Olen päiviä pelkällä vedellä

Anna elää vedellä

Joku muukin täällä palstalla on tai oli vesipaastolla. Minä aion olla vähintään viikon pelkällä vedellä. Juon siis ainoastaan vettä enkä syö yhtään mitään. Alotan huomenna eli 10. päivä. Syy vesipaastoon on se että haluan nopeasti laihtua. Paino ahdistaa ja hävettää mua ja siksi haluan sitä nopeasti pois ettei se haittaa mun työtä. Päivitän tänne jokaisen päivän jälkeen. Tervetuloa seuraamaan!

10

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grf2

ite olin viikko sitten 3 päivää ja sitten oli pakko syödä kun pyörryin kun nousin sängystä... mutta laihduin sen kolmen päivän aikana 2.4kg:)

13v/163cm/55.7kg läski, i know

• superhessusankari

Et sä mikään läski ole..

• kamuks?

Hei, oon samois mitois mut 166 cm, haluisitko s-posti kamuks ni laihutettas yhes? :-) laita viestii [email protected]

• tarkotin xD
        kamuks? kirjoitti:

Hei, oon samois mitois mut 166 cm, haluisitko s-posti kamuks ni laihutettas yhes? :-) laita viestii [email protected]

Myös grf?

• ,,,,

Olen ollut vesipaastolla, eipä ollut hyötyä, elimistö meni sekaisin, paremmin laihtuu maltillisesti. Kiloja ei lähtenyt yhtään enempää kuin 100-1200 kalorin dieetillä.
      turhaan kiusaat itseäsi.

• .....

Piti laittaa 1000-1200 kcal dieetillä.

• pou18

Minä myös, minä myös! Tosin veden lisäksi vihreää teetä ja light limuja, mutta ei kaloreita.

• fatsoana

Itekkin aloitin tänään taas vesipaaston, tarkoitus olis paastota ainakin vähintään tämä ja huominen päivä, kattoo sit miten koulun alettua jaksaa jatkaa :P Tänään illalla otan kyllä vielä laksatiiveja (tippoja) mut muuten oon pelkällä vedellä (8

• terve elämä

Kummasti täällä joku aina jaksaa aloittaa näitä vesipaastoja. Paasto ei ole laihdutuskeino. Se vähä, mitä sen aikana mahdollisesti laihtuu, tulee takaisin heti kun alkaa taas syödä. Urheilla paaston aikana ei jaksa. Olo on hutera, voimaton, pyörryttää, päätä särkee, mieli on ärtynyt, keskittymiskyky heikko ja houkutuksiin sortuu paljon helpommin kuin silloin kun syö normaalisti.

Jos haluaa laihduttaa, olennaista on pysyvä elämäntapamuutos, johon kuuluu terveellinen ja monipuolinen ruokavalio, sopivat annoskoot ja riittävän tiheä ateriaväli, kuidut ja vedenjuonti sekä kohtuullinen määrä liikuntaa.

Laksatiivit yms. eivät myöskään laihduta, mutta niillä saa nopeasti elimistön sekaisin. Pikadieetitkään eivät laihduta tai jos laihduttavat, kilot tulevat takaisin yhtä nopeasti kuin lähtivät. Kukaan ei jaksa kituuttaa pitkiä aikoja. Laihtuakseen ei tarvitse rääkätä itseään. Kaloreita kulutetaan enemmän kuin nautitaan. Vähintään 1500kcal kuluu pienikokoiselta naiselta jo perusaineenvaihduntaan eli elimistö käyttää sen energiamäärän, vaikka vain makaisi sohvalla. Jos kalorivaje on liian suuri, alkaa elimistö säästää (varastoida) energiaa, eikä silloin laihdu.

• laihduttaja :)

lähtölukemat on 167/52 kg ja todellaki haluun painaa jouluna sen 40 kg!! ja ikää on 14vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe