Miehelläni todettiin virtsaputken päässä sieni-infektio. Lääkäri ei puhunut suoraan hiivasta, mutta oli todennut, että tätä sientä esiintyy aina vähän emättimessä (lienee siis hiivaa). Minä tosin en ole koskaan oireillut (ja mies on uskollinen). Voide on auttanut, mutta koskahan voi taas aloittaa seksielämän, onko kohtalotovereita? Mikä on riski saada infektio uudelleen? Muita vinkkejä?
Kiitos vastauksista jo etukäteen tässä hämmentävässä tilanteessa...
sieni-infektio peniksessä
4
7994
Vastaukset
- 3232
Kävin naisissa. Minulla alkoi pikkuhiljaa irtoamaan nahka esinahasta ja terskan heltan juuresta. Lopulta se lähti paksuina paloina. Tilalle tuli uusi kimmoisa punottava nahka joka hieman turvoksissa välillä. Esinahan iho hauras ja siihen tulee helposti pitkiä hiertymä haavoja. Kun nahka irtosi ilmeni kutinaa jonkin verran. Tuoksahti myös jonkin verran. Otettiin kaikki 5-yleisintä sp-tautitestiä, jotka puhtaat.
- Mies 37
Minulla oli kymmenisen vuotta tuollainen. Ensimmäinen lääkäri määräsi hoidoksi jotain emätinvoidetta tms, joka auttoi vain hetkellisesti. Seuraava lääkäri sanoi, ettei se ollut sopiva kyseiseen infektioon ja määräsi toista voidetta, joka paransi ongelman varsin nopeasti ja pysyvästi.
Muistelen lukeneeni jostain, että sokeritauti saattaisi oireilla tuolla tapaa. Varmuuden vuoksi olisi varmaan hyvä tarkistaa, ettei ole vain piilevää sokeritautia, joka on vaarallinen mutta valitettavan yleinen, etenkin ylipainoisilla.- Mies 37
Pienen nettihaun perusteella vaikuttaa tosiaan siltä, että toisinaan aikuisin diabetes huomataan, kun tutkitaan erilaisten sieni-infektion syitä.
- ......
Mies 37 kirjoitti:
Pienen nettihaun perusteella vaikuttaa tosiaan siltä, että toisinaan aikuisin diabetes huomataan, kun tutkitaan erilaisten sieni-infektion syitä.
Äitini entisellä miesystävällä oli jatkuva hiivainfektio, joka aiheutti kutinaa.
Siihen aikaan ei puhuttukaan aidsista, kumeja hän ei käyttänyt tiemmä kun väitti niiden puristavan siinä määrin ettei erektio kestä.
Tätä hiivainfektiota hän tartutti naisesta toiseen ja he syyttivät toisiaan, se johtui miehen omasta anomaliasta. Mies oli ylipainoinen eikä yrittänytkään laihduttaa.
Näköjään hän ei tähän vaivaansakaan kehdannut hakea apua, kärsi vain elinikänsä.
Omassa elämässäni olen havainnut, on ollut naistuttavia, jotka eivät hoida kiukkuisia bakteeri-infektioitaan. Nehän voi nyt parantaa ilman reseptiäkin saatavilla lääkkeillä.
Olin vähällä raivostua kun joku mies väitti etteivät raskaustestit muka ole luotettavia, oliko se jotain taikauskoa vai mitä. Onneksi tyttökaveri ei ollutkaan raskaana, ja hän erosi kusipääkaverista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538483- 664714
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404373Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233962Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353503Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654