työkokeilu/saikku/ ei paluuta

auttakkahan mua

Eli tilanne tämä olin kuukauden työkokeilussa omassa työpaikassani ja tein ihan samoja juttuja kuin aiemmin sillä erotuksella että siinä oli mulla kaveri mukana. Nyt sitten kuitenkin totesin etten jaksa sitä työtä ja kävin tt-lääkärillä joka määräsi kk sairauslomaa jonka aikana sanoi että voin miettiä mitä teen jatkon kanssa ja minulla on myös kuukauden sisään paljon eri kokeita,sydän ja keuhko juttuja.Sanoi kyllä että hänen mielestään en tule jaksamaan omassa työssäni kuin sen 4 tuntia pvä:ssä.Nyt kysynkin että jos se sopii työnantajalla mistä minä loput rahat saan elämiseen koska eihän tuolla tuntimäärällä elä? vai lopetanko vaan hommat entisessä ja lähden uudellenkoulutukseen?

5

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä myöskin

Lähde uudelleenkoulutukseen. jos teet pienipalkkaista työtä et korkealta putoa...

• auttakaahan mua

siinäpä se että tipun kyllä korkealta vaikka ammattini ei ole kummoinen titteliltään ammattitaitoni on sitten sitäkin kalliimpaa :) edes jossakin olen ollut hyvä eli työssäni kun muussa aina epäonnistun. Mutta miten tuo uudeelleenkoulutus tapahtuu miten pian pitää löytää paikka ym.ym?en edes osaa kuvitella mitä teen kun olen 30v tehnyt samaa työtä ja sen myötä kasvanut erittäin taitavaksi siinä.sitten minulla nykyään on niin monia sairauksia vaikka välillä ei itse edes niitä huomaa että uudelleenkoulutus paikkakin on sen takia vaikea hakea.,mutta kai nämä mutkat joskus suoristuu..ajankanssa...

• ammatillinen kuntout

Mene uudelleen työterveyslääkärille. Hän on velvollinen ohjaamaan sinua eteenpäin. Myös Kelan virkailijat osaavat varmaan jotain neuvoja sinulle antaa:

• Anneli111

Työeläkelaitos voi uudelleen kouluttaa, mutta myös tukea oman yrityksen perustamisessa.

• Eläkeläinen vm-56

Työeläkelaitoksen kuntoutusasiantuntijoihin kannattaa olla puhelinyhteydessä ja neuvotella heidän kanssaan onko yleensäkkään työkokeilussa järkeä tai sitten uudelleenkoulutuksessa. Ole itse aktiivinen,koska kysymyshän on Sinun omasta asiasta ja vain Sinä olet itsesi paras asiantuntija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe