Mitä tapahtui sille?
Jussin Grilli?
15
1878
Vastaukset
- pwri
Lopetti jo 90 luvun alus.
- Tsip tsap
Se paloi
- yfiyöfy
Tuli bööörn autti.
- Grillit-takaisin
Oli muuten just hyvä paikka. Monet maukkaat grilliruuat siellä tuli syötyä. Parempaa ne oli mitä ählämien kebab-sotkut.
- kukamitähäh?
Missä semmonen oli ja miksi se paloi?
- ohikulkija2
Pohjolankadulla Sähköramin vastapäätä.
Se oli tuhopoltto. Kävelin just ohi aikaisin aamulla, kun huomasin oven välistä tupruavan savua. Samaan aikaan grilliltä pois päin käveli juopunut mies.
Kysyin häneltä, onko jo palokunta hälyytetty. Vastaukseksi sain vain jotain örinää.
Juoksin lähistöllä olevaan puhelinkoppiin, ja soitin hälytysnumeroon ja kerroin, että Jussin grilli palaa. Sieltä kerrottiin,että ollaan juuri tekemässä hälyytystä palokunnalle. Siinä rakennuksessa oli useita asuinhuoneistoja,joista joku oli ehtinut ennen minua tekemään hälyytyksen. Palokunnan saapuminen kesti varmaan viisi minuuttia, mutta siihen mennessä grilli roihusi jo ilmiliekeissä.
Soitin poliisille tästä humalaisesta miehestä, joka paljastui grillin sytyttäjäksi. - Anonyymi
ohikulkija2 kirjoitti:
Pohjolankadulla Sähköramin vastapäätä.
Se oli tuhopoltto. Kävelin just ohi aikaisin aamulla, kun huomasin oven välistä tupruavan savua. Samaan aikaan grilliltä pois päin käveli juopunut mies.
Kysyin häneltä, onko jo palokunta hälyytetty. Vastaukseksi sain vain jotain örinää.
Juoksin lähistöllä olevaan puhelinkoppiin, ja soitin hälytysnumeroon ja kerroin, että Jussin grilli palaa. Sieltä kerrottiin,että ollaan juuri tekemässä hälyytystä palokunnalle. Siinä rakennuksessa oli useita asuinhuoneistoja,joista joku oli ehtinut ennen minua tekemään hälyytyksen. Palokunnan saapuminen kesti varmaan viisi minuuttia, mutta siihen mennessä grilli roihusi jo ilmiliekeissä.
Soitin poliisille tästä humalaisesta miehestä, joka paljastui grillin sytyttäjäksi.Luulin aprillipilaksi kun kuulin, olin ajanut samana iltana skodan romun läheiselle parkkipaikalle ja olin ihan v.tun kännissä , Jussin grillillä kävin penskana 'töissä'; menin aina sinne ja kysyin onko töitä; kuorin sipuleita, vein rasva-astiat, tyhjensin roskikset yms, ja sain palkaksi hampparin/ranskikset, papatteja yms. Jussi on yksi niistä ihmistä joille nostan hattua. Kerran mennessäni taas kysymään töitä, Jussin vaimo oli töissä ja kertoi että Jussi oli kuollut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin aprillipilaksi kun kuulin, olin ajanut samana iltana skodan romun läheiselle parkkipaikalle ja olin ihan v.tun kännissä , Jussin grillillä kävin penskana 'töissä'; menin aina sinne ja kysyin onko töitä; kuorin sipuleita, vein rasva-astiat, tyhjensin roskikset yms, ja sain palkaksi hampparin/ranskikset, papatteja yms. Jussi on yksi niistä ihmistä joille nostan hattua. Kerran mennessäni taas kysymään töitä, Jussin vaimo oli töissä ja kertoi että Jussi oli kuollut....
Mariska, iso sydän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mariska, iso sydän.
Tarkoitat vissiin maritsaa?
- Anonyymi
Iisalmesta puuttuu kunnon grilli. Joka pitäjässä on yksi perus grilli. Mut Iisalmesta se puuttuu.
- Anonyymi
Puuttuu paljon muutakin kuin yksi grilli..mut voi kun edes sellaisen joku perustaisi.
- Anonyymi
Iisalmessa oli hyvä grilli hyväeväs
- Anonyymi
Nykyään jotkut puhuu savipellosta jussin grillinä. Loppuu se siitäkin kun kerran ehtii uutta yrittäjää .
- Anonyymi
En oo koskaan käynyt sieltä hakemassa makkaraperunoita, mutta sama omistaja tais pitää koljonvirran levikkeellä grilliä, sieltä hain isot makkaraperunat ja makkaran paloja oli peräti 4 niin mulle riitti sen pitäjän suosiminen
- Anonyymi
Pk-hallilla käytiin perjantai-iltasi -80 luvulla kahtomassa bändejä ja sen jälkee Jussin grillille syömää.
Lyytikäisen Arska oli portsarina rillin ovella,eikä liian kännissä piässy syomään.
Kympin tälli oli suosttu annosi,rillimakkara pienillä ranskalaisilla makso 10markkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574604
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1544218- 673852
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473644Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414