Mitä tapahtui sille?
Jussin Grilli?
15
1793
Vastaukset
- pwri
Lopetti jo 90 luvun alus.
- Tsip tsap
Se paloi
- yfiyöfy
Tuli bööörn autti.
- Grillit-takaisin
Oli muuten just hyvä paikka. Monet maukkaat grilliruuat siellä tuli syötyä. Parempaa ne oli mitä ählämien kebab-sotkut.
- kukamitähäh?
Missä semmonen oli ja miksi se paloi?
- ohikulkija2
Pohjolankadulla Sähköramin vastapäätä.
Se oli tuhopoltto. Kävelin just ohi aikaisin aamulla, kun huomasin oven välistä tupruavan savua. Samaan aikaan grilliltä pois päin käveli juopunut mies.
Kysyin häneltä, onko jo palokunta hälyytetty. Vastaukseksi sain vain jotain örinää.
Juoksin lähistöllä olevaan puhelinkoppiin, ja soitin hälytysnumeroon ja kerroin, että Jussin grilli palaa. Sieltä kerrottiin,että ollaan juuri tekemässä hälyytystä palokunnalle. Siinä rakennuksessa oli useita asuinhuoneistoja,joista joku oli ehtinut ennen minua tekemään hälyytyksen. Palokunnan saapuminen kesti varmaan viisi minuuttia, mutta siihen mennessä grilli roihusi jo ilmiliekeissä.
Soitin poliisille tästä humalaisesta miehestä, joka paljastui grillin sytyttäjäksi. - Anonyymi
ohikulkija2 kirjoitti:
Pohjolankadulla Sähköramin vastapäätä.
Se oli tuhopoltto. Kävelin just ohi aikaisin aamulla, kun huomasin oven välistä tupruavan savua. Samaan aikaan grilliltä pois päin käveli juopunut mies.
Kysyin häneltä, onko jo palokunta hälyytetty. Vastaukseksi sain vain jotain örinää.
Juoksin lähistöllä olevaan puhelinkoppiin, ja soitin hälytysnumeroon ja kerroin, että Jussin grilli palaa. Sieltä kerrottiin,että ollaan juuri tekemässä hälyytystä palokunnalle. Siinä rakennuksessa oli useita asuinhuoneistoja,joista joku oli ehtinut ennen minua tekemään hälyytyksen. Palokunnan saapuminen kesti varmaan viisi minuuttia, mutta siihen mennessä grilli roihusi jo ilmiliekeissä.
Soitin poliisille tästä humalaisesta miehestä, joka paljastui grillin sytyttäjäksi.Luulin aprillipilaksi kun kuulin, olin ajanut samana iltana skodan romun läheiselle parkkipaikalle ja olin ihan v.tun kännissä , Jussin grillillä kävin penskana 'töissä'; menin aina sinne ja kysyin onko töitä; kuorin sipuleita, vein rasva-astiat, tyhjensin roskikset yms, ja sain palkaksi hampparin/ranskikset, papatteja yms. Jussi on yksi niistä ihmistä joille nostan hattua. Kerran mennessäni taas kysymään töitä, Jussin vaimo oli töissä ja kertoi että Jussi oli kuollut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin aprillipilaksi kun kuulin, olin ajanut samana iltana skodan romun läheiselle parkkipaikalle ja olin ihan v.tun kännissä , Jussin grillillä kävin penskana 'töissä'; menin aina sinne ja kysyin onko töitä; kuorin sipuleita, vein rasva-astiat, tyhjensin roskikset yms, ja sain palkaksi hampparin/ranskikset, papatteja yms. Jussi on yksi niistä ihmistä joille nostan hattua. Kerran mennessäni taas kysymään töitä, Jussin vaimo oli töissä ja kertoi että Jussi oli kuollut....
Mariska, iso sydän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mariska, iso sydän.
Tarkoitat vissiin maritsaa?
- Anonyymi
Iisalmesta puuttuu kunnon grilli. Joka pitäjässä on yksi perus grilli. Mut Iisalmesta se puuttuu.
- Anonyymi
Puuttuu paljon muutakin kuin yksi grilli..mut voi kun edes sellaisen joku perustaisi.
- Anonyymi
Iisalmessa oli hyvä grilli hyväeväs
- Anonyymi
Nykyään jotkut puhuu savipellosta jussin grillinä. Loppuu se siitäkin kun kerran ehtii uutta yrittäjää .
- Anonyymi
En oo koskaan käynyt sieltä hakemassa makkaraperunoita, mutta sama omistaja tais pitää koljonvirran levikkeellä grilliä, sieltä hain isot makkaraperunat ja makkaran paloja oli peräti 4 niin mulle riitti sen pitäjän suosiminen
- Anonyymi
Pk-hallilla käytiin perjantai-iltasi -80 luvulla kahtomassa bändejä ja sen jälkee Jussin grillille syömää.
Lyytikäisen Arska oli portsarina rillin ovella,eikä liian kännissä piässy syomään.
Kympin tälli oli suosttu annosi,rillimakkara pienillä ranskalaisilla makso 10markkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3521397- 741375
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3061137Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461067Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231884Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30879vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40825Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42794