Minulla on ollut omituisia tuntemuksia tämän kierron aikana: rintojen kutinaa ja hetkittäistä pistelyä, kaksi viikkoa kuukautisten alusta outo pahoinvointi, ei siis migreeniä, ja kp 20 koko päivän yököttävä olo.
Edellinen testi, jonka tein melko aikaisin, oli selvästi negatiivinen. Tänään, kp 38, oli taas vain yksi viiva, mutta se oli yllättävän haalea. Terveydenhoitaja kehotti uusimaan testin, jos pulmiksia ei ala kuulua ja jos oireet vahvistuvat. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onko haalea nega muuttunut plussaksi?
Mietteitä
1
101
Vastaukset
- progesteroni huijaa
Minulla oli esim viime kierrossa ovulaatiosta alkaen rintojen selkeää arkuutta, kipuilua ja "kutinaa/kihelmöintiä" ja pientä "maito"vuotoa, joka on minulle tuttu tunne aiemmista raskauksista ja imetyksestä. Pahoinvointia välillä aamuisin. Mutta raskaustesti pysyi koko ajan negatiivisena. Ostin vielä niitä halpoja testejä että voin testata niin usein kuin haluan eli edes mitään kemiallista raskautta ei ollut. Jos joku ihmettelee, miksi halusin testata tuolla lailla usein, niin testasin, koska oireet huijasivat minua edellisessäkin kierrossa ja oli psyykkisesti rankkaa kun sitten lopulta testasi ja olikin nega kun olin miehellkin jo puhellut, että taidanpa olla raskaana. Nyt en puhunut, ihmettelin vain oireita ja testasin...ja tulin siihen tulokseen, että hormonit ne huijaavat minua noilla oireilla. Ne oireet ovat olleet vain progesteronioireita eli progesteronitasoni on varmaan jostain syystä ollut aiempaa isompi ovulaation jälkeen. Kuukautisetkin ovat muuttuneet. Tässä kierrossa en enää jaksa testata. En minä kumminkaan raskaana ole, oli oireita mitä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997