobotti. Asiakkaatkaan eivät aina ole hymyileviä päivänsäteitä ja jos saa vaikka kuulla jotain ikävää, tuntuu, että se jää vaivaamaan pitkäksi aikaa.. Ja asiakasko muka aina oikeassa? Asiakkaat voivat jättää mitä tahansa asiatonta palautetta vaikka vaan vittuillessan ja pomot ne lukevat. Ei ole aina kiva olla paineen alla. Tottakai pitää perusasenne olla kohdillaan asiakaspalvelutyöhön, asiakkaita varten siellä ollaan.

Sittemmin olen saavuttanut rennomman asenteen kaupan alalla työskentelyyn. Olen vain oma itseni, vastaan asiallisesti ja tervehdin, en ota kommentteja liian henkilökohtaisesti. Varsinkaan kun kuulee jonkun haukkuvan vaikka kaupan pataluhaksi. Sen ottaa siksi henkilökohtaisesti, kun itse tekee työtä kuitenkin kaupan viihtyvyyden eteen ja parhaimpansa. Tiedän olevani asiakaspalvelualalla ja työnkuvani on palvella asiakkaita. Tottakai olen heille perusmukava ja joinain päivänä työ on antoisaakin, ihaniakin asiakkaita löytyy paljon, joista osa on tullut tutuiksi ja hymyillään kun nähdään. Joskus kun itse tervehtii, ei saa kuin happaman ilmeen, eikä tervehdystä takaisin. Yksi ystäväni työpaikalta, hänen perusilmeensä on hieman tympeän näköinen, vaikka ihminen on mukava, mutta vähän ujo. Hän oli saanut joskus pomoltaan huonoa negatiivista palautetta, että pitäisi enemmän hymyillä. Aika stressaavaa kokoajan miettiä sitä että pitää puskea hymyä tai olla sosiaalisempi ja vähemmän ujo mitä on, vaikka se ei luonnollisesti tule. Peruskohteliaisuus mielestäni riittää. "Hei" "Kiitos" "Näkemiin" tai "Hyvää päivänjatkoa"

• Rispektiä kassoille

Mikään ei ole niin vittumaisen ihminen kuin eläkeläinen ja insinööri. Ja niitä Oulussa riittää vinkumaan.

• väke
        Rispektiä kassoille kirjoitti:

Mikään ei ole niin vittumaisen ihminen kuin eläkeläinen ja insinööri. Ja niitä Oulussa riittää vinkumaan.

Miten niin insinöörit ovat vittumaisia? Ja tarkoitatko tällä kaikenlaisia insinöörejä?

• väke

Ja tarkoitat ilmeisesti niitä eläkeläisiä, jotka eivät ole vielä normaalissa eläkeiässä?

• väke

Tiedän kyllä yhden tietotekniikan opiskelijan, joka on kyllä niin besserwisser että. :)

• eläkeläinen minäkin

Jos on tuollaiset asenteet (ja sanavarasto) kaupan alla tietyillä ihmisillä työhönsä ja asiakkaisiin niin parempi on pysyä edelleen kassalinjalla eikä kannata ihmetellä miten sinne on joutunut. Syrjäytykää rauhassa.

• Aamun kankea

Mikä siinä kassalinjassa on vikana? Helvetin kovaa aspa-työtä. Em alkaisi kitisijöitä kuuntelemaan nöyränä!

Suksikaa te eläkeläiset maalle asumaan, kun elätte kuin porot!
        Itse teitte itsellenne sopparit ja nyt ne Lidlin kassaneidilläkin painaa pää märkänä hommia ja kuuntelee narinoitanne, tinkausta, pervoja impotenttisetien heittoja jne.

Minä olen saanut aina hyvää palvelua, mutta minä kunnioittaminen toisen työtä enkä kitise. Tai on niitä huonojakin kokemuksia harvoja, mutta en sitten käy niissä liikkeissä kuin kerran.

Lidl on Oulun halvin kauppaketju ja käyn siellä mieluusti vaikka jollakin kassatytöllä olisikin menkat. Nättejä tyttöjä ;)

• lizzie_3

"eikä kannata ihmetellä miten on(..kassalinjalle? ) joutunut"

Taitaa eläkeläisen argumentoinnista selvetä suhtautuminen kassalla työksenteleviin. Pieni halveksunta tai vähättely alalle "joutuneita'" kohtaan. Siinä sitten heidän halveksumien ihmisten pitäisi heitä palvella kuin kuninkaita, kun kerran ovat asiakkaita.

Pitää selventää sen verran että Oulun suuressa nuorisotyöttömyydessä pääsee eikä - joudu - kassalle. On paljon opiskelijoita, akateemisiakin, jotka haluaisivat tehdä opintojen ohessa töitä, vaan ei välttis löydy työpaikkaa kaupan kassalta edes. "Edes" siksi koska käytän eläkeläisen argumentointityyliä.

Terveisin yliopisto-opiskelijatyttö kassalta

• Virkeä eläkeläinen

Edelliselle: alatyyliset ilmaukset viestivät aina kirjoittajan matalasta henkisestä ja koulutuksellisesta tasosta. Niin sinunkin tapauksessa. Ei tarvi ihmetellä kassalinjalla oloasi.

Muuten, minäkin edellytän kaupan henkilökunnalta hyvää käytöstä kaikkia asiakasryhmiä kohtaan.

• kauppatyöntekijä

Ikävä tuottaa eläkeläiselle pettymys, mutta aika suuri osa kaupan nuorista työntekijöistä ovat eteenpäinpyrkiviä opiskelijoita, jotka tekevät kauppatyötä tienatakseen lisärahaa ja tuskin kassalla montaa vuotta ovat. Kesällä heillä on aikaa enemmän istua kassalla ja tehdä kaupan alan töitä ja syksyllä he palaavat opiskelemaan. Jotkut tekevät vielä silloinkin lisävuoroja. Itsellänikin kaupan työ on minulle sivutyö lisäliksan saamiseksi korkeakouluopintojen ohessa, että saa muutakin leivän päälle kuin ylähuulen.

Kyllä, kaupan työntekijän pitää käyttäytyä asiallisesti ja olla palvelualtis ja ystävällinen kaikille asiakasryhmille. Mutta rajansa kaikella. Tuskin tuo tyttö jaksoi hymyillä tai tervehtiä jos tulee henkilökohtaisia kommentteja ulkonäöstä. Silloin ei edes tarvi olla mukava, jos henkilökohtaisuuksiin mennään.

• Karleby87564

Kuvasit juuri oululaisen asiakaspalvelijan.

• Siivoa suusi

Aamun kankealle: Unohditko aamulääkkeet? Onko tuttu krapula? Miten jaksat sossuun asti?

• Aamun kankea

Krapulaa ei ole ollut kuukauteen, kun en ple juonut jaljan kaljaa ja soskussa kävin vuonna 1996 sotilasavuatuksen kuittaamassa, kun se kaikille intistä vapautuville oli tarkoitettu.

Pese sinä tekarit ja perseesi vanha riesa perkele!

• paljastuit

Ei saanut inttikään sinuun sivistystä

• Ystävällisyyttä

Opiskelijanuoret hankkivat opiskelun ohella rahaa istumalla kauppojen kassalla. Pieni palkka ja oma elämäntilanne sapettaa monia ja tympeys puretaan asiakkaisiin. He ovat väärä kohde.

• Jhffgvxcvbjv

Ketä se intti muka sivistää?

• asiasta tietävä

Ei ole enää ko kassatyttö Tuiran LIdlissä, keskustelu päättyköön.

• Ikävä on kova

Missä se on?

• Hölmö asialla

Vaalea blondi?
      Onko tummiakin blondeja olemassa?
      Heh!

• PeeAaaa

Kassalla työskentely on äärimmäisen kuluttavaa. Tuskin kukaan toistuvasti jaksaa hymyillen kysellä ' Tarviitko kuittia ?'. Jos jaksaa, niin täytyy päässä viirata. Eihän asiakkaatkaan aina ole mukavia. Yleisestikin kassa on mukavampi, kun itsekin on mukava.

• Näin päin

Yleensä asiakas on mukava, jos kassa on mukava.

• kauppiaanpoika

Ottaisko töitten jälkeen happy endingin. Hyvät oli pasteijat.

• tuiran poikia

Mukaveja tyttösiä ja kauniita tuolla Lidlissä. Pojat epäsiistejä nuuskahuulia.

Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

• nipo pipo

sanoo nipoasiakas

• kake.vainio

Mulle on yksi vitun maku onko kassa hymyilevä vai ei. Hinta ratkasee. Pääasiassa käyn hiirosen lidlissä kun on halvempaa kuin s-marketissakaan tai siwassa. Tuolla on kyllä ihan okei nämä työntekijätkin, vaikka en kyllä niihin juuri kiinnitä huomiota sinällään. Käykää teki hiirosen lidlissä =) Ei tarvi valittaa ainakaan.

