Mies ei päästä koneelle!

Sapettaa..

Parisuhteessamme ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies päästä minua tarkastamaan läppäriään. On suojannut koneensa salasanalla ja ties millä sormenjälki tunnuksilla.. Eihän hänellä pitäisi olla mitään salattavaa ja parisuhteessahan osapuolten pitäisi aina päästä katsomaan toisen viestit, selaushistoria etc. Siis mitä helvetin peliä tämmöinen?! Mies sanoo että työasioita, mutta en usko, ja kun salaillaan niin ärsyynnyn entisestään, vaadin ja uhkaan erolla..
Mielestäni käytökseni on täysin luonnollista mutta mies väittää että olen syyttä mustasukkainen. Ja sama salailu jatkuu muuten puhelimen kanssa, sekin on lukittu. Ai että sapettaa! kaikkien kavereiden miehet antaa kiltisti lukea viestit.

5

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+9

MIespuolinen trolli se siinä kirjoittelee.

• naispuolinen.......

Palstan päivystäjänä sitten otit ja oksensit taas aivopierusi tänne, no sinultahan se näkyy käyvän, mielialasi vaan kovasti vaihtelee kun katselee avauksiasi, välillä esittelet asumustasi ja kohta haukut ihmiset pystyyn, oletko ajatellut kysyä lääkäriltä mitään oireisiisi sopivaa hoito tai lääkitystä.

• mflflfnfnf

No kula tommosen spermaviemärin antaa mitään tarkastaa.

• vapaus3

Käytöksesi ei ole luonnollista. Vaikka parisuhteessa oletkin niin yksityisyys ennenkaikkea. Itselläni nousisi "karvat pystyyn" moisesta stalkkauksesta ja laittaisin entistä varmemmin kaikki salasanojen taakse.

• 44556

Jos tuntuu että jotain on pielessä niin silloin ehkä on? Myöskään ei ole normaalia "tarkistaa" viestejä, mutta ei salailukaan ole ihan normaalia. Kyllä mun mies lukee sähköpostejaan vaikka sattuisin istumaan ihan vieressä, samoin jos ajaa autoa ja tulee viesti niin pyytää usein lukemaan sen hänelle. En kyllä urki hänen puhelintaan, eikä siihen ole tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9292
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3368
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2758
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2271
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      52
      2247
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1947
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1725
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18