Parisuhteessamme ongelmaksi on muodostunut se, ettei mies päästä minua tarkastamaan läppäriään. On suojannut koneensa salasanalla ja ties millä sormenjälki tunnuksilla.. Eihän hänellä pitäisi olla mitään salattavaa ja parisuhteessahan osapuolten pitäisi aina päästä katsomaan toisen viestit, selaushistoria etc. Siis mitä helvetin peliä tämmöinen?! Mies sanoo että työasioita, mutta en usko, ja kun salaillaan niin ärsyynnyn entisestään, vaadin ja uhkaan erolla..
Mielestäni käytökseni on täysin luonnollista mutta mies väittää että olen syyttä mustasukkainen. Ja sama salailu jatkuu muuten puhelimen kanssa, sekin on lukittu. Ai että sapettaa! kaikkien kavereiden miehet antaa kiltisti lukea viestit.
Mies ei päästä koneelle!
5
307
Vastaukset
- 1+9
MIespuolinen trolli se siinä kirjoittelee.
- naispuolinen.......
Palstan päivystäjänä sitten otit ja oksensit taas aivopierusi tänne, no sinultahan se näkyy käyvän, mielialasi vaan kovasti vaihtelee kun katselee avauksiasi, välillä esittelet asumustasi ja kohta haukut ihmiset pystyyn, oletko ajatellut kysyä lääkäriltä mitään oireisiisi sopivaa hoito tai lääkitystä.
- mflflfnfnf
No kula tommosen spermaviemärin antaa mitään tarkastaa.
- vapaus3
Käytöksesi ei ole luonnollista. Vaikka parisuhteessa oletkin niin yksityisyys ennenkaikkea. Itselläni nousisi "karvat pystyyn" moisesta stalkkauksesta ja laittaisin entistä varmemmin kaikki salasanojen taakse.
- 44556
Jos tuntuu että jotain on pielessä niin silloin ehkä on? Myöskään ei ole normaalia "tarkistaa" viestejä, mutta ei salailukaan ole ihan normaalia. Kyllä mun mies lukee sähköpostejaan vaikka sattuisin istumaan ihan vieressä, samoin jos ajaa autoa ja tulee viesti niin pyytää usein lukemaan sen hänelle. En kyllä urki hänen puhelintaan, eikä siihen ole tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959