• KissaKiitoksellaElää

Mitä hiivatin väliä on mitenpäin sillä kassaneidillä naama on, tai miten päin koko kassaneiti on siellä kassan takana? Pääasia että saa ostokset maksettua ja jos käteisellä maksaa niin vaihtorahatkin takaisin.

Kaikki muu on vain teatteria.

• satun tietämään

Se tylyttäjä tyty pantiin kilometritehtaalle

• Nminiko

lähdin vanhemman herrasmiehen mukaan.
        nyt ei tarvi teille paskalle haiseville junteille hymyillä.

Terv:BLONDI

• Ihastunut asiakas

kaikkein ihanin ja paras kassaneiti on kyllä Tuirassa mutta ei lidlissä..

• ihannsama

Ei se ole maailmanloppu jos kassneiti ei satu sanomaan kiitos tai/ja olkaa hyvä. Itseähän tuo asia ei olisi haitannut paskaakaan. Noh jotkut henkilöt kaipaavat ilmeisesti mielistelyä ja jos eivät sitä saa niin tulevat itkemään nettiin.

• Paskakorppu

Asiakashan on tunnetusti aina oikeassa.Useamman vuoden kaupan-alan hommia olen tehnyt ja paljon esimerkiksi takuu asioita hoitanut.On uhattu vetää turpaan ja soittaa poliisit jnejne kun ei ole mennyt takuu asiat niin juuri kuin asiakas haluaa.ja sitten ollaan soiteltu kuluttaja-asiamiehelle ja siellä ovat asiakkaat saaneet kuulla vielä toistamiseen olevansa väärässä.Mutta asiakaspalvelijan täytää olla aina naama pokerina vaikka minkälaista paskaa sieltä tulis päin näköä.mutta näinhän se mennee.

• asttiii

Hoh! Olen tosiaan pistänyt merkille, että missään ei käytetä niin paljon meikkiä kuin Tuiran Lidlin kassoilla :) Ihan järkyttävän näköistä.

• Eroa on kaupoissa

Tuiran Lidl on hyvä kauppa, asialliset myyjät ja tavara hyvin hyllyissä eikä ole rullakoita käytävillä esteinä niin kuin esim. Kaijonharjun Tokmannissa jossa on vaikea kulkea, toisinaan niin tympii kun ei pääse ostoskärryn kanssa kulkemaan että lähden lätkimään ja jätän tavarat kärryineen rullakon taakse.

• ole rehellinen

Jos noin pienestä palaa pinna, ja ostoskärryt pitää jättää kannattaa rauhoittua ja miettiä omaa henkistä tasapainoaan.
        Tuiran Lidlissä on todella paljon asiakkaita, ja ystävällinen henkilökunta. Vaikka nuoria yleensä arvostellaan he kyllä osaavat taidon miten palvella asiakkaita.

• Lidlissä asioiva

Niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan!
      Etelän Lidleissä en ainakaan ole törmännyt epäkohteliaisiin kassahenkilöihin, olipa kyseessä kumpaa sukupuolta tahansa.
      Todella tehokkaita.

• merkonomiks ne sanoo

täytyy vaan ihmetellä miten kaupan alan ihmiset ei pääse kauppaan töihin mutta miten tämmöset tekoripset pääsee?! ulkonäköäkö sitä arvostetaan kaupan alalle?!

• Hyvä palvelu

Asioin paljon kyseisessä kaupassa, eikä minulla ole valittamista henkilökunnan suhteen. Kaikki ovat olleet kohtelijaita ja auttavat tarittaessa, jos jotain tuotetta ei löydä.
        Tyttöjen kauneutta enpidä pahana, jos jollain on tekoripset ei se minua ole haitannut, onhan useimmilla julkkiksillakin silikoni rinnat.
        Joten hakekaa ne kaljat ja olkaa valittamatta.

• Herramatka

Upeasti palvelu pelaa ja erityiskiitos Antille!!!Osaat olla poikkeuksellisen avulias ♥

• aina-mukavia-olleet

Kyllä Tuiran Lidlissä on aina saanut hyvää ja asiallista kohtelua. Myyjät eivät koskaan ole olleet tylyjä tai epäystävällisiä.

• minuakin_naurattaa

"Niin pitkät ihan naurettavat tekoripset jotka ihan hankasivat silmälaseja. Huh, sanoi takanani vanha herra ja alkoi nauraa kun näki ilmestyksen."

Todellakin niitä tekoripsipimuja nimenomaan Tuiran Lidilin kertyy. Onkohan jotenkin kys. kaupan univormuun kuuluvaa?

Ymmärrän hyvin vanhan herran naurut.

Toisaalta myös säälittää ne tekoripset.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe