Parisuhteessamme ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies päästä minua tarkastamaan läppäriään. On suojannut koneensa salasanalla ja ties millä sormenjälki tunnuksilla.. Eihän hänellä pitäisi olla mitään salattavaa ja parisuhteessahan osapuolten pitäisi aina päästä katsomaan toisen viestit, selaushistoria etc. Siis mitä helvetin peliä tämmöinen?! Mies sanoo että työasioita, mutta en usko, ja kun salaillaan niin ärsyynnyn entisestään, vaadin ja uhkaan erolla..
Mielestäni käytökseni on täysin luonnollista mutta mies väittää että olen syyttä mustasukkainen. Ja sama salailu jatkuu muuten puhelimen kanssa, sekin on lukittu. Ai että sapettaa! kaikkien kavereiden miehet antaa kiltisti lukea viestit.
Mies ei päästä koneelle!
5
303
Vastaukset
- 1+9
MIespuolinen trolli se siinä kirjoittelee.
- naispuolinen.......
Palstan päivystäjänä sitten otit ja oksensit taas aivopierusi tänne, no sinultahan se näkyy käyvän, mielialasi vaan kovasti vaihtelee kun katselee avauksiasi, välillä esittelet asumustasi ja kohta haukut ihmiset pystyyn, oletko ajatellut kysyä lääkäriltä mitään oireisiisi sopivaa hoito tai lääkitystä.
- mflflfnfnf
No kula tommosen spermaviemärin antaa mitään tarkastaa.
- vapaus3
Käytöksesi ei ole luonnollista. Vaikka parisuhteessa oletkin niin yksityisyys ennenkaikkea. Itselläni nousisi "karvat pystyyn" moisesta stalkkauksesta ja laittaisin entistä varmemmin kaikki salasanojen taakse.
- 44556
Jos tuntuu että jotain on pielessä niin silloin ehkä on? Myöskään ei ole normaalia "tarkistaa" viestejä, mutta ei salailukaan ole ihan normaalia. Kyllä mun mies lukee sähköpostejaan vaikka sattuisin istumaan ihan vieressä, samoin jos ajaa autoa ja tulee viesti niin pyytää usein lukemaan sen hänelle. En kyllä urki hänen puhelintaan, eikä siihen ole tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769292Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422758
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto522247Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659